Nee nog niet.quote:Op maandag 28 september 2009 09:08 schreef Dragorius het volgende:
Zou nu wel een behandeling op afstand kunnen gebruiken overigens
Oh Darkwolf, had je al met Dino gepraat? Onze aanrecht-jumper?
Oeh, komt mijn verwachte eind-theorie van een "Great Depression" toch uit?quote:Op maandag 28 september 2009 09:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Heb nogal een stress week gehad vorige week. PM je wel even waarom en hoe dit kwam.
Koop een ligfietsquote:Op maandag 28 september 2009 12:00 schreef nokwanda het volgende:
Krijg al pijn in den kont als ik eraan denk
quote:Op maandag 28 september 2009 12:33 schreef nokwanda het volgende:
Om midden op straat van mijn vent te horen bij het opstappen: hup, op je rug
Nee, eigenlijk doe ik dat op mijn leeftijd alleen nog in de lianen of op z'n hondjes, maar niet op de fietsquote:Op maandag 28 september 2009 12:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]doe jij dat nog op jouw leeftijd dan
In de lianenquote:Op maandag 28 september 2009 12:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk doe ik dat op mijn leeftijd alleen nog in de lianen of op z'n hondjes, maar niet op de fiets
"Me Tarzan, you Jane"?quote:Op maandag 28 september 2009 13:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
In de lianen![]()
ik wil het niet weten geloof ik
Op mijn leeftijd brei ik een nieuwe truiquote:Op maandag 28 september 2009 13:00 schreef Dragorius het volgende:nokwanda dat wordt een nieuwe trui betalen
Sinds ik een echte vlees en bloed Tarzan heb wordt die andere niet meer gebruikt. Ik wil er nog een keer een prijskaartje opplakken en hem bij Het Goed tussen de andere spullen in het schap zetten en om de hoek gaan loeren om te zien wat er gebeurt.quote:Op maandag 28 september 2009 16:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
"Me Tarzan, you Jane"?
Of zou ze een tarzan bij zich .....
Ach laat ook maar inderdaad!
Dus jij gaat mij vertellen dat je de reclame in de Metro, Spits en ook de reclames op allle commercieele zenders hebt gemist omtrent de opening van dit nieuwe topic?quote:Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
stiekem een nieuwe ouwehoer starten en mij niets zeggen he!!!
LOL nasty!quote:Op maandag 28 september 2009 19:22 schreef nokwanda het volgende:
Sinds ik een echte vlees en bloed Tarzan heb wordt die andere niet meer gebruikt. Ik wil er nog een keer een prijskaartje opplakken en hem bij Het Goed tussen de andere spullen in het schap zetten en om de hoek gaan loeren om te zien wat er gebeurt.
Je kan toch ook beide tegelijk gebruiken of breng ik je nu op ideeenquote:Op maandag 28 september 2009 19:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sinds ik een echte vlees en bloed Tarzan heb wordt die andere niet meer gebruikt. Ik wil er nog een keer een prijskaartje opplakken en hem bij Het Goed tussen de andere spullen in het schap zetten en om de hoek gaan loeren om te zien wat er gebeurt.
De eerste die nu om foto's roept!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je kan toch ook beide tegelijk gebruiken of breng ik je nu op ideeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De eerste die nu om foto's roept!http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=double+penetration&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=double+penetration&fp=f046e39a7bdc13d1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je kan toch ook beide tegelijk gebruiken of breng ik je nu op ideeen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
thanks, but no thanks
Ik ben maar klein
Als de ingangen maar groot genoeg zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
thanks, but no thanks
Ik ben maar klein
Any day will do for carnal activitiesquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:15 schreef Darkwolf het volgende:
Jeetje mina mensen! En het is nog maar pas dinsdag!
Je raakt hierdoor in hogere sferenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
Dacht ik toch bij Truth te zijn aanbeland, vliegen de dubbele penetraties om mijn oren
sextacyquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
Dacht ik toch bij Truth te zijn aanbeland, vliegen de dubbele penetraties om mijn oren
Ik heb de lans al opgepoetstquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
Dus we gaan het hebben over de Kruistochten?
genotsKnotsen bedoelde ikquote:
Ik weet het niet, maar mozes ging er dwars doorheen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:10 schreef _Led_ het volgende:
Kwamen ze op die kruistochten ook langs de rode zee ?
Ik heb hier geen geluid, neukrie het eens voor me?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
Beat er onder en gaan met die Kruistocht
![]()
![]()
Heb ik niet, wie weet red ik het niet tot aan mijn huisquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:21 schreef Metro2005 het volgende:
al sinds vanmorgenohnee, je leven, wat doe je
misschien even geduldig wachten?
Ben wel benieuwd naar het themaquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef nokwanda het volgende:Ik ga opeens twijfelen aan een meet
Daarom juistquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar het thema
Heerlijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
Beat er onder en gaan met die Kruistocht
![]()
![]()
Een holbewonersfeest,quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:25 schreef Metro2005 het volgende:
Ik denk dat het een middeleeuws feest gaat worden
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]ik niet.
Geen tekort en geen teveel![]()
Maar erover lullen blijft leuk.
Ik verwerp "The Secret"quote:Op woensdag 30 september 2009 12:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ga The Secret lezen. Komt het vast goed!
Je zit dus vast aan de chloroform-methode voor sex ?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik verwerp "The Secret"
Mijn geluk komt van mijn persoonlijk bereikte doelen, niet van het "hopen" op een doel
Seks![]()
Neuh, ik ben niet getrouwd dus dan valt dat onder verkrachting hequote:Op woensdag 30 september 2009 12:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je zit dus vast aan de chloroform-methode voor sex ?
Kan je daar niet tegen? Krijg je er een vrolijke padvinder van?quote:
ROFL!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:31 schreef Dragorius het volgende:
Kan je daar niet tegen? Krijg je er een vrolijke padvinder van?
Als we het woordje 'secret' zouden aanpassen naar 'toekomstmanipulatie' dan? Het is een weg namelijk om je toekomst een wending te geven.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik verwerp "The Secret"
Mijn geluk komt van mijn persoonlijk bereikte doelen, niet van het "hopen" op een doel
Seks![]()
Het gaat niet om het woord maar de suggestie.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als we het woordje 'secret' zouden aanpassen naar 'toekomstmanipulatie' dan? Het is een weg namelijk om je toekomst een wending te geven.
(toeval wil dat ik gisteren nog een onderdeel gelezen heb over hoe je toekomst kan worden behandeld door je gidsen)
Hier ga ik eens diep over nadenken, kan het niet in één keer bevattenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:37 schreef Flammie het volgende:
Toekomst manipulatie is eigenlijk alles wat je doet dan toch?
Wat je ook doet (ook al doe je niks) je doet dan aan toekomst manipulatie.
Immers, als ik dit nou niet schrijf zal ook niemand hierop reageren dus ik heb de toekomst hoe dan ook gemanipuleerd ook al zegt niemand iets want lezen doen ze het wel blabla
Moet dan nou, zo banaal, was net op iets hoger plan na de post van Flammiequote:Op woensdag 30 september 2009 12:40 schreef Dragorius het volgende:
Ik ga straks het milieu belastenvia het riool..wie weet dat het later de spreekwoordelijke druppel/keutel was die de dijk doet overlopen
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet dan nou, zo anaal, was net op iets hoger plan na de post van Flammie
Ik zit toevallig te lunchen op dit moment!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet dan nou, zo banaal, was net op iets hoger plan na de post van Flammie
Ja, Dragorius heeft duidelijk zijn lunch al verwerktquote:Op woensdag 30 september 2009 12:44 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik zit toevallig te lunchen op dit moment!
whehehehequote:Op woensdag 30 september 2009 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet dan nou, zo banaal, was net op iets hoger plan na de post van Flammie
Je bent altijd bezig met toekomstmanipulatie, immers alles heeft een toekomst dus dat gaat vanzelf.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:37 schreef Flammie het volgende:
Toekomst manipulatie is eigenlijk alles wat je doet dan toch?
Wat je ook doet (ook al doe je niks) je doet dan aan toekomst manipulatie.
Immers, als ik dit nou niet schrijf zal ook niemand hierop reageren dus ik heb de toekomst hoe dan ook gemanipuleerd ook al zegt niemand iets want lezen doen ze het wel blabla
Ik heb nog wel trek in een toetje andersquote:Op woensdag 30 september 2009 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, Dragorius heeft duidelijk zijn lunch al verwerkt![]()
Smakelijk Darkwolf
Het probleem is dat er nooit geen exact punt "nu" oftewel "0" kan zijn omdat de toekomst -en dus die lijn- altijd in beweging is en blijft groeien.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent altijd bezig met toekomstmanipulatie, immers alles heeft een toekomst dus dat gaat vanzelf.
Maar zie de toekomst niet als een rechte lijn, je kan op dit punt diverse dingen doen die invloed zullen hebben op je toekomst. Hoe verder je in de toekomst kijkt vanaf punt 'nu' hoe meer lijnen er bij komen, die elkaar kruisen, mogelijkheden die erbij komen acties die je kan ondernemen, of je ontnomen worden.
Toekomst over zeg 5 jaar is moeilijker te bepalen dan toekomst in een maand.
Ja, te laat! Als het goed is ben je ondertussen al geweest en heb je ook al door getrokken. Jammer joh!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:50 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb nog wel trek in een toetje anders
We kunnen dus het punt 'nu' aangeven met vandaag..quote:Op woensdag 30 september 2009 13:11 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het probleem is dat er nooit geen exact punt "nu" oftewel "0" kan zijn omdat de toekomst -en dus die lijn- altijd in beweging is en blijft groeien.
Ik vind vandaag niet "nu" of het "0" punt. Dat is gewoon te oppervlakkig aangezien er elke miliseconde verandering is.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
We kunnen dus het punt 'nu' aangeven met vandaag..
"Vandaag ga ik alles anders doen"
En door dat alleen al in te beelden, ga je actief je toekomst veranderen. Je kan naar dingen toegroeien, omdat je dat graag wilt bereiken.
En dan komt het stukje secret om de hoek kijken.. of het stukje medewerking van je gidsen die je pad zo gunstig mogelijk zullen maken om het te bereiken, mits.. het voorbestemd is voor je.
Word zware kost in een SC topic denk ik
En dat is nou een punt. Wanneer weet je nou of iets echt voorbestemd is voor jou, en dus hogere wil, of dat het alleen maar jouw ego-wil is?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
We kunnen dus het punt 'nu' aangeven met vandaag..
"Vandaag ga ik alles anders doen"
En door dat alleen al in te beelden, ga je actief je toekomst veranderen. Je kan naar dingen toegroeien, omdat je dat graag wilt bereiken.
En dan komt het stukje secret om de hoek kijken.. of het stukje medewerking van je gidsen die je pad zo gunstig mogelijk zullen maken om het te bereiken, mits.. het voorbestemd is voor je.
Word zware kost in een SC topic denk ik
Ik snap je punt nu wel.. dat is dit moment terwijl je dit leest, zodra je klaar bent met lezen dit je in je volgende punt. Is voor jou je punt nu.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik vind vandaag niet "nu" of het "0" punt. Dat is gewoon te oppervlakkig aangezien er elke miliseconde verandering is.
Nu nu nu nu nu nu
Ik vind dat niet echt kunnen in een oneindig iets vol met micro en macro universums om het maar op "vandaag" te gooien![]()
Soms zijn er dingen die je mee moet maken om er door te groeien. Stel je komt je levenspartner tegen en dat klikt enorm goed dus. Zou je die levenspartner net zo leuk hebben gevonden als je niet je voorgaande mislukte relaties zou hebben gehad? Wat ik wil aangeven, je moet dingen meemaken om er van te leren.. dat maakt jou in je karakter, als mens en de manier zoals je reageert tov andere mensen, het geeft je inzichten en lessen... daardoor vind je dus op 'het juiste moment' je levenspartner. Dat is voorbestemd net als die mislukte relaties.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat is nou een punt. Wanneer weet je nou of iets echt voorbestemd is voor jou, en dus hogere wil, of dat het alleen maar jouw ego-wil is?
Dat weet ik inmiddels, na redelijke wat ervaring te hebben opgedaan, maar ik zie er veel mensen tegenaan lopen. Ook mensen die toch ook behoorlijk veel ervaring hebben. Het verschil kennen tussen hogere wil en ego-wil is niet iets dat je automatisch leert kennen als je ouder wordt.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Soms zijn er dingen die je mee moet maken om er door te groeien. Stel je komt je levenspartner tegen en dat klikt enorm goed dus. Zou je die levenspartner net zo leuk hebben gevonden als je niet je voorgaande mislukte relaties zou hebben gehad? Wat ik wil aangeven, je moet dingen meemaken om er van te leren.. dat maakt jou in je karakter, als mens en de manier zoals je reageert tov andere mensen, het geeft je inzichten en lessen... daardoor vind je dus op 'het juiste moment' je levenspartner. Dat is voorbestemd net als die mislukte relaties.
\quote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef Dragorius het volgende:
"Je" levenspartner?
Ik ben van mening dat er meerdere zijn die aan die kwalificatie kunnen voldoen
Maar je mag ook veel willen natuurlijk.. je hebt je vrije wil gekregen om er wat mee te doen.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat weet ik inmiddels, na redelijke wat ervaring te hebben opgedaan, maar ik zie er veel mensen tegenaan lopen. Ook mensen die toch ook behoorlijk veel ervaring hebben. Het verschil kennen tussen hogere wil en ego-wil is niet iets dat je automatisch leert kennen als je ouder wordt.
Totdat je de "ware" tegenkomt.. en misschien herken je die in eerste instantie niet als zodanig, kom je er later wel achter.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef Dragorius het volgende:
"Je" levenspartner?
Ik ben van mening dat er meerdere zijn die aan die kwalificatie kunnen voldoen
Stuur eens wat naar mij dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:59 schreef Bastard het volgende:
Nee.. maar eenmaal er uit was wel heerlijk moet ik zeggen... zit echt tjokvol energie deze ochtend
Ook van "de ware" lopen er meer rond. Daar ben ik heilig van overtuigdquote:Op woensdag 30 september 2009 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Totdat je de "ware" tegenkomt.. en misschien herken je die in eerste instantie niet als zodanig, kom je er later wel achter.
Het zou best kunnen wezen dat er meerder mensen zijn waar je mee door 1 deur kan gaan.. maar het is al erg bijzonder als je er 1 kan vinden en.. vasthouden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ook van "de ware" lopen er meer rond. Daar ben ik heilig van overtuigd![]()
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:20 schreef Bastard het volgende:
Het zou best kunnen wezen dat er meerder mensen zijn waar je mee door 1 deur kan gaan.. maar het is al erg bijzonder als je er 1 kan vinden en.. vasthouden.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:57 schreef nokwanda het volgende:
Die garantie heb je met mensen ook niet
"Ja maar je kan wel gewoon telepathisch contact blijven houden na het overlijden".quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:51 schreef Dragorius het volgende:
Niet lullig bedoeld DW, maar een dier wordt gemiddeld niet oud in vergelijking met een mens, toch? Is dat niet.. "lastig"?
Ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:12 schreef Darkwolf het volgende:
Dat laatste kan trouwens, LED. Of mens/dier blijft nog bij je (als je gids) na het overlijden.
fuck if I knowquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:21 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat betekend nou "Visje aaien, niemand zeggen" (ook alweer)?
Jij hebt ook vast wel bekend met de term 'krachtdieren'quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:12 schreef Darkwolf het volgende:
Dat laatste kan trouwens, LED. Of mens/dier blijft nog bij je (als je gids) na het overlijden.
En Dragorius: je hebt zeker een valide punt. Zeker omdat als je inderdaad er vanuit gaat dat als je "de ware" hebt gevonden en ook echt voor altijd bij elkaar blijft een mens dan langer mee gaat, so to speak.
Het enige wat ik kan zeggen is: Better to have loved once then to have never loved at all!
Wel humorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:23 schreef Dragorius het volgende:Over humor gesproken
[ afbeelding ]![]()
![]()
In dat geval kan je die 2 van mij dus vast wel duidelijk maken dat ze GVD niet op het aanrecht mogen klimmen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:44 schreef Bastard het volgende:
Als er bij mij een dier in mijn dromen voorkomt is dat standaard een kat.. is ook mijn lievelingsdier.. ik snap ze
Fuckin hell.. heb jij ook een zachte meevoelende kant?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:49 schreef _Led_ het volgende:
Mag ik even mijn topic hier spammen ?
(Topic verboden voor Danny) 10 jr. Fok! - iets voor Danny ?
plantenspuit.. vinden ze vaak niet leuk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
In dat geval kan je die 2 van mij dus vast wel duidelijk maken dat ze GVD niet op het aanrecht mogen klimmen?![]()
It's a trap!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fuckin hell.. heb jij ook een zachte meevoelende kant?
Ja het is echt erg...dan zien ze me kijken, kijken ze achterom, weer omhoog naar het aanrecht, weer achterom, even door de knietjes en hup erop. Dan kom ik vloekend er naar toe, kijken ze me aan, ik pak de plantenspuit, spray, lopen ze verder op het aanrechtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
plantenspuit.. vinden ze vaak niet leuk.
Maar het mooie van die beesten is.. als ze iets in hun kop hebben.. en willen je aandacht hebben, riskeren ze die spuit.. doen ze het toch![]()
En dan de oren naar achteren, blik op oneindig!
Puh, mijn kat Sam was tijdens de huwelijksreis bij m'n schoonzus, wij dus gezegd : "Als ie vervelend is 'm even nat spuiten !".quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
plantenspuit.. vinden ze vaak niet leuk.
Maar het mooie van die beesten is.. als ze iets in hun kop hebben.. en willen je aandacht hebben, riskeren ze die spuit.. doen ze het toch![]()
En dan de oren naar achteren, blik op oneindig!
post dan even in dat topicquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]
It's a trap!!!
Goed plan overigens. Count me in...wat voor bedrag zit je aan te denken?
PROEST!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:00 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Puh, mijn kat Sam was tijdens de huwelijksreis bij m'n schoonzus, wij dus gezegd : "Als ie vervelend is 'm even nat spuiten !".
Afijn, beest werd vervelend, zij spuit 'm nat, beest uit protest ervandoor gegaan, 7 dagen kwijt.
Zij voor 400 euro aan advertenties in dagbladen geplaatst om 'm terug te krijgen, die ze uiteraard bij mij mag declareren
Maar we hebben 'm weer terug
En schoonzus wil nooit meer oppassen
Mijn krachtdier is de wolf. Mijn nick is daar gedeeltelijk op gebaseerd en was al bekend voordat ik uberhaupt in de paarden wereld terecht kwam.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:44 schreef Bastard het volgende:
Jij hebt ook vast wel bekend met de term 'krachtdieren'![]()
Wat is jouw krachtdier? Ben er zelf helemaal niet in thuis hoor.. maar je hebt mensen die hebben 'wat' met dolfijnen.. dromen over dolfijnen die boodschappen doorgeven.
Huh, nooit geweten dat er wolven rondliepen in het Amazonegebied !quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:04 schreef Darkwolf het volgende:
als mens tussen de wolven ben opgegroeid in de Amazone.
Nekvelletje wil ook helpen. Maar ze stoken elkaar op hoor .. jij durft dat niet.. echt wel.. doen we het samen.. ok... kijk gaat ie weer achter ons aan!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja het is echt erg...dan zien ze me kijken, kijken ze achterom, weer omhoog naar het aanrecht, weer achterom, even door de knietjes en hup erop. Dan kom ik vloekend er naar toe, kijken ze me aan, ik pak de plantenspuit, spray, lopen ze verder op het aanrechtPas als ik doorspuit springen ze eraf.
Maar nog geen minuut later zitten ze er weer opdat gaat al dagen zo, word er gek van, vooral omdat ik bang ben dat ze per ongeluk het gas aandraaien
Ja toen welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:11 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Huh, nooit geweten dat er wolven rondliepen in het Amazonegebied !
Niet alleen dat. Maar zoveel succes verhalen zijn er volgens mij niet van een random baby die opgroeid tussen de wolven en stuff like that. Toch? Zoals ik al zei... hecht er niet al te veel waarde aan!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:07 schreef Dragorius het volgende:
Wolven leven niet en hebben nooit in/rond de Amazone geleefd
Tja ik zou het dus echt niet weten. Wolven hebben ooit in de amazone geleeft? Of ben je nu gewoon sarcastisch?quote:
Dat doet Dino (de kleinste) ook zo ongeveer. Gaat ie Garfield uitdagen, plaagstootjes, tot Garfield *snapped* en achter hem aangaat, dan stoeien en dan gaat ie mauwenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:15 schreef Bastard het volgende:
Maar die siamees (Baron) die we nu hebben is er ook 1 hoor.. de hele tijd die 2 oude wijven zitten sarren.. en als ze dan achter m aan komen dan is het alsof hij schaterend wegrend "Ik ben lekker sneller ouwe zak!"![]()
Wees blij, Sam heeft mijn hoofdkussen 'snachtsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:26 schreef Dragorius het volgende:
En ze pikken mijn hoofdkussen in overdag
Bij ons mogen ze niet op de slaapkamer 'snachts dus dat hebben we gelukkig niet. Anders waren ongetwijfeld mijn gezicht + voeten/handen al aangevreten geweestquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wees blij, Sam heeft mijn hoofdkussen 'snachts
wat voor een predators heb jij dan in je huis?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Bij ons mogen ze niet op de slaapkamer 'snachts dus dat hebben we gelukkig niet. Anders waren ongetwijfeld mijn gezicht + voeten/handen al aangevreten geweest![]()
Dat is heel erg herkenbaar kats.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nekvelletje wil ook helpen. Maar ze stoken elkaar op hoor .. jij durft dat niet.. echt wel.. doen we het samen.. ok... kijk gaat ie weer achter ons aan!!
Ik had mn katten dus zover opgevoed dat ik maar "nee" hoefde te zeggen.. ze liepen zelfs niet naar buiten terwijl de deur openstond
Klopt, het is ook heel kinderlijk, uitdagen!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is heel erg herkenbaar kats.![]()
Trouwens.... ik was als kind ook zo. nu nog weleens
Was ook een grapje, papa Bastardquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, die mensen heb je ook nodig
En even grote ogen opzetten is genoeg om alles te krijgen wat je kattenhartje begeertquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:38 schreef nokwanda het volgende:
Tegelijkertijd zijn die mensenwezens wel heel rare katten. Ze scheren hun vacht af en maken hun huid en dat beetje overgebleven haar nat. Ze gaan op een bak met water ipv zand![]()
Raaaaaaare wezens, die mensen. Ze kunnen nauwelijks horen en erg snel zijn ze ook al niet. Ze zijn gemaakt om in de maling te nemen.
Toch niet in de oogjes prikken he?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:59 schreef nokwanda het volgende:Hier dagelijks 12 grote oogjes. Gelukkig ook 6 handen om er iets mee te doen.
I am protectedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:00 schreef Bastard het volgende:
(Topic verboden voor Danny) 10 jr. Fok! - iets voor Danny ?
Hmm bannen zal wat moeilijker gaan vanaf nu
HUH? WHUT?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:03 schreef Dragorius het volgende:
Bastard, als je nou zorgt dat je een UPC aansluiting hebt, kan ik ook vast wel wat "bescherming" kopen voor mezelf, toch?
Nou gewoon..._Led_ doet lief en krijgt protection...als ik nou lief voor jou doe krijg ik dat dan ook?quote:
Ow zo.... jij biedt zeg maar in natura diensten aan voor mij protectionquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nou gewoon..._Led_ doet lief en krijgt protection...als ik nou lief voor jou doe krijg ik dat dan ook?![]()
Dan moet je wel een UPC aansluiting hebben, want andere skills werken niet op afstand
Tsja dan Bassos maar..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow zo.... jij biedt zeg maar in natura diensten aan voor mij protection
Ik doelde met Led er op niet de bescherming van mij, maar een ban krijg ik bij de baas niet zo snel er meer doorheen
Jij kan vast wel wat regelen als langerzittende mod, vandaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow zo.... jij biedt zeg maar in natura diensten aan voor mij protection
Ik doelde met Led er op niet de bescherming van mij, maar een ban krijg ik bij de baas niet zo snel er meer doorheen
Nee was complete willekeur.. we draaide aan het rad.. nou ja doe dan maar die bannen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Tsja dan Bassos maar..
Gedraag je _LED_ !! Andere zijn de dupe
Verklap het nou niet!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee was complete willekeur.. we draaide aan het rad.. nou ja doe dan maar die bannen.
Geen idee, ik ga er gewoon vanuit dat mensen het hebben overgemaakt, ik ben te lui om te checkenquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:15 schreef Dragorius het volgende:
Ik durf te wedden dat een camera ophangen geen optie zal zijn voor deze marketing stunt geestesverschijning
geesten zijn in de regel cameraschuwquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:28 schreef _Led_ het volgende:
Wil iemand nog doneren voor een boeketje bloemen ter felicitatie van 10 jaar Fok! ?
Bloemen voor Ted : 10 jaar Fok!
Disturbing...Jailbait?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:13 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Het duurt even eer je het ziet.
koste me 2 secondequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:13 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Het duurt even eer je het ziet.
ik heb ook nog 58 seconde zitten starenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:04 schreef nokwanda het volgende:Ik heb een minuut zitten staren. I seem to be loosing my badness
Maar niet omdat je het niet zág he?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb ook nog 58 seconde zitten staren
Ja maar niet voor herhaling vatbaar, liever vergeet ik dit weekendquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:36 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Moggeh deze moggeh... nog wat beleeft van het weekend?
En zag je dan de oksel of de kont?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb ook nog 58 seconde zitten staren
Wat? Wederom sexloos?quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:37 schreef Dragorius het volgende:
Ja maar niet voor herhaling vatbaar, liever vergeet ik dit weekend
Ik was een jaar of 12 geleden m'n eigen Lightwave-compatible 3d-engine aan het programmeren...quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:57 schreef Bastard het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Kekul%C3%A9
Hee zelfs wetenschappers hebben voorspellende inspirerende dromen.
Dat ben ik!quote:
Dan heeft je ziel de uitleg verkregen van je gidsen toen je sliepquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 12 geleden m'n eigen Lightwave-compatible 3d-engine aan het programmeren...
Zat al 2 dagen met een bug waardoor sommige dingen niet getekend werden die wel getekend hadden moeten worden.
Droomde ik op een nacht dat ik het probleem had gevonden, en de code had gefixt.
Toen werd ik 'sochtends wakker, dook ik achter mijn computer en fixte dat probleem nogmaals - maar nu in het echt
Probleemwijken!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Werkelijk? Welk programma was dat dan?
Ik heb ook geen zin om me te scheren, maar gebruik geen medicijnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:47 schreef Ticker het volgende:
Toen wel!
Was toen depressief enzo, en door de medicijnen (ja weer de medicijnen!!!) was ik ook dikker enzo..
Geen zin om te scheren etc etc
Nee dat is Kees, me zus, die heet trouwens net als me broer.. ook Kees.quote:
In jargon wordt zoiemand een "pinhead" genoemd(voornamelijk in de circuswereld). Bovengenoemde komt uit de film "freaks" (1934). In wetenschappelijke taal heet de aandoening Microcephalie.quote:
Ik vraag me af waarom je je als pinhead nog eens extra belachelijk maakt door een paardestaart en een jurk aan te trekkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
In jargon wordt zoiemand een "pinhead" genoemd(voornamelijk in de circuswereld). Bovengenoemde komt uit de film "freaks" (1934). In wetenschappelijke taal heet de aandoening Microcephalie.
Een van de meest legendarische scenes uit de film is wanneer een freak een andere om advies vraagt w.b.t. het verkering vragen aan een half man, half vrouw. zijn antwoord : "Ow, i think she likes you.. but he does not"
En dat is ticker niet. Heb alle afleveringen op PC staan (die van probleemwijken).
Omdat pinhead een circusartiest was. En dit bij zijn stagepersona hoorde. Een pinhead is overigens retarded, dus echt een vrije wil zal het niet geweest zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je je als pinhead nog eens extra belachelijk maakt door een paardestaart en een jurk aan te trekken![]()
Ehhr, was een interesse van me 10 jaar terug ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:24 schreef Ticker het volgende:
Michielos heb jij een zwak voor ons pinheads? Of ook gewoon veel affiniteit met het onderwerp?
Dat lijkt me niet, ik zoek het even opquote:
en:quote:Woolsey suffered from a rare skeletal disorder called Virchow-Seckel syndrome, which caused her to have a very short stature, a small head, a narrow birdlike face with a beak-like nose, large eyes with an antimongoloid slant, a receding jaw, large ears, and mild mental retardation. In addition, Woolsey was bald, toothless, and either completely blind or very short sighted.
quote:Virchow-Seckel syndrome (also known as bird-headed dwarfism, Harper's syndrome, Seckel dwarfism, Bird-headed dwarf of Seckel) is a syndrome of unknown etiology, characterized by intrauterine growth retardation and postnatal dwarfism with a small head, narrow bird-like face with a beak-like nose, large eyes with an antimongoloid slant, receding mandible, and mild mental retardation. It is very rare.
The syndrome was named after Rudolf Virchow and Helmut Paul George Seckel (American physician, 1900–1960). Harper's syndrome is named after Rita G. Harper.[1]
Ahh ik ken het, alleen heb ik dat vooral bij grote billen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef Bastard het volgende:
Met rechts Freaks inderdaad.. bij zo iemand zou ik ook omkijken in de stad. WTF is dat?
Bij dikke Surinaamse zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ahh ik ken het, alleen heb ik dat vooral bij grote billen.
Jeetje het geeft wel een progeria-achtig uiterlijk andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, ik zoek het even op
Edit:
[..]
Yequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jeetje het geeft wel een progeria-achtig uiterlijk anders
Maar die worden doorgaans niet heel oud dus tsja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
YeIk moet zeggen dat toen je dat zei, ik ook twijfelde. Zou zomaar Progeria geweest kunnen zijn
Nee hoor, dan ben je hypermobielquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:14 schreef Dragorius het volgende:
Ik kan mijn beide schouders uit de kom halen, is dat ook freaky?
Ssst jij mocht niet antwoorden, jij kent die termen en zulksquote:
Uhh kennen jullie elkaar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ssst jij mocht niet antwoorden, jij kent die termen en zulks
Oh ja op die fiets.. ut kwartje begint te vallen.quote:
Oh? Vertelquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh ja op die fiets.. ut kwartje begint te vallen.
quote:
Nope, dan is het verkeerde kwartje gevallen.quote:
Ook goedemorgen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:02 schreef Bastard het volgende:
Heb mn windowsupdate van de week gedaan, was een jaar geleden.. was 2 uur bezig
Kut peecees, kut updates, kut electronica, kut wetenschappers.
Flikker die pc toch het raam uit, je hebt helemaal geen internet (uitgevonden door grijze baardenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:02 schreef Bastard het volgende:
Heb mn windowsupdate van de week gedaan, was een jaar geleden.. was 2 uur bezig
Kut peecees, kut updates, kut electronica, kut wetenschappers.
Blote tetten?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:06 schreef Bastard het volgende:
Nee zonder internet ben ik verstoken van ook goede informatie .. jeweetz.
Ik eet om de dag een ei, aan potentie ontbreekt het dus nietquote:
Ik weet dat we in TRU zitten, maar ik vraag het toch maar.. ei.. potentie?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik eet om de dag een ei, aan potentie ontbreekt het dus niet
Ik krijg altijd goeie zin van eiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik weet dat we in TRU zitten, maar ik vraag het toch maar.. ei.. potentie?
Ja ik ook, om een lekker potje te kleien.quote:
Eiwitten..'nuff saidquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik weet dat we in TRU zitten, maar ik vraag het toch maar.. ei.. potentie?
T'is bijna pasen.. kan je lekker wippen.quote:
Vaak is het nog verdomd duur om er zo goedkoop uit te zienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:19 schreef Dragorius het volgende:
En helaas is het model ook lelijk (altahns, niet mijn smaak. Ik hou niet van "goedkope" vrouwen)
Helaas heb ik mijn wetware browser nog niet helemaal bug vrij. En mijn korte termijn geheugen cache laat mij niet meer dan 2 tabs openen. Schiet dus niet echt op helaas.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:05 schreef _Led_ het volgende:
Flikker die pc toch het raam uit, je hebt helemaal geen internet (uitgevonden door grijze baarden) nodig !
Gewoon telepathisch die sjit doen, jeweetzelluf.
Wat een eissen voor iemand die een zwaar tekort heeft zeg. Trek gewoon dat mandje over haar gezicht en gaan!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:19 schreef Dragorius het volgende:
En helaas is het model ook lelijk (altahns, niet mijn smaak. Ik hou niet van "goedkope" vrouwen)
Red Faction Guerrilla FTW!quote:
Heh, ik heb 8 jaar geleden ook een Gameplay-editor gemaakt met realtime Constructive-Solid-Geometry erin,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:16 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijn wetware browser nog niet helemaal bug vrij. En mijn korte termijn geheugen cache laat mij niet meer dan 2 tabs openen. Schiet dus niet echt op helaas.![]()
[..]
Wat een eissen voor iemand die een zwaar tekort heeft zeg. Trek gewoon dat mandje over haar gezicht en gaan!
[..]
Red Faction Guerrilla FTW!
Ik wil die game ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:39 schreef Darkwolf het volgende:
Gameplay?
Ehhh... ik heb alleen al uren lol met een trainer aan en gewoon ombekommerd alles lekker SLOPEN!
ik ben de afgelopen dagen door omstandigheden niet thuis geweestquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Pssst, hij staat gewoon op usenet hoor
Tsssk..ik heb notabene een officieel game-shopje online staanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:37 schreef Bastard het volgende:
game downloaders
Ja.. ik heb vandaag een rotbui.
Als dat de rede is kan ik er nog over inkomen.. maar dat is het vaak niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Tsssk..ik heb notabene een officieel game-shopje online staanMaar altijd eerst de merchandise testen voor je het koopt
Klopt, en dan is het wel jammer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als dat de rede is kan ik er nog over inkomen.. maar dat is het vaak niet.
Nee, de lezer in de PS3 is dus niet regiovrijquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:16 schreef Bastard het volgende:
Ik dacht dat de Ps3 regio vrij wasBen er niet bekend mee.. zou het in GAM eens navragen.
Heb wel illegale films.. niet dat ik ze zelf download, geen geduld voor en de films die ik krijg zijn in superkwaliteit, incluis 5.1 surround.. maar dan nog, als het een goeie film is koop ik hem zelf wel. Heb denk ik een film of 300 orgineel.
De download films liggen her en der en ben ik echt niet zuinig op.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:37 schreef Bastard het volgende:
game downloaders
Ja.. ik heb vandaag een rotbui.
Praat je altijd tegen jezelf?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:32 schreef Flammie het volgende:
Gericht aan de vaste kliek TRU relschoppers:
Rustig blijven vandaag is het advies. BASTARD IS KRIBBIG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |