hihi schreeuwen krengquote:Op maandag 28 september 2009 09:18 schreef Rauw. het volgende:
Ik denk dat ik zojuist de buurman wakker schreeuwde
Ik ben Remmert, 16 jaar. MBO ict (quote:
brommers !quote:Op maandag 28 september 2009 09:51 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Ik ben Remmert, 16 jaar. MBO ict (), Vast brommertopic poster en ik immiteer soms de hele dag new kids on the block
Een nieuwe maikuuulquote:Op maandag 28 september 2009 09:51 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Ik ben Remmert, 16 jaar. MBO ict (), Vast brommertopic poster en ik immiteer soms de hele dag new kids on the block
Ik moet toch ergens mee naar school gaan, Met de brommer een half uur, met de bus een uur en een kwartier!, en met een verbruik van 1 op 40 ook nog goedkoper ook!quote:
Maar normaal praat ik of abn of platquote:Op maandag 28 september 2009 09:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Een nieuwe maikuuul
Zo limburgs/brabants accent, een brommer, en MBO ICT...
Masterlijk.
Je kunt ook een bal pakken en naar het trapveldje gaan.quote:Op maandag 28 september 2009 10:08 schreef Jotcha het volgende:
Ik moet fokken want álle andere sites zijn geblokkeerd.
Geen bal voorhandenquote:Op maandag 28 september 2009 10:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je kunt ook een bal pakken en naar het trapveldje gaan.
van gebruik je het hoofd van een klas genoot.quote:
Hebbenquote:Op maandag 28 september 2009 10:22 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
kijk mij ook pimpen met mn foto's
eindelijk zien ze dr oud uitquote:
Één keer het bos in wil ook helpenquote:Op maandag 28 september 2009 10:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eindelijk zien ze dr oud uitheeft een jaar geduurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |