Je sigquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2009 09:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je geheugen is, heb al eens soort van contact gehad met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of moet ik mij nogmaals voorstellen?
Dat is zwaar slecht, maar ik kan me niet meer herinneren dat je je hebt voorgesteldquote:Op maandag 28 september 2009 09:21 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je geheugen is, heb al eens soort van contact gehad
quote:Op maandag 28 september 2009 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is zwaar slecht, maar ik kan me niet meer herinneren dat je je hebt voorgesteld![]()
Je naam nog wel
Klinkt wel als een gave stagequote:Op maandag 28 september 2009 09:26 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Die naam komt dan ook van een groots caberatier![]()
Nou, vooruit dan maar. Mark, 20 jaar, CE student en momenteel loop ik stage bij een vliegtuigonderhoudsbedrijf op Schiphol Oost. Dit bedrijf heeft verschillende onderhoudscentra op verschillende luchthavens in Europa. Mijn taak is om te onderzoeken waar wij nog meer centra kunnen openen. Inmiddels is de eerste al geopend in Dublin.
In een notendop
quote:Op maandag 28 september 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Zwaar slecht. Zusjes waren er dit weekend en pa heeft weer lekker alles op mij afgereageerd
Beter dan wat ik gemiddeld hoor van mijn medestudenten. Ik vang 527 netto, terwijl het van anderen rond de 300 ligt.quote:Op maandag 28 september 2009 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt wel als een gave stageVerdient het ook nog een beetje lekker?
Ik ben dan wel mbo-er, maar ik ontvang maar 136 in de maandquote:Op maandag 28 september 2009 09:32 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Beter dan wat ik gemiddeld hoor van mijn medestudenten. Ik vang 527 netto, terwijl het van anderen rond de 300 ligt.
Staat natuurlijk niet in verhouding tot de verrichte arbeid, maar daarvoor ben ik dan ook stagiair.
Oh dat ben ik ook zeker. Heb in het verleden niet vaak maandelijks zoiets verdient, kwam ook vooral omdat ik geen vaste bijbaan hadquote:Op maandag 28 september 2009 09:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben dan wel mbo-er, maar ik ontvang maar 136 in de maandDus wees maar blij met wat je verdient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |