Op het dak bezig geweest. Al die duivennesten weggehaald en de stront weggespoten met een Kärcher. Wat schijten die beesten veel zeg....quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Andy, hoesie?
Weer aan het rennen geweest vandaag?
Sarkozy sprak toen over die lieden uit de Banlieu alsof het ongedierte was......quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet nu meteen denken aan Nicolas Sarkozy: nettoyez la cité au Kärcher.
Ook onbegrijpelijk: dezelfde lieden steunden hun twee matties die zich op de vlucht voor de politie verschansten in een transformatorhuisje...quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sarkozy sprak toen over die lieden uit de Banlieu alsof het ongedierte was......
Ik denk dat ik hard had moeten lachen om die 2 kneuzen die zo snugger waren om in een transformatorhuisje te schuilen...... Zulke debielen verdienen geen mensen die om ze rellen en rouwen.......quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook onbegrijpelijk: dezelfde lieden steunden hun twee matties die zich op de vlucht voor de politie verschansten in een transformatorhuisje...
Condoleances mogen, maar die jongeren opteerden meteen het 'vreugdevuur'...
Ik ook.... kan morgen weer het dak op om duivenpoep te verwijderen....quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
Niet alleen zit mijn vriendje nu in zn tshirt op een terras in een prachtig mooi stadje met een lekkere pizza voor zn neus, hij heeft ook nog eens morgen vrij omdat het congres pas donderdag begint!!![]()
Er waren alleen geen vluchten op woensdag dus moesten die arme mensen wel een vlucht op dinsdag boeken, de arme stakkers.....
* Jaloers is![]()
Die jochies weten niet beter.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hard had moeten lachen om die 2 kneuzen die zo snugger waren om in een transformatorhuisje te schuilen...... Zulke debielen verdienen geen mensen die om ze rellen en rouwen.......
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die jochies weten niet beter.
Ze weten dat ze kansloos zijn, maar in plaats van zichzelf uit de slachtofferrol te werken halen ze van die 'switch and bait'-trucs uit.
Ha Redquote:
Ik was vanmiddag jaloers op alle mensen zoals jij met een kantoorbaan. Lekker binnen achter een bureau ipv in dat miezerende weer duivenstront weg te boenen......quote:
Dat heb ik nou ook als ik 2 zakjes Earl Grey in de theepot stop....quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
Dubbelaflevering van Grey's was wel heftig zeg, alhoewel ik m heftiger verwacht had.
wel lekker ja als het water goed nat isquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het water was weer nat vanavond
Lekker gezwommen.
Nou, en anders Wyccie welquote:
Helemaal nietquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 01:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had weer echt een girrrrlpower momentje vandaag
ik zat met een vriendin (ja jongens, Aga) te eten en de Italiaan kwam bij ons zitten. (Hijvroeg het beleefd; kan ik bij juliie zitten? Sinds ik geen klootzak meer ben?) en we hadden het over één of ander meisje en hij zei dat ze hem niet mocht, dat hij niet precies wist waarom; het was iets van het vroige jaar en hij kon het zich niet meer herinneren. 'Ja,' zei ik, 'daar heb je problemen mee, he? Dingen herinneren'
Het was zelfs grappig en niet ongemakkelijk, ik ben echt tevreden dat ik mijn houding veranderd heb
Dit is veel beter dan zielig in een hoekje zitten en wie weet...
Mogguh DS. Hoe is het met de cliffhanger?quote:
Was vrijdagavond film kijken bij haar, ben er uiteindelijk blijven slapen (alleen gezoendquote:Op woensdag 30 september 2009 08:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh DS. Hoe is het met de cliffhanger?
Dat dus.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
week van de jaren 90, toch?
Jee wat leukquote:Op woensdag 30 september 2009 03:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Majo!! Ik ben wat Triana terug aan het kijken
* radio aanzetquote:Op woensdag 30 september 2009 09:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Er komt weer super muziek voorbij.
Da's klote.quote:
Ik wilde een vrolijk nieuwsbericht voor je vinden en het hier posten om te kijken of het je dag wat beter maakt, maar er is weer is niks vrolijks te vinden in het nieuws...gevonden lijk hier, doden daar, oorlog hier etc etc etc.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
It's just one of those days...
haha, ik waardeer de moeitequote:Op woensdag 30 september 2009 10:11 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Ik wilde een vrolijk nieuwsbericht voor je vinden en het hier posten om te kijken of het je dag wat beter maakt, maar er is weer is niks vrolijks te vinden in het nieuws...gevonden lijk hier, doden daar, oorlog hier etc etc etc.
In ieder geval hebben veel mensen ergere problemen vandaag dan een ontbrekende radio, hope that will cheer you up
zie het probleem niet, zoe te zien heb je internet --> dus internet radio --> probleem opgelostquote:
Wel internet. Geen speakers.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zie het probleem niet, zoe te zien heb je internet --> dus internet radio --> probleem opgelost
Ownedquote:Op woensdag 30 september 2009 01:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had weer echt een girrrrlpower momentje vandaag
ik zat met een vriendin (ja jongens, Aga) te eten en de Italiaan kwam bij ons zitten. (Hijvroeg het beleefd; kan ik bij juliie zitten? Sinds ik geen klootzak meer ben?) en we hadden het over één of ander meisje en hij zei dat ze hem niet mocht, dat hij niet precies wist waarom; het was iets van het vroige jaar en hij kon het zich niet meer herinneren. 'Ja,' zei ik, 'daar heb je problemen mee, he? Dingen herinneren'
Het was zelfs grappig en niet ongemakkelijk, ik ben echt tevreden dat ik mijn houding veranderd heb
Dit is veel beter dan zielig in een hoekje zitten en wie weet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |