Ehm, ik was Beyonce aan het zingen hoorquote:
En ik nietquote:Op zondag 27 september 2009 23:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ehm, ik was Beyonce aan het zingen hoor
Je bent iig nog positiefquote:Op zondag 27 september 2009 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Ach het kon erger!
Mariah bijvoorbeeld
Dat is idd erger.quote:Op zondag 27 september 2009 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Ach het kon erger!
Mariah bijvoorbeeld
quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 23:46 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben meer voor:
Magniiiiiiiffffiiccceeeeeeeennnntttt....!!! (wie-wie-wie-wieuw...)
Crazy in Love blijft geniaalquote:Op zondag 27 september 2009 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Beyonce is best ok. Maar die laatste nummers van haar niet zo eigenlijk...
Ik vind 't ritme van Sweet Dreams erg lekker dansbaar.quote:Op zondag 27 september 2009 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Beyonce is best ok. Maar die laatste nummers van haar niet zo eigenlijk...
Nja je hebt wel ineens een trio als je er seks mee hebtquote:
kenk niequote:Op zondag 27 september 2009 23:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
U2.
I was booorrrn
I was booorrn to be with you
enz
oh ja, wel eens op de radio voorbij horen komen...quote:Op zondag 27 september 2009 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt iets om, ja, van uit je dak te gaan.
Nah, doe eens niet zo lauw!quote:Op zondag 27 september 2009 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
oh ja, wel eens op de radio voorbij horen komen...
Die tekst is zo raar vind ik.quote:
Ja, ik heb het toch een paar keer moeten horen en uiteindelijk zelfs moeten lézen dat het echt fantastigggg is.quote:
Nja... vind Fantastig Toch van Eva de Roovere alleen wel leuk. Maar dat gerap hoeft er niet tussen van mijquote:Op zondag 27 september 2009 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, doe eens niet zo lauw!Dit is toch een gevalletje volume op maximaal als dat voorbij komt??
Of heb jij dat meer bij dit:
Ja vind de solo versie ook mooier.quote:Op zondag 27 september 2009 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja... vind Fantastig Toch van Eva de Roovere alleen wel leuk. Maar dat gerap hoeft er niet tussen van mij
Milow ben ik ook wel gaan waarderen inderdaad. Selah Sue ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 28 september 2009 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja vind de solo versie ook mooier.
België komt wel met mooie nieuwe sterren aanzetten de laatste tijd... Milow, Selah Sue, Eva de Roovere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |