quote:Op maandag 28 september 2009 14:08 schreef Kevincy het volgende:
Doe mij maar de Zombie Mask:
Tijdens een lekkere pijpbeurt zeg je tegen je vriendin dat ze je moet aankijken met haar mooie kleine twinkelende oogjes als je geweer klaar is om een volle lading pudding af te vuren. Op dat moment trek je je snikkel naar buiten en spuit je in allebei de ogen. Deze tijdelijke staat van blindheid produceert het zombie effect als ze stuntelig met haar armen zwaaiend en jammerend als een wandelend lijk naar de badkamer strompelt.
Dan ookquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 19:26 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Doet me denken aan een grap die ik dit weekend te horen kreeg: waarom komen mannen schokkend klaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Ad fundum. (Latijn) Letterlijk: tot de bodem. De verbastering wordt meestal gebruikt om aan te duiden dat een drankje in een keer opgedronken wordt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:14 schreef nl1970 het volgende:
atten?
De grap was zowiezo al niet leuk want er zijn zat vrouwen die kunnen attenquote:Op zondag 11 oktober 2009 08:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Als je een garpje moet uitleggen is het meteen niet leuk meer
niet zo opscheppen jijquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:29 schreef RedPeaches het volgende:
[..]
De grap was zowiezo al niet leuk want er zijn zat vrouwen die kunnen atten
Ja bierdrinkende vrouwen ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:29 schreef RedPeaches het volgende:
[..]
De grap was zowiezo al niet leuk want er zijn zat vrouwen die kunnen atten
Niks mis met bierdrinkende vrouwen! Bier is mjam!quote:
GirlyGlue plakt niet in de ogen! Een geluk voor de man.quote:Op maandag 28 september 2009 14:08 schreef Kevincy het volgende:
Doe mij maar de Zombie Mask:
Tijdens een lekkere pijpbeurt zeg je tegen je vriendin dat ze je moet aankijken met haar mooie kleine twinkelende oogjes als je geweer klaar is om een volle lading pudding af te vuren. Op dat moment trek je je snikkel naar buiten en spuit je in allebei de ogen. Deze tijdelijke staat van blindheid produceert het zombie effect als ze stuntelig met haar armen zwaaiend en jammerend als een wandelend lijk naar de badkamer strompelt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:18 schreef zhe-devilll het volgende:
Gaan we nou krijgen, vies gedoe!
Stel je eens niet zo aan joh.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat vreselijke denigrerende toontje van jou is echt mateloos irritant. Naast dat je natuurlijk gewoon een ordinair kind bent ("ohhh ik vind het zo geil om ondergespoten te worden oehh ahh" op een openbaar forum, waar is je zelfrespect?).
Ik heb er trouwens nog eens op gelet () en het is echt zó'n onzin dat jij een penis zou voelen schokken op het moment van klaarkomen. Op dat moment beweegt de penis zich als het goed is nog gewoon op en neer en het enige wat 'schokt' is het lichaam van je vriend. Zelfs al zou de penis 'schokken' is dat zo'n marginale beweging dat je dat echt niet voelt. Of je vriend heeft echt een monsterpenis
. Je zit hier gewoon dingen te verzinnen om over te komen als een of andere seksexpert.
quote:Op maandag 28 september 2009 13:45 schreef RedPeaches het volgende:
Vind ik dan..![]()
Ik vind het zo geil als mn vriend over me heen spuit of in me spuit als hij klaar komt. Het voelt gewoon fijn om zn warme zaad in me of op me te voelen. Ik heb dit een paar weken geleden ter woord gebracht bij mijn vriend en hij was in eerste instantie heel erg verbaast maar gaf later wel te kennen dat hij t toch ook wel heel erg geil vond om me onder te spuiten.
Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben en het geil vinden of niet? En waarom dan wel of niet?
Wat een kutcorpsbaljargonquote:
Ja, want dat is vergelijkbaar....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:18 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou ik zeg altijd maar zo als jij mij in mijn mondje wil spuiten prima!
Maar dan schijt ik jou op je kop!
Duhuh!!!!!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:18 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou ik zeg altijd maar zo als jij mij in mijn mondje wil spuiten prima!
Maar dan schijt ik jou op je kop!
Duhuh!!!!!
"Gniffel"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:18 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Wahahaha.. true... gelukkig waren de dames waarmee ik het heb meegemaakt allemaal voorzien van eigen onderdak, alwaar ik ze compleet uit mekaar heb getrokken (metaphorically speaking natuurlijk).
En zo geschiedde: mijn meubels werden gered.
Whahaha 25000+ views voor zulke opmerkingen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:43 schreef Wazeggie het volgende:
Het is ook erg lekker als je op je knieen voor hem zit en als hij komt je mond open en tong uitsteken zodat hij op je tong kan spuiten
Neeheee, dan draait ze zich om en HOEK je haar keihard neer, om haar vervolgens keihard in de reet verder te neuken.quote:Op maandag 28 september 2009 13:53 schreef mirved het volgende:
Ook leuk: Doggystyle bezig en dan trek je hem eruit net voordat je komt. Laat spuug op haar rug vallen zodat ze denkt dat je klaar bent gekomen. Dan draait ze zich om en spuit je haar helemaal onder!
kloptquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:43 schreef Wazeggie het volgende:
Het is ook erg lekker als je op je knieen voor hem zit en als hij komt je mond open en tong uitsteken zodat hij op je tong kan spuiten
<3 Jaaaa! Op je buik of borsten. <3quote:Op maandag 28 september 2009 13:45 schreef RedPeaches het volgende:
Vind ik dan..![]()
Ik vind het zo geil als mn vriend over me heen spuit of in me spuit als hij klaar komt. Het voelt gewoon fijn om zn warme zaad in me of op me te voelen. Ik heb dit een paar weken geleden ter woord gebracht bij mijn vriend en hij was in eerste instantie heel erg verbaast maar gaf later wel te kennen dat hij t toch ook wel heel erg geil vond om me onder te spuiten.
Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben en het geil vinden of niet? En waarom dan wel of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |