Hey ouwe.quote:Op maandag 28 september 2009 09:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Zou jij misschien de tyfus kunnen krijgen met je achterlijke kuttopics? Diklip.
Goedemorgen jongeling. Alles wel?quote:
zolang jij geld betaald D:quote:
HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!quote:Op maandag 28 september 2009 09:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar ik zie dat ik mijn credits moeten kopen via de telefoon maar ik kan niet bellen!
en er staat daar geen harde lijn aka vaste telefoon?quote:Op maandag 28 september 2009 09:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar ik zie dat ik mijn credits moeten kopen via de telefoon maar ik kan niet bellen!
Dat wel, maar ga toch niet bellen via de telefoon van mijn stage of wel danquote:Op maandag 28 september 2009 11:29 schreef garriej het volgende:
[..]
en er staat daar geen harde lijn aka vaste telefoon?
gast dat merke ze niet hoorquote:Op maandag 28 september 2009 12:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat wel, maar ga toch niet bellen via de telefoon van mijn stage of wel dan
Snuggere mensen heb je dan als collega, hier kijken ze mij aan (als of ik iets wil stelen) als ik even in de kast moet zijn om een muis te pakken en dergelijkequote:Op maandag 28 september 2009 12:18 schreef garriej het volgende:
[..]
gast dat merke ze niet hoor
hier niet igg
geen last van hier, t enige wat ik niet kan is de server ruimte inquote:Op maandag 28 september 2009 12:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Snuggere mensen heb je dan als collega, hier kijken ze mij aan (als of ik iets wil stelen) als ik even in de kast moet zijn om een muis te pakken en dergelijke![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |