Och, als natuurkunde niet lukt kun je beter niet voor hem zitten, want als je hem "kankerzooi" hoort zeggen, kun je maar beter bukken i.v.m. vliegende tafelsquote:Op maandag 28 september 2009 14:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
En daar zijn zeker geen foto's van gemaakt
XXXL condooms gaarne.quote:Op maandag 28 september 2009 14:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tasje erbij?
En spaart u airmiles?
Ik niet. Zo heerlijk, chaoten.quote:Op maandag 28 september 2009 @ 14:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb vrij ijverige leerkrachten...
Nou, kijk. Op onze schoolpc's hebben we een filter, wat ook schooldingen eruithaalt, we kunnen niet downloaden, niet installeren, geen dingen vanaf memorysticks draaien (call of duty 1quote:Op maandag 28 september 2009 14:14 schreef BurnaBoy het volgende:
Deze kutpc's hier kunnen het niet eens aan dat je excel/word/ie msn hebt open staan
Wat een kutdingen.![]()
Maar schoolpc's sowieso troep
Hahaha, onze PC's zijn dan iets beter. Moet wel als we FF, Photoshop, Indesign en word open moeten hebben. En ik heb dan nog wel 5 dingen, maar dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 28 september 2009 @ 14:14 schreef BurnaBoy het volgende:
Deze kutpc's hier kunnen het niet eens aan dat je excel/word/ie msn hebt open staan
Wat een kutdingen.![]()
Maar schoolpc's sowieso troep
Ik kan er niet tegenquote:
Hiervoor kon het hier wel. Maar ze hebben nu overgeschakeld naar ander systeem dus alles zit dichtquote:Op maandag 28 september 2009 14:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nou, kijk. Op onze schoolpc's hebben we een filter, wat ook schooldingen eruithaalt, we kunnen niet downloaden, niet installeren, geen dingen vanaf memorysticks draaien (call of duty 1). Enige oplossing: Logmein.com
Die van ons kunnen photoshop elements aan. Ofja, het staat erop. Helaas maar op 5 pc'squote:Op maandag 28 september 2009 14:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hahaha, onze PC's zijn dan iets beter. Moet wel als we FF, Photoshop, Indesign en word open moeten hebben. En ik heb dan nog wel 5 dingen, maar dat is een ander verhaal.
Hier staat geen eens FF op dus dan is internetten sowieso kutquote:Op maandag 28 september 2009 14:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hahaha, onze PC's zijn dan iets beter. Moet wel als we FF, Photoshop, Indesign en word open moeten hebben. En ik heb dan nog wel 5 dingen, maar dat is een ander verhaal.
Nog steeds.quote:Op maandag 28 september 2009 14:16 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik ga Jeffrey Willems maar eens bellen en vragen om mn 100 euro.
Tsja, liever dan 3 tussenuren complete verveling.quote:Op maandag 28 september 2009 14:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hiervoor kon het hier wel. Maar ze hebben nu overgeschakeld naar ander systeem dus alles zit dicht
Gelukkig morgen laptopske als het goed is![]()
Log me in Moet pc thuis ook aanstaan en dat is dan wel een beetje minder.
Ohjaquote:Op maandag 28 september 2009 @ 14:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegenEen opdracht "waar we wel een paar maanden mee bezig zijn" na 3 weken zeggen dat ie morgen af moet zijn. Daar kan ik dus niets mee
quote:Op maandag 28 september 2009 @ 14:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die van ons kunnen photoshop elements aan. Ofja, het staat erop. Helaas maar op 5 pc's
Wij hebben IE. Die zonder tabbladenquote:Op maandag 28 september 2009 14:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hier staat geen eens FF op dus dan is internetten sowieso kut
Bij ons heeft zo ongeveer iedereen standaard een laptop bij zichquote:Op maandag 28 september 2009 14:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nou, kijk. Op onze schoolpc's hebben we een filter, wat ook schooldingen eruithaalt, we kunnen niet downloaden, niet installeren, geen dingen vanaf memorysticks draaien (call of duty 1). Enige oplossing: Logmein.com
Hij zou maar 100 euri terug moeten betalenquote:Op maandag 28 september 2009 14:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. En die lijer neemt niet op.
No way dat ik die meeneem. Die gaat het geen jaar uithoudenquote:Op maandag 28 september 2009 14:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons heeft zo ongeveer iedereen standaard een laptop bij zich
Incassobureau.quote:Op maandag 28 september 2009 14:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. En die lijer neemt niet op.
Bij ons moet je voor Sharepoint IE gebruiken, omdat je anders geen bestanden er af kan halen..quote:Op maandag 28 september 2009 14:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wij hebben IE. Die zonder tabbladen
binnen een half jaar zou dit gefixed moeten zijnquote:Op maandag 28 september 2009 14:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons moet je voor Sharepoint IE gebruiken, omdat je anders geen bestanden er af kan halen..
IE
Sharepoint
Maar alsnog, Sharepointquote:Op maandag 28 september 2009 14:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
binnen een half jaar zou dit gefixed moeten zijn
Dat zuigt inderdaadquote:Op maandag 28 september 2009 14:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar alsnog, Sharepoint... Moest net om bij 1 bestand te komen 4x mijn gebruikersnaam en wachtwoord intikken. Terwijl ik op wachtwoord onthouden had geklikt.
Je had hem gewoon 100 euro geleend en die heeft ie niet teruggegeven?quote:Op maandag 28 september 2009 14:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kan niet, sta niet ingeschreven bij de kvk en er is ook geen contract enzo.
Ooooh. Slimmert.quote:Op maandag 28 september 2009 14:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kan niet, sta niet ingeschreven bij de kvk en er is ook geen contract enzo.
Met FF ben je na één keer wel klaar meestal.quote:
Nee, ik heb een website voor hem gemaakt en het geld nooit gekregen.quote:Op maandag 28 september 2009 14:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je had hem gewoon 100 euro geleend en die heeft ie niet teruggegeven?
Ah, dat is zeker wel kut. Maar die mag hij toch niet zonder jouw toestemming o.i.d. gebruiken?quote:Op maandag 28 september 2009 14:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, ik heb een website voor hem gemaakt en het geld nooit gekregen.
Nee, daarom heb ik de website offline gehaald. Maar ik heb alsnog die site gemaakt. En wil gewoon mn 100 euro.quote:Op maandag 28 september 2009 14:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ah, dat is zeker wel kut. Maar die mag hij toch niet zonder jouw toestemming o.i.d. gebruiken?
Weet je z'n adres?quote:Op maandag 28 september 2009 14:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja.Maar ik ga het geld sowieso krijgen.
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op maandag 28 september 2009 14:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja.Maar ik ga het geld sowieso krijgen.
quote:Op maandag 28 september 2009 14:40 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik de website offline gehaald. Maar ik heb alsnog die site gemaakt. En wil gewoon mn 100 euro.
Dus ik ga m de komende week stalken via telefoon, totdat ik hem te pakken krijg, en anders ga ik naar zn huisje.
Je valt in herhaling chef.quote:Op maandag 28 september 2009 14:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
\
Of 2 sofa's, een tafel en een magnetron
quote:Op maandag 28 september 2009 14:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
\
Of 2 sofa's, een tafel en een magnetron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |