abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73217429
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Beter dan G-star
Niet mee eens. En nee ik draag geen dingen waar in koeienletters G-Star op staat .
-
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:35:02 #77
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_73217531
In plaats van dat je dat jong een ram gaf rende je snel naar huis om dit topic te openen ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:05:34 #78
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_73218431
Een t-shirt in je broek doen en dan de broek keihard aantrekken

Nederlandse toeristen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_73224233
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:35 schreef ManianMan het volgende:
Vandaag feestje gehad, het was leuk en gezellig maar dan opeens uit het niets veranderd de sfeer voor mij aanzienlijk. Een klein jochie van 13 jaar probeert mij even duidelijk te maken hoe ik mijn kleding moet dragen, net alsof ik mij zelf niet kan kleden Dat kutjoch beweert dat de broek op half 7 moet hangen de t-shirt over de riem, wat op zich lelijk is. Ik gaf hem een les dat hij als hij dit weer doet de volgende keer dat ik hem fucking een stoot geef zodat hij weken lang in het ziekenhuis belandt.

Klacht: Jochie, dat mij even een les kleding dragen denk te geven, terwijl hij zelf eruitzag als een sloeber
Nee.
Sorry.
Next.
pi_73233052
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:05 schreef Maikuuul het volgende:
Een t-shirt in je broek doen en dan de broek keihard aantrekken

Nederlandse toeristen
]

Ja, de riem zo strak dat de vorm van de broek veranderd en je dus plooien ziet bij de band En het liefst de riem ter hoogte van de navel En dat creert dan een kont van 1 meter lang............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')