Hey ouwe.quote:Op maandag 28 september 2009 09:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Zou jij misschien de tyfus kunnen krijgen met je achterlijke kuttopics? Diklip.
Goedemorgen jongeling. Alles wel?quote:
zolang jij geld betaald D:quote:
HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!quote:Op maandag 28 september 2009 09:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar ik zie dat ik mijn credits moeten kopen via de telefoon maar ik kan niet bellen!
en er staat daar geen harde lijn aka vaste telefoon?quote:Op maandag 28 september 2009 09:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar ik zie dat ik mijn credits moeten kopen via de telefoon maar ik kan niet bellen!
Dat wel, maar ga toch niet bellen via de telefoon van mijn stage of wel danquote:Op maandag 28 september 2009 11:29 schreef garriej het volgende:
[..]
en er staat daar geen harde lijn aka vaste telefoon?
gast dat merke ze niet hoorquote:Op maandag 28 september 2009 12:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat wel, maar ga toch niet bellen via de telefoon van mijn stage of wel dan
Snuggere mensen heb je dan als collega, hier kijken ze mij aan (als of ik iets wil stelen) als ik even in de kast moet zijn om een muis te pakken en dergelijkequote:Op maandag 28 september 2009 12:18 schreef garriej het volgende:
[..]
gast dat merke ze niet hoor
hier niet igg
geen last van hier, t enige wat ik niet kan is de server ruimte inquote:Op maandag 28 september 2009 12:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Snuggere mensen heb je dan als collega, hier kijken ze mij aan (als of ik iets wil stelen) als ik even in de kast moet zijn om een muis te pakken en dergelijke![]()
De server ruimte mag ik wel in onder begeleiding van iemand, pas geleden heb ik daar nog kabels getrokkenquote:Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef garriej het volgende:
[..]
geen last van hier, t enige wat ik niet kan is de server ruimte in
i9k mag er wel in, maar de deur gaat niet open met mijn eige pasjequote:Op maandag 28 september 2009 13:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De server ruimte mag ik wel in onder begeleiding van iemand, pas geleden heb ik daar nog kabels getrokken
Haha doe het, dan zit je daar opgeslotenquote:Op maandag 28 september 2009 13:50 schreef garriej het volgende:
[..]
i9k mag er wel in, maar de deur gaat niet open met mijn eige pasje
De meeste zitten op school, daardoor is sms'en de oplossing maar ik kan al wat verder via de gratis sms functie van SMS cityquote:Op maandag 28 september 2009 14:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Blijkbaar heb je wel internet dus ga hyven/MSN'en/mailen
Vind je het gek? Je doet MBO niveau 3, dat staat erom bekend dat het een broedplek voor dieven is.quote:Op maandag 28 september 2009 12:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Snuggere mensen heb je dan als collega, hier kijken ze mij aan (als of ik iets wil stelen) als ik even in de kast moet zijn om een muis te pakken en dergelijke![]()
en bedankt...quote:Op maandag 28 september 2009 15:16 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Vind je het gek? Je doet MBO niveau 3, dat staat erom bekend dat het een broedplek voor dieven is.
Graag gedaan.quote:
Op HBO zitten allemaal van die schijnheilige, die in het in hun broek doen wanneer ze gepakt wordenquote:
HBOers die iets doenquote:Op maandag 28 september 2009 15:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Op HBO zitten allemaal van die schijnheilige, die in het in hun broek doen wanneer ze gepakt worden
Ze hebben de grootste mond maar ze werken nooitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |