abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73179007
....
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 28 september 2009 @ 13:56:11 #27
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_73179031
Dat is jammer want ik ben eerlijk gezegt wel echt oprecht nieuwschierig naar dat kosmische energie veld binnen deze context. Ik heb er nl. ook in TRU kringen nog nooit iets over gehoord en op google kan ik niets solides vinden dus als je daar wat over wilt uitleggen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_73179102
Wat SpecialK zegt. Het is jammer dat je bij voorbaat dit topic al "in de steek laat" want als je inderdaad vindt dat er gescheld wordt, meldt het ons in het BNW-Feedback topic of, als wij langskomen en het zien halen we het weg.

Iblis opperde juist of wij het topic wilden hebben omdat hijzelf dacht dat het in W&T wellicht niet zou passen omdat men daar op de bekende wetenschap hamert. Hier in BNW is juist de ruimte voor theorieën en technieken die niet binnen de "norm" vallen.
Het topic is dus niet geblokkeerd, maar het is even op slot gezet voor overleg van plaatsing.

En ben ook oprecht benieuwd naar de techniek hierachter Geef het dus een kans en vertel ons aub meer!
Mr. Prolapse 2009
pi_73179347
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:58 schreef Dragorius het volgende:
Wat SpecialK zegt. Het is jammer dat je bij voorbaat dit topic al "in de steek laat" want als je inderdaad vindt dat er gescheld wordt, meldt het ons in het BNW-Feedback topic of, als wij langskomen en het zien halen we het weg.
ik had met SpecialK nog een stevig woordje willen wisselen en e.a. willen toelichten bijv. over ether, maar ik ben nu er nu van overtuigd dat dat geen zin heeft omdat het topic bij voorbaat wordt gedegradeerd uit W&T door moderator Iblis.
quote:
Iblis opperde juist of wij het topic wilden hebben omdat hijzelf dacht dat het in W&T wellicht niet zou passen omdat men daar op de bekende wetenschap hamert. Hier in BNW is juist de ruimte voor theorieën en technieken die niet binnen de "norm" vallen.
en DAT is juist nog een extra reden waarom ik dit topic NIET in BNW wilde hebben.

Er is geen "norm" voor wetenschap, diploma' s en een wetenschappelijke carriere ook niet.

Alleen openheid en waarheid (stelling en bewijs) is de norm voor wetenschap.
quote:
Het topic is dus niet geblokkeerd, maar het is even op slot gezet voor overleg van plaatsing.

En ben ook oprecht benieuwd naar de techniek hierachter Geef het dus een kans en vertel ons aub meer!
Ik houd je niet tegen.

Maar ik zelf ga niet meer wetenschappelijk of inhoudelijk hier meer iets toelichten.
pi_73179386
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:08 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

ik had met SpecialK een stevig woordje willen wisselen en e.a. willen toelichten, maar ik ben nu er nu van overtuigd dat dat geen zien heeft omdat het topic bijvoorbaat wordt gedegradeerd uit W&T door moderator Iblis.
Verplaatsing naar BNW is geen "degradatie" maar juist bedoeld om het niet te laten verzanden in een "volgens de technologie van nu kan het niet" discussie
quote:
en DAT is juist nog een extra reden waarom ik dit topic NIET in BNW wilde hebben.

Er is geen "norm" voor wetenschap, diploma' s en een wetenschappelijke carriere ook niet.

Alleen openheid en waarheid (stelling en bewijs) is de norm voor wetenschap.
Daarom > BNW zodat je niet dat soort dogma's tegen je krijgt
quote:
Ik houd je niet tegen.

Maar ik zelf ga niet meer wetenschappelijk of inhoudelijk hier meer iets toelichten.
Dat zou jammer zijn, juist omdat je er veel over lijkt te weten. Ikzelf (en andere users ook) zijn gewoon niet bekend met de techniek erachter.
Mr. Prolapse 2009
pi_73179409
quote:
Waarom niet? Als je nou je best doet kun je een mod misschien overtuigen dat dit topic wel een plaats heeft in W&T. Wat je nu doet lijkt erg op het ontwijken van vragen waar je geen fatsoenlijk antwoord op kunt geven.
pi_73179468
Tegenwerking in de wetenschap waardoor baanbrekende uitvindingen worden tegengehouden = conspiracy tegen goede ontwikkelingen voor verborgen agenda's, dus hoort het hier in BNW thuis.

Je kunt het als een degradatie zien, maar het is gewoon een horizontale verplaatsing. We zijn hier niet ondergeschikt aan andere subfora.
pi_73179607
quote:

Jammer, ik ben, net als meerdere mensen zo te lezen, erg benieuwd naar de werking dit voertuig..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 28 september 2009 @ 14:21:59 #34
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_73179658
quote:

[..]

ik had met SpecialK nog een stevig woordje willen wisselen en e.a. willen toelichten bijv. over ether
I am all ears. Ik neem trouwens aan dat dat dan gaat over ether als universeel medium en niet over zuurstof gebonden koolstof polymeren?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_73179667
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:13 schreef ToT het volgende:
Tegenwerking in de wetenschap waardoor baanbrekende uitvindingen worden tegengehouden = conspiracy tegen goede ontwikkelingen voor verborgen agenda's, dus hoort het hier in BNW thuis.
Nou ik zie de blokkade of degradatie van mijn topic nou niet bepaald als conspiracy ;

ik zie het eerst als een blunder van mijzelf dat ik het W&T niveau van FOK te lang te serieus heb genomen.
quote:
Je kunt het als een degradatie zien, maar het is gewoon een horizontale verplaatsing. We zijn hier niet ondergeschikt aan andere subfora.
Door deze verplaatsing naar BNW wordt zeer waarschijnlijk dit topic door vele andere FOK-users niet meer serieus genomen, vandaar het woord degradatie.

tegelijkertijd zou zo'n ander topic over "aardolie is geen fossiele brandstof" van user oversight gewoon in W&T moeten kunnen staan.

Dit had ik al eerder elders opgemerkt van de week, waardoor het mij nu duidelijk wordt dat W&T een zeer nauw akelig subforum is wat de gestelde lading niet dekt.
pi_73179727
Daarom zeggen we dus > Welkom in BNW Hier kun je deze topics normaal bespreken zonder dat men wetenschappelijke dogma's op jou projecteert. Wat andere Fok!-users denken over jouw topic is in dit geval toch niet belangrijk? De echt geinteresseerden die vinden hun weg hierheen wel.

Zo heeft ieder topic zijn plek op Fok!
Mr. Prolapse 2009
pi_73181399
Aardolie en die auto: de waarheid wordt tegengewerkt, het zwijgen opgelegd.

Anyway: welkom in BNW dus!
  maandag 28 september 2009 @ 15:33:17 #38
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73181425
quote:
maar ik ben nu er nu van overtuigd dat dat geen zin heeft omdat het topic bij voorbaat wordt gedegradeerd uit W&T door moderator Iblis.
Ik kan je niet PM’en want dat heb je uitstaan, en je reageert overal op mijn beslissing behalve in feedback. Ik wil je daarom graag nog eens op feedback wijzen, want je vindt het duidelijk niet leuk, maar ik ga daar niet BNW mee lastig vallen, daarom: [W&T feedback #1] Waar de mod-keuzes gefalsificeerd worden.

Verder hoop ik dat de topic hier toch nog een beetje verder komt, als andere users meer bronnen kunnen vinden dan ik, zou dat leuk zijn.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_74929622
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:36 schreef jogy het volgende:
Ik vind het wel een beetje schimmig in dit geval, als hij het niet meer voor het geld doet maar gewoon om te helpen kan hij ook makkelijk de specificaties geven om zo'n ding zelf te maken.

Bijvoorbeeld wat de uitvinder van de GEET heeft gedaan http://www.destentor.nl/r(...)or-GEET-op-water.ece Op geet.nl kan je gewoon de specs downloaden en je eigen motor in elkaar flansen als je kennis hebt van zaken .
Lijkt me een leuk experiment. Als dit goed onderzocht zou worden denk ik dat het wel mogelijk kan zijn dat hiermee ook auto's aangedreven kunnen worden. Echter zullen de oliebedrijven dergelijke ontwikkelingen niet graag zien denk ik, dat lijkt mij dan ook precies de plek waarover veel onduidelijkheden bestaan.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')