En guur, en nat, en koud, en, enquote:Op zondag 27 september 2009 22:59 schreef Crack_ het volgende:
hihihihihihi, ik vind de herfst mooooi
eerst de cup a soup, nu ditquote:Op zondag 27 september 2009 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
Je hebt overigens de lapo van Kali gejat.
quote:Op zondag 27 september 2009 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
Je hebt overigens de lapo van Kali gejat.
de bladeren misschien, maar het weer is kut.quote:Op zondag 27 september 2009 22:59 schreef Crack_ het volgende:
hihihihihihi, ik vind de herfst mooooi
quote:Op zondag 27 september 2009 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
eerst de cup a soup, nu dit![]()
sorrrryyy
Zon is er altijd.quote:Op zondag 27 september 2009 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
de bladeren misschien, maar het weer is kut.
Ik wil ZON!
Het was vandaag super weer.quote:Op zondag 27 september 2009 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
de bladeren misschien, maar het weer is kut.
Ik wil ZON!
Je bedoelt goede excuusjes om te knuffeleeeenquote:Op zondag 27 september 2009 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En guur, en nat, en koud, en, en
Met?quote:Op zondag 27 september 2009 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bedoelt goede excuusjes om te knuffeleeeen
Het zit je niet mee vandaag, maar ok, ik weet het goed met je gemaakt, wij gaan even een half uur samen rummikuppen en dan lullen we nergens meer over goed?quote:Op zondag 27 september 2009 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
eerst de cup a soup, nu dit![]()
sorrrryyy
Ik heb de OP gekopieeeeerd is dat ook goed?quote:Op zondag 27 september 2009 23:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het zit je niet mee vandaag, maar ok, ik weet het goed met je gemaakt, wij gaan even een half uur samen rummikuppen en dan lullen we nergens meer over goed?
Wat een woord.quote:Op zondag 27 september 2009 23:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het zit je niet mee vandaag, maar ok, ik weet het goed met je gemaakt, wij gaan even een half uur samen rummikuppen en dan lullen we nergens meer over goed?
"Als iets makkelijk kan kan iets makkelijk moeilijk"quote:Op zondag 27 september 2009 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga nou niet intellectueel doen on de SC.
Ja man!!!!quote:Op zondag 27 september 2009 23:03 schreef Japsnars het volgende:
DeLuna, je hebt de kutop erin geplaatst!
quote:Op zondag 27 september 2009 23:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb de OP gekopieeeeerd is dat ook goed?
Ik moest werken.quote:Op zondag 27 september 2009 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het was vandaag super weer.
Heldere lucht, geen wind, zon.
quote:Op zondag 27 september 2009 23:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
"Als iets makkelijk kan kan iets makkelijk moeilijk"
Wie oh wie????
Ik ging buiten chillennnn.quote:Op zondag 27 september 2009 23:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest werken.
En vanaf morgen wordt het heel slecht en somber weer, en de zon is er dan wel, maar de wolken zitten ervoor, en dat is balen.
En ik heb geen open haard, dus het is ook niet zo sfeervol.
De daad bij het woord voegen is nog veel leuker!quote:
De grote versie zonder watermerk:quote:Op zondag 27 september 2009 22:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eens kijken of ik dat watermerk kan wegshoppen en hem dan nog eens kan uitvergroten voor je.
Wiezo zuigend internet?quote:Op zondag 27 september 2009 23:06 schreef IQM het volgende:
Ik had een heel tof weekend, met onder andere drie verjaardagen.
En nu heb ik zuigend internet.
Hoi.
quote:Op zondag 27 september 2009 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De grote versie zonder watermerk:KIROV REPORTINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met speciale software twee keer uitvergroot, vind je hier:
http://img401.imageshack.us/img401/7388/postergroot.jpg
quote:Op zondag 27 september 2009 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De grote versie zonder watermerk:Hoe doede ge da?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met speciale software twee keer uitvergroot, vind je hier:
http://img401.imageshack.us/img401/7388/postergroot.jpg0 topics op naam. 14.gif
Say whuuuuuuut?quote:Op zondag 27 september 2009 23:07 schreef Hetiszover het volgende:
Vorige week op zaterdagavond weer bij Nathalie geweest. Ik ga vooral naar haar om mij door haar anaal "onder handen" te laten nemen. Na een beetje opwarmen kreeg ik de butt-plug te verwerken.
Nadat deze na een tijdje weer verwijderd was, zijn de handjes weer in de strijd geworpen. Omdat ik dit nu al een paar maal heb meegemaakt gaat de hand er vrij soepel in.
Daarna gaat ze voorzichtig verder op verkenning. Deze keer is de arm tot bijna de elleboog naar binnen gegaan. Het laatste stukje was wel even doorbijten.
Na het anale feestdeel heeft ze me lekker afgetrokken. Na een grondige schoonmaakbeurt ben ik zeer tevreden naar huis gekeerd.
Ik geloof je gaarne.quote:Op zondag 27 september 2009 23:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
De daad bij het woord voegen is nog veel leuker!
JIj hebt een streepje voor, jij bent mijn CAPS-mattie!quote:Op zondag 27 september 2009 23:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh heerlijk, blij dat je terug ben. Jij bent een van de weinige die onthoud wat iemand postte en het terug naar hem gooit.
Hookersquote:Op zondag 27 september 2009 23:07 schreef Hetiszover het volgende:
Vorige week op zaterdagavond weer bij Nathalie geweest. Ik ga vooral naar haar om mij door haar anaal "onder handen" te laten nemen. Na een beetje opwarmen kreeg ik de butt-plug te verwerken.
Nadat deze na een tijdje weer verwijderd was, zijn de handjes weer in de strijd geworpen. Omdat ik dit nu al een paar maal heb meegemaakt gaat de hand er vrij soepel in.
Daarna gaat ze voorzichtig verder op verkenning. Deze keer is de arm tot bijna de elleboog naar binnen gegaan. Het laatste stukje was wel even doorbijten.
Na het anale feestdeel heeft ze me lekker afgetrokken. Na een grondige schoonmaakbeurt ben ik zeer tevreden naar huis gekeerd.
Het watermerk shop ik weg met de clonestamp in Photoshop en het uitvergroten doe ik met 'BenVista PhotoZoom Pro'quote:
Hookers.nlquote:
DIE CAPS!!111DAT WAS LACHEN!1!!1!quote:Op zondag 27 september 2009 23:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
JIj hebt een streepje voor, jij bent mijn CAPS-mattie!
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik kon photoshoppen.quote:Op zondag 27 september 2009 23:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het watermerk shop ik weg met de clonestamp in Photoshop en het uitvergroten doe ik met 'BenVista PhotoZoom Pro'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |