Ik ben er zelfs een keer als Waxxer herkend, toen had ik nog een volwaardig fotoboek hier. Toen dat ook bij de hogeschool gebeurde heb ik e.e.a. offline gehaald. Zwolle is niet bepaald groot dus het is al lang goed dat het er is, er zijn voorlichtingsgroepen en jongerenavonden en alles en feestjes en dansen, alleen is het er klein en begrijp ik tot op vandaag niet waarom mijn buurjongetje van vroeger een paar jaar geleden hier naar een feestje ging en dan wel zou zien bij wie hij 's nachts terechtkwam.quote:
En wie gaat het dan nog mer me eens zijnquote:Op zondag 27 september 2009 22:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kan mijn account wel opheffen...
Het gaat snel, eerst ik en Keukenkast (volgens Peter), dan ik en Steve (volgens Wonderer) en nu opeens ik en Waxxer (volgens jou).quote:
Ik ga mijn best doenquote:
Uit de trein waar ik in moetquote:Op zondag 27 september 2009 23:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik stap ergens achteraan uit waarschijnlijk.
quote:Op zondag 27 september 2009 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
* Great_Expectations verslikt zich in zijn thee
*proest*
Ja.quote:Op zondag 27 september 2009 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Uit de trein waar ik in moet? Speciaal
.
Toch niet 's ochtends vroeg?quote:Op zondag 27 september 2009 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja.
Als ik de trein haal tenminste, het is kermis in Weert.
We hebben deze week een datequote:Op zondag 27 september 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wie gaat het dan nog mer me eens zijn!
[..]
Het gaat snel, eerst ik en Keukenkast (volgens Peter),
Yes you are.quote:dan ik en Steve (volgens Wonderer) en nu opeens ik en Waxxer (volgens jou).
I'm a slut!
/monica
quote:Op zondag 27 september 2009 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja.
Als ik de trein haal tenminste, het is kermis in Weert.
Jij en Kk? Ter ere van wat danquote:
Ik ook.quote:Op zondag 27 september 2009 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Grootste kermis na Tilburg.
(Ik heb 6jr in Weert op school gezeten)
Ik ook op BCquote:
Ben jij óók al 34??quote:Op zondag 27 september 2009 23:09 schreef Steve het volgende:
[..]
D'r heeft alleen een paar jaar tussen ons gezeten.
Uh, ja, nogalquote:Op zondag 27 september 2009 23:09 schreef Steve het volgende:
[..]
D'r heeft alleen een paar jaar tussen ons gezeten.
hun hookup bij lowlands tochquote:Op zondag 27 september 2009 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij en Kk? Ter ere van wat dan?
Lucky you dan, jij bent er bij....na.....quote:Op zondag 27 september 2009 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Iedereen is tegenwoordig 34. 34 is de nieuwe 21.
Gewoon zomaar, omdat we elkaar lief vinden.quote:Op zondag 27 september 2009 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij en Kk? Ter ere van wat dan?
Inderdaadquote:Op zondag 27 september 2009 23:15 schreef Waxxer het volgende:
Wat zijn die suvb-lettertjes klein tegenwoordig!Rare verandering. Echt een dubbele punt N waard --->
Vroeger kon je dan zo leuk doen alsof je aan het fluisteren en roddelen was. Maar nu heb je een loep nodig om te lezen wat er staat.quote:Op zondag 27 september 2009 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, die N is onleesbaar.
Dat heeft niets met het kleiner worden van de lettertjes te maken schatquote:Op zondag 27 september 2009 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vroeger kon je dan zo leuk doen alsof je aan het fluisteren en roddelen was. Maar nu heb je een loep nodig om te lezen wat er staat.
Ja maar jongeman, ik ben nog lang geen 40 hoor!!quote:Op zondag 27 september 2009 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft niets met het kleiner worden van de lettertjes te maken schat
Ooohh oke, dus dat sub-sup wordt nu op een andere manier gebruikt en dan zal het wel enige tijd geleden zijn dat small is geintroduceerd. Mag ik jou hartelijk bedanken? Zo ja: hártelijk bedankt!quote:Op zondag 27 september 2009 23:23 schreef Peter het volgende:
gebruik dan ipv sub/sup de code smallzoals dit dus
Das de ouderdomquote:Op zondag 27 september 2009 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vroeger kon je dan zo leuk doen alsof je aan het fluisteren en roddelen was. Maar nu heb je een loep nodig om te lezen wat er staat.
Je wordt traag... rollator lekke band?quote:Op zondag 27 september 2009 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das de ouderdom
En dat was ook al aangegeven
Ze hebben maar 1 geslachtsorgaan..quote:Op zondag 27 september 2009 23:30 schreef Waxxer het volgende:
Op sbs een siamese tweeling. Als de één nou goesting heeft, laat ik het netjes zeggen, en de ander niet: wat dán?
quote:Op zondag 27 september 2009 23:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Je wordt traag... rollator lekke band?
A falling star fell from your heart and landed in my eyesquote:Op zondag 27 september 2009 23:32 schreef MisterO het volgende:
I think I'm in love with my radioooooo
o o o o oowwwhoooo ooow
papyrus.quote:
rightquote:Op zondag 27 september 2009 23:32 schreef MisterO het volgende:
I think I'm in love with my radioooooo
o o o o oowwwhoooo ooow
Ehm, ik was Beyonce aan het zingen hoorquote:
En ik nietquote:Op zondag 27 september 2009 23:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ehm, ik was Beyonce aan het zingen hoor
Je bent iig nog positiefquote:Op zondag 27 september 2009 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Ach het kon erger!
Mariah bijvoorbeeld
Dat is idd erger.quote:Op zondag 27 september 2009 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Ach het kon erger!
Mariah bijvoorbeeld
quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 23:46 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben meer voor:
Magniiiiiiiffffiiccceeeeeeeennnntttt....!!! (wie-wie-wie-wieuw...)
Crazy in Love blijft geniaalquote:Op zondag 27 september 2009 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Beyonce is best ok. Maar die laatste nummers van haar niet zo eigenlijk...
Ik vind 't ritme van Sweet Dreams erg lekker dansbaar.quote:Op zondag 27 september 2009 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Beyonce is best ok. Maar die laatste nummers van haar niet zo eigenlijk...
Nja je hebt wel ineens een trio als je er seks mee hebtquote:
kenk niequote:Op zondag 27 september 2009 23:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
U2.
I was booorrrn
I was booorrn to be with you
enz
oh ja, wel eens op de radio voorbij horen komen...quote:Op zondag 27 september 2009 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt iets om, ja, van uit je dak te gaan.
Nah, doe eens niet zo lauw!quote:Op zondag 27 september 2009 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
oh ja, wel eens op de radio voorbij horen komen...
Die tekst is zo raar vind ik.quote:
Ja, ik heb het toch een paar keer moeten horen en uiteindelijk zelfs moeten lézen dat het echt fantastigggg is.quote:
Nja... vind Fantastig Toch van Eva de Roovere alleen wel leuk. Maar dat gerap hoeft er niet tussen van mijquote:Op zondag 27 september 2009 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, doe eens niet zo lauw!Dit is toch een gevalletje volume op maximaal als dat voorbij komt??
Of heb jij dat meer bij dit:
Ja vind de solo versie ook mooier.quote:Op zondag 27 september 2009 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja... vind Fantastig Toch van Eva de Roovere alleen wel leuk. Maar dat gerap hoeft er niet tussen van mij
Milow ben ik ook wel gaan waarderen inderdaad. Selah Sue ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 28 september 2009 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja vind de solo versie ook mooier.
België komt wel met mooie nieuwe sterren aanzetten de laatste tijd... Milow, Selah Sue, Eva de Roovere.
Verbaast je dat echt?quote:Op maandag 28 september 2009 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Aan games wordt nu al meer tijd per week besteed dan aan kranten en tijdschriften..
Hier samen dan:quote:Op maandag 28 september 2009 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Milow ben ik ook wel gaan waarderen inderdaad. Selah Sue ken ik dan weer niet.
Kranten worden steeds vaker vervangen door sites als nu.nl of door 't Journaal op TV.quote:Op maandag 28 september 2009 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat de verdeling "nu al" zo zou liggen.
Die stem!quote:
Ah oke.quote:Op maandag 28 september 2009 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat de verdeling "nu al" zo zou liggen.
bij hoeveel min?quote:
ik vind het een bout liedquote:Op zondag 27 september 2009 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, doe eens niet zo lauw!Dit is toch een gevalletje volume op maximaal als dat voorbij komt??
Ja, maar sexdate klinkt weer zo... zo... mja... zo.quote:Op maandag 28 september 2009 00:49 schreef Keukenkast het volgende:
Vlinder, sinds wanneer hebben wij een date dan
We gingen toch gewoon meaningless sex hebben onder het mom van 'iets drinken'?
Ragamuffin is de single geweest geloof ik.quote:Op maandag 28 september 2009 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die stem!
Klinkt ergens ook wel een beetje bekend...
Bedankt ^^ Ben wel toe aan nog een kop. Vandaag gym.quote:Op maandag 28 september 2009 08:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zet ook voor Eustance. een kop lekkere koffie klaar
het is dan dus ook een wafel of zit het nu ook fysiek op je waffel?quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo meneer Fuchsia is er ook weer
Nu alweer druk bezig met Studie Ontwijkend Gedragquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu alweer druk bezig met Studie Ontwijkend Gedrag
maar gaat dat heen met die scholieren van tegenwoordig
muy bueno, mi niño muy guapoquote:Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]![]()
heb net wel een SO spaans gemaakt
en je hebt je mondeling geholpen door Nismo/Mieke ?quote:Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]![]()
heb net wel een SO spaans gemaakt
nee helemaal alleenquote:Op maandag 28 september 2009 12:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je hebt je mondeling geholpen door Nismo/Mieke ?
Ik heb al koffie gedronken met R vanochtendquote:Op maandag 28 september 2009 12:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Nuno die niet in de eerste post om koffie roept![]()
vraag en wij draaienquote:Op maandag 28 september 2009 15:27 schreef Stroekie het volgende:
wat een tamme toestand hier vandaag
en waar blijven onze buitenlandse connecties/bijdragen ?
buenos dias amgioquote:
net terug van de lunch met BFquote:Op maandag 28 september 2009 15:27 schreef Stroekie het volgende:
en waar blijven onze buitenlandse connecties/bijdragen ?
Hmm heb ik al jaren niet meer gegetenquote:Op maandag 28 september 2009 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Muy Bien![]()
nog aan het uitbuiken van de pannenkoekenlunch van gisteren met heel de familie
Ik ben flauwgevallen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:27 schreef Stroekie het volgende:
volgende keer als je weer in Braboland bentquote:Op maandag 28 september 2009 15:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hmm heb ik al jaren niet meer gegeten
waar ligt cuijk?quote:Op maandag 28 september 2009 16:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer als je weer in Braboland bent
www.dezevendwergen.nl en dan een pannenkoek 7 dwergen kiezen
de maas is langquote:
ja rotterdam ookquote:
Rechts naast Gravequote:Op maandag 28 september 2009 16:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja rotterdam ookmet andere woorden ga ff googlen mismo
het enige herkenbare is Nijmegen in dit verhaalquote:Op maandag 28 september 2009 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Rechts naast Grave
tegenover Mook
En boven Oeffelt en Beugen
Vlak bij Nijmegen, want Cuijck is elk jaar een doorkomst van de 4 daagse
maar jij gaat dan ook voor het speelkasteel en niet voor de pannenkoek zover rijdenquote:Op maandag 28 september 2009 16:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het enige herkenbare is Nijmegen in dit verhaal
en das ver weg voor een pannekoekje
Lolquote:Op maandag 28 september 2009 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij gaat dan ook voor het speelkasteel en niet voor de pannenkoek zover rijden![]()
Maar de 8 zaligheden is je max reikwijte in Brabobland ?
ik zou helemaal nergens heen gaan voor pannekoeken, vind het net meellappenquote:Op maandag 28 september 2009 16:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het enige herkenbare is Nijmegen in dit verhaal
en das ver weg voor een pannekoekje
het zal wel weer een brabo ding zijnquote:Op maandag 28 september 2009 16:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol
en wat zijn de 8 zaligheden?
Ik dacht dat dat wel herkenbaar moest zijn, al stond je wiegje dan een klein stukje verderopquote:Op maandag 28 september 2009 16:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol
en wat zijn de 8 zaligheden?
Tuurlijkquote:Op maandag 28 september 2009 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het zal wel weer een brabo ding zijn
Tortilla's en wraps vind je lekkerder ?quote:Op maandag 28 september 2009 16:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zou helemaal nergens heen gaan voor pannekoeken, vind het net meellappen
quote:Op maandag 28 september 2009 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tortilla's en wraps vind je lekkerder ?
Je kon er ook een pannenkoek bestellen gevuld met franse stoofschotel, of gyros of shoarma of gehaktvulling, maar dat gaat in mijn ogen dan weer aan het fenomeen pannenkoek voorbijquote:
Had er serieus nog nooit van gehoord, zuid oost staat er als ik doorklik naar kempen.quote:Op maandag 28 september 2009 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel herkenbaar moest zijn, al stond je wiegje dan een klein stukje verderop
http://nl.wikipedia.org/wiki/Acht_zaligheden
maar op weg naar Eindhoven kom je er dus gewoon doorheen geredenquote:Op maandag 28 september 2009 16:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Had er serieus nog nooit van gehoord, zuid oost staat er als ik doorklik naar kempen.
M'n max reikweidte was altijd hemelsbreed naar Ehv en weer terug, alles er onder of boven ken ik niet of nauwelijks.
en regelrecht naar beneden wel naar antwerpen:-) roosendaal, BoZ,Bnassau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |