ze komtquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 21:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan moet ik me daar maar eens een lekker vadsig mokkel scoren.
Hoezo niet.quote:Op zondag 27 september 2009 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Gaat nog even duren dat ik jou scoor. Ik ben er vrijdag nietquote:
Ja, dán heb ik hoofdpijn.quote:Op zondag 27 september 2009 21:29 schreef Syana het volgende:
[..]
Verleidelijk...
Volgende keer misschien
Sukkel.quote:Op zondag 27 september 2009 21:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gaat nog even duren dat ik jou scoor. Ik ben er vrijdag niet
Ja gezellig.quote:Op zondag 27 september 2009 21:32 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hoelaat ga jij? Misschien kunnen we samen treinen.
HOERRRRRRRRquote:Op zondag 27 september 2009 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Ga je ook in Utrecht eten?quote:Op zondag 27 september 2009 21:32 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hoelaat ga jij? Misschien kunnen we samen treinen.
Oh. Nee ik ga niet eten, moet werken tot 17:00.quote:Op zondag 27 september 2009 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga je ook in Utrecht eten?
Ik neem denk ik een trein rond half 4.
En dan kom ik 's avonds m'n baas tegen die regelmatig aan het stappen is in Utrechtquote:
Hoezo heb je geen vrije tijd op een vrijdag avond?quote:
Stappen als je om cash verlegen zitquote:Op zondag 27 september 2009 21:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen vrije tijd op een vrijdag avond?
en heb je geen OV?
slap excuus
Dan betaal ik een biertje voor hem.quote:Op zondag 27 september 2009 21:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En dan kom ik 's avonds m'n baas tegen die regelmatig aan het stappen is in Utrecht
Ja, die kan ik dan niet meer betalen als ik m'n ontslag krijgquote:Op zondag 27 september 2009 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan betaal ik een biertje voor hem.
Ik heb een OV, maar een week OV, en ik zal op zaterdag weer terug moeten hequote:Op zondag 27 september 2009 21:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen vrije tijd op een vrijdag avond?
en heb je geen OV?
slap excuus
Dan krijg jij ook een biertje.quote:Op zondag 27 september 2009 21:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, die kan ik dan niet meer betalen als ik m'n ontslag krijg
Kan ik me lekker op de veluwe tegen een boom rijden.quote:
Nee gek, laat maar. blijf jij lekker bij de boertjes.quote:Op zondag 27 september 2009 21:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kan ik me lekker op de veluwe tegen een boom rijden.
Ik werk in Zwolle, beslist geen boeren daar.quote:Op zondag 27 september 2009 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee gek, laat maar. blijf jij lekker bij de boertjes.
Ik vind het eigenlijk grappiger als je met een paar vrienden ernaar zit te kijkenquote:Op zondag 27 september 2009 21:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Youtube, JONGE
New kids UITGELEKT - alle afleveringen !!!
Conclusie van Rauw: New Kids kijken als je alleen bent is voor homo's? dat is wat je wilt zeggen toch ?quote:Op zondag 27 september 2009 21:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk grappiger als je met een paar vrienden ernaar zit te kijken
Kom je nu naar de meet?quote:Op zondag 27 september 2009 21:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Conclusie van Rauw: New Kids kijken als je alleen bent is voor homo's? dat is wat je wilt zeggen toch ?
Als je voor 4 uur terug gaat is het nog 'vrijdag' hequote:Op zondag 27 september 2009 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een OV, maar een week OV, en ik zal op zaterdag weer terug moeten hebovendien wil ik ook geld hebben om te spenden als ik uit ga!
Net of ik problemen heb met mezelf te verwoorden...quote:Op zondag 27 september 2009 21:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Conclusie van Rauw: New Kids kijken als je alleen bent is voor homo's? dat is wat je wilt zeggen toch ?
Nee, maar die conclusie kun je wel trekkenquote:Op zondag 27 september 2009 21:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Net of ik problemen heb met mezelf te verwoorden...
Staat dat er?
Welke muis heb jequote:Op zondag 27 september 2009 21:53 schreef Rauw. het volgende:
Masterlijk, kom ik er net achter dat mijn muis 3 knoppen bevat om van snelheid te wisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |