kom dan in je rel fase niet met datquote:Op maandag 28 september 2009 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
das toch niet duits of deens!!!!ik zit in een rel-fase...
Dat is inderdaad vertaald, Sønderjylland of Südjütland zijn de lokale termen en waren uiteraard ook goed geweest. Neujutland echter niet, wat dat betekent iets andersquote:Op maandag 28 september 2009 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
das toch niet duits of deens!!!!ik zit in een rel-fase...
quote:Op maandag 28 september 2009 15:58 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
kom dan in je rel fase niet met datsatan is ofzo :p
Wordt een dure grap danquote:Op maandag 28 september 2009 16:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, zit er niet in.
Die heb je gekocht voor 1 punt
*klinkt vast heel fout* Let op zijn neus.
oh, a zit er niet in...quote:
oh ja...quote:
[nerdmode]quote:
Maar grizzlybeer is Ursus arctos. Als hij had gezegd 'een X-man die zichzelf in een grizzly kan veranderen' had ik het na opzoeken waarschijnlijk wel goed gerekend, maar dit is gewoon niet goedquote:Op maandag 28 september 2009 16:44 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
[nerdmode]
Zou op zich ook goed zijn :p
Want Ursa Major is een type van Marvel, het is een X-Man die zich zelf in een grizzly beer kan veranderen
[/nerdmode]
quote:Op maandag 28 september 2009 16:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar grizzlybeer is Ursus arctos. Als hij had gezegd 'een X-man die zichzelf in een grizzly kan veranderen' had ik het na opzoeken waarschijnlijk wel goed gerekend, maar dit is gewoon niet goed
quote:
Mijn excuses. Ik zal het nooit meer doen. Het staat inderdaad netjes in je profiel, maar ik kijk niet bij iedere user direct in het profielquote:Op maandag 28 september 2009 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat erin laten trappen okee, dat is tot daar aan toe...
![]()
MAAR IK BEN GEEN HIJ!!!!
je hoeft niet in het profiel te kijen, er staat toch een mannetje of vrouwtje links van de username?quote:Op maandag 28 september 2009 16:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik zal het nooit meer doen. Het staat inderdaad netjes in je profiel, maar ik kijk niet bij iedere user direct in het profielMea culpa. En nu niet meer slaan alsjeblieft..
Je had het ook zo kunnen redeneren:quote:Op maandag 28 september 2009 16:51 schreef tombolafan het volgende:
en grizzlybeer is ursus arctos horribilis zelfs... ursus arctos is een verzamelnaam voor alle bruine beren...
"een grote beer" is niet meteen een grizzlybeer dan he... zo van; een koe is een dier dus een dier is een koe...quote:Op maandag 28 september 2009 16:52 schreef Aap_2 het volgende:
[..]
Je had het ook zo kunnen redeneren:
Ursa Major = Grote beer.
Grizzlybeer = een grote beer
dus Ursa Major = Grizzlybeer
Kom maar op met dat punt
Niet bij mijn layout. Wist eigenlijk niet eens dat andere layouts dat wel haddenquote:Op maandag 28 september 2009 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je hoeft niet in het profiel te kijen, er staat toch een mannetje of vrouwtje links van de username?
haha, ik wist niet eens dat er andere layouts waren...quote:Op maandag 28 september 2009 16:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet bij mijn layout. Wist eigenlijk niet eens dat andere layouts dat wel hadden
En zo leren we allebei wat bij vandaagquote:Op maandag 28 september 2009 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha, ik wist niet eens dat er andere layouts waren...
Tanjaa +1quote:
Universal Serial Busquote:
quote:
Ofyeles2 +1quote:
Koolmonoxide?quote:Op maandag 28 september 2009 19:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk wel misleidend: de Coca-Cola Zero. Blijkt het toch nog zoeter te zijn dan normale cola.![]()
![]()
Welke extra, giftige stof komt vrij bij een onvolledige verbranding van bijvoorbeeld houtskool?
Dacht wel dat je het zou kunnen duiden.quote:Op maandag 28 september 2009 19:51 schreef ScottTracy het volgende:
Plaatsen op het WK van Marianne Vos
quote:Op maandag 28 september 2009 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Die Nederlandse Hacker? Rop Grongijp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |