Ik had ze vorig jaar voor 1.2 en 1.4, maar die heb ik wel zo halverwege het blok gekocht volgens mijquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:23 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja daar hoorde ik over, maar die zijn pas een week van te voren te koop geloof ik of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die domme handheld-muis die niemand snapt behalve hijquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:38 schreef fusionfake het volgende:
Goede tipsik zie bras al z'n houding aannemen met z'n pointer
ja :quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Met die domme handheld-muis die niemand snapt behalve hij
Haha ja. Mooi figuur is het. Heel erg bedankt voor de info! Met die joho-dingen, kun je dan echt alleen daarmee toe of óók nog boeken?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Met die domme handheld-muis die niemand snapt behalve hij
Ik weet niet hoe de kwaliteit van die van 1.1 is.. ze worden nl gewoon door een student gemaakt, en sommige zijn beter gelukt dan anderen zeg maarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:05 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Haha ja. Mooi figuur is het. Heel erg bedankt voor de info! Met die joho-dingen, kun je dan echt alleen daarmee toe of óók nog boeken?
Al voor opgegeven jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de kwaliteit van die van 1.1 is.. ze worden nl gewoon door een student gemaakt, en sommige zijn beter gelukt dan anderen zeg maar![]()
maar ik denk dat je met COO's, tentamens oefenen, samenvattingen en dia's doorkijken wel echt een heel eind komt.
tip voor volgend blok: ferrari-project! het klinkt heel suf en nerderig, maar het helpt wel echt
interestingquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:05 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Haha ja. Mooi figuur is het. Heel erg bedankt voor de info! Met die joho-dingen, kun je dan echt alleen daarmee toe of óók nog boeken?
@fusionfake ik herken je wel ja!
Varieert, die van 1.2 was 12 of 13 euro, die van 1.4 maar 7 of 8.. maar je kunt ook nog lid worden, dan krijg je korting, maar daar weet ik niks vanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:13 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Al voor opgegeven ja. Joho kost toch 20 euro of zo?
Jij komt uit Enschede toch? Ik heb wel eens met je gesproken, helemaal aan het begin, volgens mij op de eerste dag!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:14 schreef fusionfake het volgende:
[..]
interestingvast niet als ik een meisje was denk ik
Truequote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:35 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Jij komt uit Enschede toch? Ik heb wel eens met je gesproken, helemaal aan het begin, volgens mij op de eerste dag!
Ik heb Christiaan ook al hele colleges zien fokkenquote:
Haha, dat waren de eerste twee weken, ik laat m'n laptop nu maar wijselijk thuis.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:17 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Ik heb Christiaan ook al hele colleges zien fokken. Ik blijf vooralsnog even anoniem
Ah, bij jullie wordt er wel met laptops in de collegezalen gezeten? We hebben hier eindelijk draadloos internetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Haha, dat waren de eerste twee weken, ik laat m'n laptop nu maar wijselijk thuis.
Ik had dat in m'n eerste jaar tijdens I&A1 gelezenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef gohan16 het volgende:
weleens eerder zo'n foto gezien. check http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Hoepelman
Iemand had dat ooit 's veranderd naar Soepelman
Ja maar ik let toch beter op zo, ook al heb ik een iPhone.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:57 schreef fusionfake het volgende:
Hehe ja, maar mijn laptop thuislaten helpt niet echtWlan tegenwoordig ook op mobieltjes enzo
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:17 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Ik heb Christiaan ook al hele colleges zien fokken. Ik blijf vooralsnog even anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |