Die zijn zeker leukquote:Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind de gestreepte dingetjes echt heel leuk!
mijn ding is 't niet inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:46 schreef alors het volgende:
Er komt nog een collectie aan, een gewone, voor de lente.
Preview:
http://www.nitrolicious.c(...)ring-2010-look-book/
Ik vind het niet zo...
Ik vind alleen het jurkje van die lingerie collectie leuk, maar ik heb hem nog nooit aangehad, dus waarschijnlijk zal die dan flink tegenvallen.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mijn ding is 't niet inderdaad.
net als die lingerie collectie, wat een vreselijke dingen
ik had het jurkje in het zwart en oudroze, op de plaatjes zagen ze er enorm leuk uit en ik was helemaal verliefd. Komt het binnen en ik passen, valt het als een oude soepjurk. Ik probeer er nog een tailleriem bij te dragen, maar echt..... niet zo tof. En dat voor 50 per stuk....quote:Op donderdag 31 december 2009 22:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vind alleen het jurkje van die lingerie collectie leuk, maar ik heb hem nog nooit aangehad, dus waarschijnlijk zal die dan flink tegenvallen.
Ja daar ben ik dus ook bang voor, niet kopen dusquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ik had het jurkje in het zwart en oudroze, op de plaatjes zagen ze er enorm leuk uit en ik was helemaal verliefd. Komt het binnen en ik passen, valt het als een oude soepjurk. Ik probeer er nog een tailleriem bij te dragen, maar echt..... niet zo tof. En dat voor 50 per stuk....
Bronquote:And before you paired up with H&M, did you notice any similarities between your style and theirs? Are you asking if H&M has used my designs?
Um...? Well, yes, of course! They copy me all the time! Finally I said, "Look, if you want your girls to wear Sonia Rykiel from H&M, let's let them have the real thing!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |