binnen een half jaar zou dit gefixed moeten zijnquote:Op maandag 28 september 2009 14:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons moet je voor Sharepoint IE gebruiken, omdat je anders geen bestanden er af kan halen..
IE
Sharepoint
Maar alsnog, Sharepointquote:Op maandag 28 september 2009 14:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
binnen een half jaar zou dit gefixed moeten zijn
Dat zuigt inderdaadquote:Op maandag 28 september 2009 14:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar alsnog, Sharepoint... Moest net om bij 1 bestand te komen 4x mijn gebruikersnaam en wachtwoord intikken. Terwijl ik op wachtwoord onthouden had geklikt.
Je had hem gewoon 100 euro geleend en die heeft ie niet teruggegeven?quote:Op maandag 28 september 2009 14:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kan niet, sta niet ingeschreven bij de kvk en er is ook geen contract enzo.
Ooooh. Slimmert.quote:Op maandag 28 september 2009 14:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kan niet, sta niet ingeschreven bij de kvk en er is ook geen contract enzo.
Met FF ben je na één keer wel klaar meestal.quote:
Nee, ik heb een website voor hem gemaakt en het geld nooit gekregen.quote:Op maandag 28 september 2009 14:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je had hem gewoon 100 euro geleend en die heeft ie niet teruggegeven?
Ah, dat is zeker wel kut. Maar die mag hij toch niet zonder jouw toestemming o.i.d. gebruiken?quote:Op maandag 28 september 2009 14:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, ik heb een website voor hem gemaakt en het geld nooit gekregen.
Nee, daarom heb ik de website offline gehaald. Maar ik heb alsnog die site gemaakt. En wil gewoon mn 100 euro.quote:Op maandag 28 september 2009 14:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ah, dat is zeker wel kut. Maar die mag hij toch niet zonder jouw toestemming o.i.d. gebruiken?
Weet je z'n adres?quote:Op maandag 28 september 2009 14:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja.Maar ik ga het geld sowieso krijgen.
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op maandag 28 september 2009 14:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja.Maar ik ga het geld sowieso krijgen.
quote:Op maandag 28 september 2009 14:40 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik de website offline gehaald. Maar ik heb alsnog die site gemaakt. En wil gewoon mn 100 euro.
Dus ik ga m de komende week stalken via telefoon, totdat ik hem te pakken krijg, en anders ga ik naar zn huisje.
Je valt in herhaling chef.quote:Op maandag 28 september 2009 14:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
\
Of 2 sofa's, een tafel en een magnetron
quote:Op maandag 28 september 2009 14:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
\
Of 2 sofa's, een tafel en een magnetron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |