Dan had TS het niet moeten vragen. Of alvast zijn wensen in de OP moeten plaatsen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:11 schreef Garisson72 het volgende:
Overduidelijk weer dat dit allemaal niet was wat TS wilde horen.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:11 schreef Garisson72 het volgende:
Overduidelijk weer dat dit allemaal niet was wat TS wilde horen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:47 schreef servus_universitas het volgende:
Verlaat dit zinkend schip en ga op zoek naar iemand die de relatie wel respecteert. Niets ten nadele van je vriendin hoor, maar het is duidelijk dat zij haar prioriteiten anders heeft liggen.
Groot verschil. Dus vraag eens wat ze wil. En geef dan maar een paar voorbeelden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:42 schreef capricia het volgende:
TS, wat wil je vriendin dan precies?
Wil ze gewoon sex, of wil ze echt andere relaties aangaan?
Advocaat van de duivel:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:56 schreef Taurus het volgende:
Wat doen sommige mensen denigrerend over een divers en varierend seksleven zeg. Ben benieuwd hoe spannend zij hun jeugd hebben beleefd. Mits je het veilig doet is er natuurlijk geen enkel argument te verzinnen tegen 'rondneuken'. En nu kan het nog, inderdaad. Als je er achter komt dat je iets gemist hebt en je bent de 35 al gepasseerd wordt het een stuk lastiger.
Tenzij je exclusiviteit belangrijk vindt in een relatie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:56 schreef Taurus het volgende:
Wat doen sommige mensen denigrerend over een divers en varierend seksleven zeg. Ben benieuwd hoe spannend zij hun jeugd hebben beleefd. Mits je het veilig doet is er natuurlijk geen enkel argument te verzinnen tegen 'rondneuken'. En nu kan het nog, inderdaad. Als je er achter komt dat je iets gemist hebt en je bent de 35 al gepasseerd wordt het een stuk lastiger.
Maar van een meisje van 20 kun je toch niet verwachten dat ze niet nieuwsgierig is naar wat er op seksueel gebied nog meer te ervaren valt dan hetgeen ze ervaart met haar eerste liefde?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:19 schreef speknek het volgende:
Tenzij je exclusiviteit belangrijk vindt in een relatie.
Natuurlijk kun je dat verwachten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
Maar van een meisje van 20 kun je toch niet verwachten dat ze niet nieuwsgierig is naar wat er op seksueel gebied nog meer te ervaren valt dan hetgeen ze ervaart met haar eerste liefde?
Natuurlijk blijft dat knagen, maar laten we niet doen alsof er nog nooit iemand oud geworden is met maar een bedpartner, dat was tot voor kort zelfs heel normaal. Dus je kunt je er ook best overheen zetten.quote:Ik vind die nieuwsgierigheid heel normaal en gezond en ik denk dat dat blijft knagen, als ze er niks mee doet.
Dat zou best kunnen, maar moet je serieus willen om je daar dan maar overheen te zetten? Omdat we ons daar in de 50ies nu eenmaal ook in schikten? Ik denk dat je jezelf tekort doet op die manier.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:50 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk blijft dat knagen, maar laten we niet doen alsof er nog nooit iemand oud geworden is met maar een bedpartner, dat was tot voor kort zelfs heel normaal. Dus je kunt je er ook best overheen zetten.
Geweldigquote:Op maandag 28 september 2009 15:06 schreef Garisson72 het volgende:
TS kan nog proberen zijn vriendin de komende tijd met steeds een andere look (masker / pruik / gekleurde contactlenzen) te neuken. Zet ook een andere stem op, al dan niet met accent. Met zijn ruime sex-ervaring kan hij ook gemakkelijk op verschillende manieren neuken, en zo krijgt vriendin de illusie door verschillende heerschappen uitgebeend te worden.
Thank you, drive through.
Ik denk inderdaad niet dat de eerste gelijk de beste is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar moet je serieus willen om je daar dan maar overheen te zetten? Omdat we ons daar in de 50ies nu eenmaal ook in schikten? Ik denk dat je jezelf tekort doet op die manier.
Ik denk dat je jezelf tekort doet als je je relatie (misschien wel de man van je leven) beeindigt om een extra sekspartner op je lijstje bij te kunnen schrijven. Serieus, wat is dat waard, zo aan het einde van je leven?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:53 schreef Copycat het volgende:
Dat zou best kunnen, maar moet je serieus willen om je daar dan maar overheen te zetten? Omdat we ons daar in de 50ies nu eenmaal ook in schikten? Ik denk dat je jezelf tekort doet op die manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |