Men US 9,5quote:Op maandag 28 september 2009 15:48 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb een paar ligge en de us maat is 9, die zijn goed welke us maat staat op dit paar dan?
is goed ik hoor het welquote:Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef Sala-adin het volgende:
Huh als dat klopt dan moeten ze wel goed zijn denk ik.
Ik denk er even over na
Haha helaas ze zijn idd vet. Baal er ook van dat ik er niet op kan lopen. Het is US size 9.5, het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk welke maat dat nou is. Op een andere site waar ik kijk staat namelijk dat size 9 maat 43 is en dit is 9.5quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:06 schreef Dizer het volgende:
Verdorie, waarom niet maar 43,5
Welk model is dat nou? Ga ik kopen
Hmm... op de chart staat dat het europe 43 is.. ik ga even kijken vanavond wat mijn vans thuis zijn..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:11 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Haha helaas ze zijn idd vet. Baal er ook van dat ik er niet op kan lopen. Het is US size 9.5, het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk welke maat dat nou is. Op een andere site waar ik kijk staat namelijk dat size 9 maat 43 is en dit is 9.5
Oke ik hoor het welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm... op de chart staat dat het europe 43 is.. ik ga even kijken vanavond wat mijn vans thuis zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |