Ik ben er zelfs een keer als Waxxer herkend, toen had ik nog een volwaardig fotoboek hier. Toen dat ook bij de hogeschool gebeurde heb ik e.e.a. offline gehaald. Zwolle is niet bepaald groot dus het is al lang goed dat het er is, er zijn voorlichtingsgroepen en jongerenavonden en alles en feestjes en dansen, alleen is het er klein en begrijp ik tot op vandaag niet waarom mijn buurjongetje van vroeger een paar jaar geleden hier naar een feestje ging en dan wel zou zien bij wie hij 's nachts terechtkwam.quote:
En wie gaat het dan nog mer me eens zijnquote:Op zondag 27 september 2009 22:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kan mijn account wel opheffen...
Het gaat snel, eerst ik en Keukenkast (volgens Peter), dan ik en Steve (volgens Wonderer) en nu opeens ik en Waxxer (volgens jou).quote:
Ik ga mijn best doenquote:
Uit de trein waar ik in moetquote:Op zondag 27 september 2009 23:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik stap ergens achteraan uit waarschijnlijk.
quote:Op zondag 27 september 2009 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
* Great_Expectations verslikt zich in zijn thee
*proest*
Ja.quote:Op zondag 27 september 2009 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Uit de trein waar ik in moet? Speciaal
.
Toch niet 's ochtends vroeg?quote:Op zondag 27 september 2009 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja.
Als ik de trein haal tenminste, het is kermis in Weert.
We hebben deze week een datequote:Op zondag 27 september 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wie gaat het dan nog mer me eens zijn!
[..]
Het gaat snel, eerst ik en Keukenkast (volgens Peter),
Yes you are.quote:dan ik en Steve (volgens Wonderer) en nu opeens ik en Waxxer (volgens jou).
I'm a slut!
/monica
quote:Op zondag 27 september 2009 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja.
Als ik de trein haal tenminste, het is kermis in Weert.
Jij en Kk? Ter ere van wat danquote:
Ik ook.quote:Op zondag 27 september 2009 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Grootste kermis na Tilburg.
(Ik heb 6jr in Weert op school gezeten)
Ik ook op BCquote:
Ben jij óók al 34??quote:Op zondag 27 september 2009 23:09 schreef Steve het volgende:
[..]
D'r heeft alleen een paar jaar tussen ons gezeten.
Uh, ja, nogalquote:Op zondag 27 september 2009 23:09 schreef Steve het volgende:
[..]
D'r heeft alleen een paar jaar tussen ons gezeten.
hun hookup bij lowlands tochquote:Op zondag 27 september 2009 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij en Kk? Ter ere van wat dan?
Lucky you dan, jij bent er bij....na.....quote:Op zondag 27 september 2009 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Iedereen is tegenwoordig 34. 34 is de nieuwe 21.
Gewoon zomaar, omdat we elkaar lief vinden.quote:Op zondag 27 september 2009 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij en Kk? Ter ere van wat dan?
Inderdaadquote:Op zondag 27 september 2009 23:15 schreef Waxxer het volgende:
Wat zijn die suvb-lettertjes klein tegenwoordig!Rare verandering. Echt een dubbele punt N waard --->
Vroeger kon je dan zo leuk doen alsof je aan het fluisteren en roddelen was. Maar nu heb je een loep nodig om te lezen wat er staat.quote:Op zondag 27 september 2009 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, die N is onleesbaar.
Dat heeft niets met het kleiner worden van de lettertjes te maken schatquote:Op zondag 27 september 2009 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vroeger kon je dan zo leuk doen alsof je aan het fluisteren en roddelen was. Maar nu heb je een loep nodig om te lezen wat er staat.
Ja maar jongeman, ik ben nog lang geen 40 hoor!!quote:Op zondag 27 september 2009 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft niets met het kleiner worden van de lettertjes te maken schat
Ooohh oke, dus dat sub-sup wordt nu op een andere manier gebruikt en dan zal het wel enige tijd geleden zijn dat small is geintroduceerd. Mag ik jou hartelijk bedanken? Zo ja: hártelijk bedankt!quote:Op zondag 27 september 2009 23:23 schreef Peter het volgende:
gebruik dan ipv sub/sup de code smallzoals dit dus
Das de ouderdomquote:Op zondag 27 september 2009 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vroeger kon je dan zo leuk doen alsof je aan het fluisteren en roddelen was. Maar nu heb je een loep nodig om te lezen wat er staat.
Je wordt traag... rollator lekke band?quote:Op zondag 27 september 2009 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das de ouderdom
En dat was ook al aangegeven
Ze hebben maar 1 geslachtsorgaan..quote:Op zondag 27 september 2009 23:30 schreef Waxxer het volgende:
Op sbs een siamese tweeling. Als de één nou goesting heeft, laat ik het netjes zeggen, en de ander niet: wat dán?
quote:Op zondag 27 september 2009 23:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Je wordt traag... rollator lekke band?
A falling star fell from your heart and landed in my eyesquote:Op zondag 27 september 2009 23:32 schreef MisterO het volgende:
I think I'm in love with my radioooooo
o o o o oowwwhoooo ooow
papyrus.quote:
rightquote:Op zondag 27 september 2009 23:32 schreef MisterO het volgende:
I think I'm in love with my radioooooo
o o o o oowwwhoooo ooow
Ehm, ik was Beyonce aan het zingen hoorquote:
En ik nietquote:Op zondag 27 september 2009 23:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ehm, ik was Beyonce aan het zingen hoor
Je bent iig nog positiefquote:Op zondag 27 september 2009 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Ach het kon erger!
Mariah bijvoorbeeld
Dat is idd erger.quote:Op zondag 27 september 2009 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Ach het kon erger!
Mariah bijvoorbeeld
quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 23:46 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben meer voor:
Magniiiiiiiffffiiccceeeeeeeennnntttt....!!! (wie-wie-wie-wieuw...)
Crazy in Love blijft geniaalquote:Op zondag 27 september 2009 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Beyonce is best ok. Maar die laatste nummers van haar niet zo eigenlijk...
Ik vind 't ritme van Sweet Dreams erg lekker dansbaar.quote:Op zondag 27 september 2009 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Beyonce is best ok. Maar die laatste nummers van haar niet zo eigenlijk...
Nja je hebt wel ineens een trio als je er seks mee hebtquote:
kenk niequote:Op zondag 27 september 2009 23:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
U2.
I was booorrrn
I was booorrn to be with you
enz
oh ja, wel eens op de radio voorbij horen komen...quote:Op zondag 27 september 2009 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt iets om, ja, van uit je dak te gaan.
Nah, doe eens niet zo lauw!quote:Op zondag 27 september 2009 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
oh ja, wel eens op de radio voorbij horen komen...
Die tekst is zo raar vind ik.quote:
Ja, ik heb het toch een paar keer moeten horen en uiteindelijk zelfs moeten lézen dat het echt fantastigggg is.quote:
Nja... vind Fantastig Toch van Eva de Roovere alleen wel leuk. Maar dat gerap hoeft er niet tussen van mijquote:Op zondag 27 september 2009 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, doe eens niet zo lauw!Dit is toch een gevalletje volume op maximaal als dat voorbij komt??
Of heb jij dat meer bij dit:
Ja vind de solo versie ook mooier.quote:Op zondag 27 september 2009 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja... vind Fantastig Toch van Eva de Roovere alleen wel leuk. Maar dat gerap hoeft er niet tussen van mij
Milow ben ik ook wel gaan waarderen inderdaad. Selah Sue ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 28 september 2009 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja vind de solo versie ook mooier.
België komt wel met mooie nieuwe sterren aanzetten de laatste tijd... Milow, Selah Sue, Eva de Roovere.
Verbaast je dat echt?quote:Op maandag 28 september 2009 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Aan games wordt nu al meer tijd per week besteed dan aan kranten en tijdschriften..
Hier samen dan:quote:Op maandag 28 september 2009 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Milow ben ik ook wel gaan waarderen inderdaad. Selah Sue ken ik dan weer niet.
Kranten worden steeds vaker vervangen door sites als nu.nl of door 't Journaal op TV.quote:Op maandag 28 september 2009 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat de verdeling "nu al" zo zou liggen.
Die stem!quote:
Ah oke.quote:Op maandag 28 september 2009 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat de verdeling "nu al" zo zou liggen.
bij hoeveel min?quote:
ik vind het een bout liedquote:Op zondag 27 september 2009 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, doe eens niet zo lauw!Dit is toch een gevalletje volume op maximaal als dat voorbij komt??
Ja, maar sexdate klinkt weer zo... zo... mja... zo.quote:Op maandag 28 september 2009 00:49 schreef Keukenkast het volgende:
Vlinder, sinds wanneer hebben wij een date dan
We gingen toch gewoon meaningless sex hebben onder het mom van 'iets drinken'?
Ragamuffin is de single geweest geloof ik.quote:Op maandag 28 september 2009 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die stem!
Klinkt ergens ook wel een beetje bekend...
Bedankt ^^ Ben wel toe aan nog een kop. Vandaag gym.quote:Op maandag 28 september 2009 08:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zet ook voor Eustance. een kop lekkere koffie klaar
het is dan dus ook een wafel of zit het nu ook fysiek op je waffel?quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo meneer Fuchsia is er ook weer
Nu alweer druk bezig met Studie Ontwijkend Gedragquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu alweer druk bezig met Studie Ontwijkend Gedrag
maar gaat dat heen met die scholieren van tegenwoordig
muy bueno, mi niño muy guapoquote:Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]![]()
heb net wel een SO spaans gemaakt
en je hebt je mondeling geholpen door Nismo/Mieke ?quote:Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]![]()
heb net wel een SO spaans gemaakt
nee helemaal alleenquote:Op maandag 28 september 2009 12:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je hebt je mondeling geholpen door Nismo/Mieke ?
Ik heb al koffie gedronken met R vanochtendquote:Op maandag 28 september 2009 12:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Nuno die niet in de eerste post om koffie roept![]()
vraag en wij draaienquote:Op maandag 28 september 2009 15:27 schreef Stroekie het volgende:
wat een tamme toestand hier vandaag
en waar blijven onze buitenlandse connecties/bijdragen ?
buenos dias amgioquote:
net terug van de lunch met BFquote:Op maandag 28 september 2009 15:27 schreef Stroekie het volgende:
en waar blijven onze buitenlandse connecties/bijdragen ?
Hmm heb ik al jaren niet meer gegetenquote:Op maandag 28 september 2009 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Muy Bien![]()
nog aan het uitbuiken van de pannenkoekenlunch van gisteren met heel de familie
Ik ben flauwgevallen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:27 schreef Stroekie het volgende:
volgende keer als je weer in Braboland bentquote:Op maandag 28 september 2009 15:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hmm heb ik al jaren niet meer gegeten
waar ligt cuijk?quote:Op maandag 28 september 2009 16:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer als je weer in Braboland bent
www.dezevendwergen.nl en dan een pannenkoek 7 dwergen kiezen
de maas is langquote:
ja rotterdam ookquote:
Rechts naast Gravequote:Op maandag 28 september 2009 16:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja rotterdam ookmet andere woorden ga ff googlen mismo
het enige herkenbare is Nijmegen in dit verhaalquote:Op maandag 28 september 2009 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Rechts naast Grave
tegenover Mook
En boven Oeffelt en Beugen
Vlak bij Nijmegen, want Cuijck is elk jaar een doorkomst van de 4 daagse
maar jij gaat dan ook voor het speelkasteel en niet voor de pannenkoek zover rijdenquote:Op maandag 28 september 2009 16:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het enige herkenbare is Nijmegen in dit verhaal
en das ver weg voor een pannekoekje
Lolquote:Op maandag 28 september 2009 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij gaat dan ook voor het speelkasteel en niet voor de pannenkoek zover rijden![]()
Maar de 8 zaligheden is je max reikwijte in Brabobland ?
ik zou helemaal nergens heen gaan voor pannekoeken, vind het net meellappenquote:Op maandag 28 september 2009 16:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het enige herkenbare is Nijmegen in dit verhaal
en das ver weg voor een pannekoekje
het zal wel weer een brabo ding zijnquote:Op maandag 28 september 2009 16:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol
en wat zijn de 8 zaligheden?
Ik dacht dat dat wel herkenbaar moest zijn, al stond je wiegje dan een klein stukje verderopquote:Op maandag 28 september 2009 16:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol
en wat zijn de 8 zaligheden?
Tuurlijkquote:Op maandag 28 september 2009 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het zal wel weer een brabo ding zijn
Tortilla's en wraps vind je lekkerder ?quote:Op maandag 28 september 2009 16:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zou helemaal nergens heen gaan voor pannekoeken, vind het net meellappen
quote:Op maandag 28 september 2009 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tortilla's en wraps vind je lekkerder ?
Je kon er ook een pannenkoek bestellen gevuld met franse stoofschotel, of gyros of shoarma of gehaktvulling, maar dat gaat in mijn ogen dan weer aan het fenomeen pannenkoek voorbijquote:
Had er serieus nog nooit van gehoord, zuid oost staat er als ik doorklik naar kempen.quote:Op maandag 28 september 2009 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel herkenbaar moest zijn, al stond je wiegje dan een klein stukje verderop
http://nl.wikipedia.org/wiki/Acht_zaligheden
maar op weg naar Eindhoven kom je er dus gewoon doorheen geredenquote:Op maandag 28 september 2009 16:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Had er serieus nog nooit van gehoord, zuid oost staat er als ik doorklik naar kempen.
M'n max reikweidte was altijd hemelsbreed naar Ehv en weer terug, alles er onder of boven ken ik niet of nauwelijks.
en regelrecht naar beneden wel naar antwerpen:-) roosendaal, BoZ,Bnassau
laat maar ik neem wel een gewoon broodje gyros of shoarmaquote:Op maandag 28 september 2009 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je kon er ook een pannenkoek bestellen gevuld met franse stoofschotel, of gyros of shoarma of gehaktvulling, maar dat gaat in mijn ogen dan weer aan het fenomeen pannenkoek voorbij
of Bapao ?quote:Op maandag 28 september 2009 16:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
laat maar ik neem wel een gewoon broodje gyros of shoarma
ben ik ook geen fan vanquote:
en haring hoef ik vast niet eens te vragenquote:
geen idee zie alleen maar snelweg en links en rechts een koe of 3 voor mequote:Op maandag 28 september 2009 16:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar op weg naar Eindhoven kom je er dus gewoon doorheen gereden
ik was gisteren bij op hoop van zegen de musical.quote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef wonderer het volgende:
In de herhaling: goeiemorgen!
Buenatardequote:
en de afrit naar Eersel en Hoogeloonquote:Op maandag 28 september 2009 17:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
geen idee zie alleen maar snelweg en links en rechts een koe of 3 voor me
Is Charly daar nog niet klaar mee dan?quote:Op maandag 28 september 2009 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik was gisteren bij op hoop van zegen de musical.
Het blijft een ijzersterke tragedie, het spel was erg goed, de zang ook goed, alleen de liedjes, met name de muziek was ondermaats op enkele liedjes na.
Maar wat kan die Charlie Luske hoog zeg.
Het lichtontwerp was ook schitterend
Tanja zal 'm wel af en toe onder de nootjes schoppenquote:Op maandag 28 september 2009 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
op hoop van zegen is bijna uitgetouredquote:Op maandag 28 september 2009 17:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is Charly daar nog niet klaar mee dan?
die moet toch al vol aan de bak voor de musical The full Monty ? samen met o.s. Ries
Leren ze dat allemaal in Nuenen ?quote:Op maandag 28 september 2009 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tanja zal 'm wel af en toe onder de nootjes schoppen
ieh.... al die -sels (zaligheden) doen me denken aan een Korfbal-feest in Knegsel toen ik nog jong onschuldig en in de kast was....quote:Op maandag 28 september 2009 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de afrit naar Eersel en Hoogeloon
Ja tuig is 't allemaal.quote:Op maandag 28 september 2009 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Leren ze dat allemaal in Nuenen ?
nee man, waar denk je dat ik gewoond heb?quote:Op maandag 28 september 2009 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de afrit naar Eersel en Hoogeloon
En moest jij dat hele stuk toen ook nog terugfietsen ?quote:Op maandag 28 september 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ieh.... al die -sels (zaligheden) doen me denken aan een Korfbal-feest in Knegsel toen ik nog jong onschuldig en in de kast was....
Oka dan weet jij alles over Moergestel en Oirschot en Oisterwijkquote:Op maandag 28 september 2009 17:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee man, waar denk je dat ik gewoond heb?
het is Breda-tilburg-Ehv dan kom ik vanaf 'boven' ehv binnen
Maar Korfbal is toch wel zo'n protestantse sport, dat doen we katholieke brabo's toch niet aan ?quote:Op maandag 28 september 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ieh.... al die -sels (zaligheden) doen me denken aan een Korfbal-feest in Knegsel toen ik nog jong onschuldig en in de kast was....
quote:
kijk dat klinkt bekendquote:Op maandag 28 september 2009 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oka dan weet jij alles over Moergestel en Oirschot en Oisterwijk
zoveel weet ik daar niet van hoorquote:Op maandag 28 september 2009 17:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kijk dat klinkt bekendEhv. ging altijd drinken bij zo een cafe op de markt waar allemaal spellen lagen, en een of ander filmcafe?
afgelopen voorjaar zijn we met de personeelsvereniging nog een zondagje wezen kanovaren op het water in Oisterwijk op zo'n mega activiteitenboerderijquote:Op maandag 28 september 2009 17:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kijk dat klinkt bekendEhv. ging altijd drinken bij zo een cafe op de markt waar allemaal spellen lagen, en een of ander filmcafe?
hehe eh ik weet die plaatsjes alleen maar van 'dat ligt daaro' nooit een voet gezet verder, ben zelfs nog nooit in Den Bosch geweestquote:Op maandag 28 september 2009 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgelopen voorjaar zijn we met de personeelsvereniging nog een zondagje wezen kanovaren op het water in Oisterwijk op zo'n mega activiteitenboerderij
volgende keer toch maar eens basiliekjes gaan vergelijken ?quote:Op maandag 28 september 2009 17:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe eh ik weet die plaatsjes alleen maar van 'dat ligt daaro' nooit een voet gezet verder, ben zelfs nog nooit in Den Bosch geweest
Dus gij bent gin zoete lieve Gerritjequote:Op maandag 28 september 2009 17:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe eh ik weet die plaatsjes alleen maar van 'dat ligt daaro' nooit een voet gezet verder, ben zelfs nog nooit in Den Bosch geweest
ja was nou niet echt vergevorderde gramatica en het was spaans - nederlandsquote:Op maandag 28 september 2009 17:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Yuri wat werd er gevraagt eignelijk?
hoofdstuk1 begroetingen ofzo en woordenlijst?
in nederland zitten toch alleen maar kantoren en appartementen in kerken tegenwoordig?quote:Op maandag 28 september 2009 17:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer toch maar eens basiliekjes gaan vergelijken ?
Welke woordjesquote:Op maandag 28 september 2009 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja was nou niet echt vergevorderde gramatica en het was spaans - nederlands
da westbraboaants is wel efkes wa ánders jaquote:Op maandag 28 september 2009 17:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus gij bent gin zoete lieve Gerritje
Of gay feestjes zoals in de Orangerie in Den Bosch wat vroeger ook een kerk wasquote:Op maandag 28 september 2009 17:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
in nederland zitten toch alleen maar kantoren en appartementen in kerken tegenwoordig?
haha blasphemy!quote:Op maandag 28 september 2009 17:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of gay feestjes zoals in de Orangerie in Den Bosch wat vroeger ook een kerk was
vieze woordjesquote:
http://www.orangerie.nl/index_orangerie_entertrainment.htmlquote:
geen Rabo ?quote:Op maandag 28 september 2009 18:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
cerveza, excepto, otra, hija, hatse en nog wat andere 20 in totaal
Bier maar een andere dochterquote:Op maandag 28 september 2009 18:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
cerveza, excepto, otra, hija, hatse en nog wat andere 20 in totaal
nee, snap hem nietquote:
rabo wordt ook wel gebruikt voor kontquote:Op maandag 28 september 2009 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, snap hem niet
maar heb wel geleerd dat cumpleaños een van de weinige samengetrokken woorden is
ah volgens de online vertaler betekende het staartquote:Op maandag 28 september 2009 18:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
rabo wordt ook wel gebruikt voor kont
was toch "staartje"quote:Op maandag 28 september 2009 18:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
rabo wordt ook wel gebruikt voor kont
volgens mij wordt het ook meer in het portugees gebruiktquote:Op maandag 28 september 2009 18:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah volgens de online vertaler betekende het staart
Ik wil ookquote:Op maandag 28 september 2009 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik was gisteren bij op hoop van zegen de musical.
Het blijft een ijzersterke tragedie, het spel was erg goed, de zang ook goed, alleen de liedjes, met name de muziek was ondermaats op enkele liedjes na.
Het lichtontwerp was ook schitterend
Heeeeeeeeeeeerlijk nummerquote:Op maandag 28 september 2009 13:17 schreef Ang3l het volgende:
THREE DAYS IN A ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
Wat een zeiknummer zeg..... Andre Hazes waardig.
tis redelijk rustig jaquote:Op maandag 28 september 2009 19:51 schreef Ang3l het volgende:
Wat is 't doods hier vandaag.
porno al verstopt?quote:Op maandag 28 september 2009 20:23 schreef wonderer het volgende:
Mijn ouders komen straks...
Nope. Laat ze maar lekkerquote:
maarja lijkt me wel duidelijk dat ze weten wat ze te zien krijgen als ze deryl does dallas aanklikkenquote:Op maandag 28 september 2009 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. Laat ze maar lekkerHet is mijn nachtrust niet als ze een filmpje opstarten
Of als er alleen maar mannennamen in de titel staanquote:Op maandag 28 september 2009 20:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja lijkt me wel duidelijk dat ze weten wat ze te zien krijgen als ze deryl does dallas aanklikken
maarja het stond toch in een mapje porno dus dat zou ook een stille hint moeten zijnquote:Op maandag 28 september 2009 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of als er alleen maar mannennamen in de titel staan
Exactlyquote:Op maandag 28 september 2009 20:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja het stond toch in een mapje porno dus dat zou ook een stille hint moeten zijn
Of je vader gaat even uitgebreid, relaxed, vooral vol interesse kijkenquote:
Dat moet ie zelf weten. Maar goed punt, ik zal een doos tissues in de slaapkamer zetten.quote:Op maandag 28 september 2009 20:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of je vader gaat even uitgebreid, relaxed, vooral vol interesse kijken
of moederquote:Op maandag 28 september 2009 20:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of je vader gaat even uitgebreid, relaxed, vooral vol interesse kijken
quote:Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat moet ie zelf weten. Maar goed punt, ik zal een doos tissues in de slaapkamer zetten.
Porn wipes.quote:Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat moet ie zelf weten. Maar goed punt, ik zal een doos tissues in de slaapkamer zetten.
That killed the topicquote:
Ow das ook best iets wat je niet wilt weten!quote:Op maandag 28 september 2009 21:03 schreef Eustace. het volgende:
Ik hoorde vandaag van een vriend van me dat hij zijn ouders had betrapt op swingen.
Hij heeft het zelfs gezien, echt ernstig. Ouders horen geen seks te hebben.quote:Op maandag 28 september 2009 21:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow das ook best iets wat je niet wilt weten!
Scarred for life.quote:Op maandag 28 september 2009 21:10 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hij heeft het zelfs gezien, echt ernstig. Ouders horen geen seks te hebben.
laggen ze op de keuken tafel dan?quote:Op maandag 28 september 2009 21:03 schreef Eustace. het volgende:
Ik hoorde vandaag van een vriend van me dat hij zijn ouders had betrapt op swingen.
Das ook een programma op Ned3!quote:Op maandag 28 september 2009 21:10 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hij en zijn broers hoorden te slapen, vet harde kreun, ze kijken, zaten ze dan in de woonkamer met 'die leuke kennissen die zo vaak op visite komen'.:')quote:Op maandag 28 september 2009 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das ook een programma op Ned3!
Maar nee inderdaad. hoe kom je daar achter dan?
Ik neem aan namelijk dat ouders zoiets plannen wanneer hun kinderen niet thuis zijn?
sex party?quote:Op maandag 28 september 2009 21:19 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hij en zijn broers hoorden te slapen, vet harde kreun, ze kijken, zaten ze dan in de woonkamer met 'die leuke kennissen die zo vaak op visite komen'.:')
Kindermishandeling!quote:Op maandag 28 september 2009 21:10 schreef Eustace. het volgende:
[..]
En jij bent een cabbage baby?quote:Op maandag 28 september 2009 21:37 schreef Eustace. het volgende:
Mijn ouders hebben geen seks gehad. Dat kan gewoon niet. Dat wil ik niet geloven.
Geadopteerd?quote:
quote:
Nee, mijn vader maakt homozoons en mijn moeder is gek. Ik móet wel van hun zijn.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 21:19 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hij en zijn broers hoorden te slapen, vet harde kreun, ze kijken, zaten ze dan in de woonkamer met 'die leuke kennissen die zo vaak op visite komen'.:')
Issie leuk?quote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Vlarp het volgende:
Alright, de hypotheekadviseur waar ik vanavond mee heb gebabbeld heeft m'n profiel bekeken op Gayromeo
Achteraf verbaast het me eigenlijk niet eens
quote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Vlarp het volgende:
Alright, de hypotheekadviseur waar ik vanavond mee heb gebabbeld heeft m'n profiel bekeken op Gayromeo
Achteraf verbaast het me eigenlijk niet eens
Ow... das balen. Iemand een foto?quote:Op maandag 28 september 2009 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Z'n profiel werkt alleen voor Gayromeo "leden"
http://www.gayromeo.com/sweetlake
Hij? Hij is 16. Is gisteren gebeurt.quote:Op maandag 28 september 2009 22:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dan was ie zeker erg jong of zo?
Doe screenshot dan.quote:Op maandag 28 september 2009 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Z'n profiel werkt alleen voor Gayromeo "leden"
http://www.gayromeo.com/sweetlake
Nja... das et dan wel waardquote:Op maandag 28 september 2009 22:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet aangesproken...
Straks mag ik 'm pijpen voor 0.1 % rente minder
quote:Op maandag 28 september 2009 22:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet aangesproken...
Straks mag ik 'm pijpen voor 0.1 % rente minder
Euh...quote:Op maandag 28 september 2009 22:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]!
Zou die nou al zijn klanten checken op die manier?.
Nou ja, ik had ook gelijk wel zoiets van "Oh, ben jij er zo één?"quote:Op maandag 28 september 2009 22:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]!
Zou die nou al zijn klanten checken op die manier?.
Nja dan zijn z'n ouders erg naief!quote:Op maandag 28 september 2009 22:18 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hij? Hij is 16. Is gisteren gebeurt.
Wat! Dat doe ik egnie!quote:Op maandag 28 september 2009 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh...
*mompelt iets over een pot en een ketel*
Maar das haske veul geld!quote:Op maandag 28 september 2009 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dan moet hij wel leuk zijn, en dat is ie niet
Ik vind het het niet kunnenquote:Op maandag 28 september 2009 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh...
*mompelt iets over een pot en een ketel*
Als hij 0,1% korting op de rente geeft als je hem pijpt, dan had-ie die korting ook zo kunnen geven zonder tegenprestatie.quote:Op maandag 28 september 2009 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dan moet hij wel leuk zijn, en dat is ie niet
Ohh.......... wat een ontzettend ontroerende vertederende ABSURDE filmquote:Op maandag 28 september 2009 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Hij begint erg schattig.
Ben benieuwd!
Je hapt wel, dus ergens zal er vast een kern van waarheid zijnquote:Op maandag 28 september 2009 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat! Dat doe ik egnie!
Hoogstens als er opeens een cute nieuwe collega is ofzo..
En ik Google wel klanten, maar dan meer op zakelijke informatie..
Betalen? Je krijgt het toch als korting?quote:Op maandag 28 september 2009 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, ik ga geen 2000 euro dokken voor seks!
Nee ik vind het ook belachelijk!quote:Op maandag 28 september 2009 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het het niet kunnen
Bij m'n vorige werk schreef ik ook wel eens de woonplaats en naam op van jongens die aan de balie kwamen en die erg leuk waren
Jij vraagt meteen ook hun 06 nummer, msn adres en komt vervolgens bij ze thuis. Dat vind ik pas niet kunnen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hapt wel, dus ergens zal er vast een kern van waarheid zijn
Kijk ik doe dat nooit
Je hebt gelijkquote:Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Betalen? Je krijgt het toch als korting?
(ik snap het niet)
Echt?quote:Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar ja. Je moet maar eens bij eens bij Hyves kijken, wat daar wordt voorgesteld bij "misschien ken je deze mensen". Dat zijn mensen die op jouw naam gezocht hebben..
quote:Op maandag 28 september 2009 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij vraagt meteen ook hun 06 nummer, msn adres en komt vervolgens bij ze thuis. Dat vind ik pas niet kunnen..
Niet liegen!quote:Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar ja. Je moet maar eens bij eens bij Hyves kijken, wat daar wordt voorgesteld bij "misschien ken je deze mensen". Dat zijn mensen die op jouw naam gezocht hebben..
Dus eigenlijk heb je dan een pijpbeurt en 2000.- in je handje!quote:Op maandag 28 september 2009 22:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik slaap al een beetje
Ziet er best leuk uit.quote:Op maandag 28 september 2009 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ook gelijk wel zoiets van "Oh, ben jij er zo één?"
Hij weet natuurlijk m'n woonplaats, leeftijd, naam etc...
Toch... liever niet van hemquote:Op maandag 28 september 2009 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je dan een pijpbeurt en 2000.- in je handje!
(en je hebt een nieuw beroep)
Ja precies. Gebaseerd op mensen die jij kent, common friends en connecties e.d.quote:Op maandag 28 september 2009 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Echt?
Nee toch? Dat zijn vrienden van vrienden toch?
Ik vind 'm tegenvallen.. maar misschien moet ie gewoon casual kleren aan hebben, en niet in pantalon, overhemd, stropdas... knap ik op afquote:
Op die 2e foto heeft ie casual kledingquote:Op maandag 28 september 2009 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind 'm tegenvallen.. maar misschien moet ie gewoon casual kleren aan hebben, en niet in pantalon, overhemd, stropdas... knap ik op af
Heb jij ook Gayromeo!?!?!
Nja als je dan toch geld over hebt...quote:
Ja, maar daar zie je 'm haast niet!quote:Op maandag 28 september 2009 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op die 2e foto heeft ie casual kleding
FOTO!quote:Op maandag 28 september 2009 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind 'm tegenvallen.. maar misschien moet ie gewoon casual kleren aan hebben, en niet in pantalon, overhemd, stropdas... knap ik op af
Heb jij ook Gayromeo!?!?!
Lijf wel, de contouren.quote:Op maandag 28 september 2009 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, maar daar zie je 'm haast niet!
Ik heb een uiterst klein vrienden lijstje op Hyves, met alleen een paar [homo]'s. Dan moet je mij maar eens uitleggen waarom bij "misschien ken je deze mensen" ik hoofdzakelijk collega's zie staan. Mensen van wie ik heeeeeel erg zeker ben dat niemand hier hen kent.quote:Op maandag 28 september 2009 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet liegen!
Dat zijn gewoon de mensen die je via via "kent" maar die niet in je lijst staan
Hij heeft echter al wel een vriend hequote:Op maandag 28 september 2009 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijf wel, de contouren.
Ach, tis blond en dus niet helemaal mijn type, maar hij's best ok hoor.
Trutquote:
Ga je volgende keer mee praten met 'm?quote:Op maandag 28 september 2009 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijf wel, de contouren.
Ach, tis blond en dus niet helemaal mijn type, maar hij's best ok hoor.
De stad die je ingevuld hebt, je school, je werk, je netwerk.quote:Op maandag 28 september 2009 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een uiterst klein vrienden lijstje op Hyves, met alleen een paar [homo]'s. Dan moet je mij maar eens uitleggen waarom bij "misschien ken je deze mensen" ik hoofdzakelijk collega's zie staan. Mensen van wie ik heeeeeel erg zeker ben dat niemand hier hen kent..
Why?quote:Op maandag 28 september 2009 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga je volgende keer mee praten met 'm?
Niet ingevuld, niet ingevuld, niet ingevuld, niet van toepassing.quote:Op maandag 28 september 2009 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De stad die je ingevuld hebt, je school, je werk, je netwerk.
Etc.
Hij heeft al een relatiequote:
Hij kijkt ook in je mail-adres/box.quote:Op maandag 28 september 2009 22:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Facebook doet precies hetzelfde. Daar heb ik helemaal niets ingevuld (alleen mijn echte naam). Daar heb ik zelf helemaal niemand als "friend", en toch komt-ie met suggesties van mensen die ik ken. Hoe kan dat, anders dan dat ze op mijn naam hebben gezocht?
Maar? Ik heb bij hyves "ken je deze al" mensen staan die ik helemaal niet ken. Waarom zouden ze me dan gezocht hebben?quote:Op maandag 28 september 2009 22:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Facebook doet precies hetzelfde. Daar heb ik helemaal niets ingevuld (alleen mijn echte naam). Daar heb ik zelf helemaal niemand als "friend", en toch komt-ie met suggesties van mensen die ik ken. Hoe kan dat, anders dan dat ze op mijn naam hebben gezocht?
Welke mailadres/box? En niet zonder dat je daar toestemming voor geeft.quote:Op maandag 28 september 2009 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kijkt ook in je mail-adres/box.
Naamgenoot?quote:Op maandag 28 september 2009 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar? Ik heb bij hyves "ken je deze al" mensen staan die ik helemaal niet ken. Waarom zouden ze me dan gezocht hebben?
Nja de eerste misstap is al gemaakt natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2009 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En hij is christelijk, dus vreemdgaan doet ie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |