Schatjequote:Op maandag 28 september 2009 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]Arme jongen.
Ik zou kunstbeschouwing hebben. Een man die alles schokkend vindt als het een penis of tieten laat zien. En daarna Flash.
Ja dat vraag ik mij ook wel af!quote:
Gaat wel.quote:
de ratten worden wakker als de man gaat slapen ofseu tochquote:Op maandag 28 september 2009 13:15 schreef nijnja het volgende:
Ik ben wegSlapen ofzo
![]()
Doeg schatjes
GEDRAAG JE HE?!
Jahoor, bijnaquote:Op maandag 28 september 2009 @ 13:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
de ratten worden wakker als de man gaat slapen ofseu toch?
Daarom begnit Mark dus te postenquote:Op maandag 28 september 2009 13:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel bedoel je.quote:Op maandag 28 september 2009 13:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
ja, bijna inderdaaaadquote:Op maandag 28 september 2009 13:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel bedoel je.
RELLU. Maar nijnja is heul nog niet weg.
Haiquote:
Primaquote:
Jaweeel, alleen ongelovelijk veel spierpijnquote:Op maandag 28 september 2009 @ 13:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Prima
Met jou ook nog steeds?
En hoe was die onderzeeboot van je nou geworden, die ene schoolopdracht?
1) Wat heb je dan wel gemaakt?quote:Op maandag 28 september 2009 13:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaweeel, alleen ongelovelijk veel spierpijnMaar ja.
Oh, die heb ik niet gedaan, ik heb 1,5 van de 5 opdrachten gedaan en nog een 8 gekregenHah.
... Nou. Een bewegend piratenschip in flash en stukjes van andere opdrachten. Ik snap echt niet hoe ze me beoordeeld heeft hoor, want 1,5 van 5quote:Op maandag 28 september 2009 @ 13:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
1) Wat heb je dan wel gemaakt?
2) Wat de neuk, een 8 voor zo weinig?Als ik 2 goede opdrachten inlever krijg ik alsnog een 4
Ben overigens weer bezig met een 3ds ding voor school
Vrije opdracht, dus ik mag werkelijk alles doen, van schilderen tot living statue shit. Maar ik krijg er het hele jaar voor. Ben dus aan een auto bezig, eigen ontwerpquote:Op maandag 28 september 2009 13:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
... Nou. Een bewegend piratenschip in flash en stukjes van andere opdrachten. Ik snap echt niet hoe ze me beoordeeld heeft hoor, want 1,5 van 5Maar ja.
Wat moet je maken? Ik krijg binnenkort ook weer een 3Dmodule.
Ooooh. Kun je dan ook nog lekker uitstellenquote:Op maandag 28 september 2009 @ 13:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vrije opdracht, dus ik mag werkelijk alles doen, van schilderen tot living statue shit. Maar ik krijg er het hele jaar voor. Ben dus aan een auto bezig, eigen ontwerp
Er gaat wss meer werk in zitten dan in een profielwerkstukquote:Op maandag 28 september 2009 13:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ooooh. Kun je dan ook nog lekker uitstellen![]()
GEVONDEN
En nu heb je een keer een leuke opdracht, heb je het hele jaar ervoorquote:Op maandag 28 september 2009 13:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Bij ons hebben de opdrachten gewoon een deadline van een week of een blok ofzo
Laat je auto-stukje nog eens zien.quote:Op maandag 28 september 2009 13:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Er gaat wss meer werk in zitten dan in een profielwerkstukEn het is ook veel leuker om te doen, ik doe het zelfs vrijwillig zonder dat iemand achter mn kont aan hoeft te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |