Sowieso is het leuk om daar boven te zitten. Zo raak je erg gemakkelijk aan de praat met journalisten van diverse kranten/radio en TV stations. Die kunnen je wel wat meer informatie geven!quote:Op maandag 28 september 2009 15:45 schreef Jac0bus het volgende:
Ok dat begrijp ik, dat het gewoonte is maar ik wil weten waar het vandaan komt en de (vroegere, toen het nog wel van belang was) betekenis ervanMisschien toch maar een keer een een paar minuten fietsen naar de Tweede Kamer
Die moet je afgeven denk ik.quote:Op maandag 28 september 2009 17:57 schreef Jac0bus het volgende:
Okee dan ga ik er morgen meteen na colleges heen. Kan ik dan wel gewoon met rugzak binnenkomen?
Hallo? Lezen te moeilijk?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:32 schreef Jac0bus het volgende:
Topidee om de Tweede Kamer te bezoeken. Ik ben vandaag dus naar het vragenuurtje plus nog een uur daarna geweestAlleen ben ik er nog steeds niet achtergekomen wat dat citaat betekent
Dus mocht iemand het weten, tell me
quote:Op maandag 28 september 2009 18:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een motie is in principe buiten de orde. Hij staat namelijk niet op de agenda en verstoort dus de orde van de dag.
Ja heel moeilijk. Sorry hoor? Ik wist niet dat jij het wel precies wist. De meesten hier hadden net als ik vermoedens. Toch bedankt hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hallo? Lezen te moeilijk?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |