Vind Mitchel dat stoer? Die jongen is 14 en is voor Ajax, wat verwacht je nou.quote:Op maandag 28 september 2009 00:01 schreef n0ir het volgende:
Als je maar niet je shirt zó onder je riem doet:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 september 2009 00:01 schreef n0ir het volgende:
Als je maar niet je shirt zó onder je riem doet:
[ afbeelding ]
Ik moest de volgende dag erom 6 uur eruit, logischerwijs ben ik dan eerder naar huis gegaanquote:Op maandag 28 september 2009 21:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Nee dat zei je niet.
Wat je deed, was het volgende: Je liep huilend weg, kwam thuis, liep je trap, sloot je pc aan en postte dit op FOK!.
17quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:48 schreef Aaxte het volgende:
Haha, hoe oud ben je ?![]()
Ik had die 13 jarige allang een beuk verkocht ! haha
Hij werd thuisgebracht door de vader van de jarigequote:Op dinsdag 29 september 2009 11:18 schreef MarMar het volgende:
kreeg je ook een ballon en een zakje snoep mee naar huis toen het feestje was afgelopen?
Dat is zo gay....quote:
cars jeansquote:Op zondag 27 september 2009 21:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had zo'n hemd/shirt aan van wrangler en een carsjeans broek met riem. Ik had dat shirt/hemd natuurlijk netjes in mijn broek gedaan maar dat blijkt niet in de mode te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |