Tussenstand Deel 1746:quote:Op zondag 27 september 2009 21:47 schreef De_Hertog het volgende:
MGM, United Artists, Paramount, Columbia Tristar, 20th century fox
Die inderdaadquote:Op zondag 27 september 2009 22:03 schreef qonmann het volgende:
AOL
das de ministerquote:Op zondag 27 september 2009 22:08 schreef Terpentin07 het volgende:
verhagen?
Was toen best groot nieuws, het bekendste nieuwe media-bedrijf dat het grootste oude media-bedrijf overnam. Teken van de nieuwe tijd, enzovoorts. Het bedrijf heette ook enige tijd AOL TimeWarner. Inmiddels is de naam TimeWarner stilletjes weer in gebruik genomen, en nu is AOL een dochterbedrijf onder TimeWarner..quote:Op zondag 27 september 2009 22:05 schreef Terpentin07 het volgende:
Dat was mijn tweede gok geweest.
Klopt ja.quote:Op zondag 27 september 2009 22:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Was toen best groot nieuws, het bekendste nieuwe media-bedrijf dat het grootste oude media-bedrijf overnam. Teken van de nieuwe tijd, enzovoorts. Het bedrijf heette ook enige tijd AOL TimeWarner. Inmiddels is de naam TimeWarner stilletjes weer in gebruik genomen, en nu is AOL een dochterbedrijf onder TimeWarner..
doe maar ..kunnen we weer verder..quote:Op zondag 27 september 2009 22:10 schreef De_Hertog het volgende:
hehe, net nog in het Duitse verkiezing-topic gelezen.. Laat hem even liggen.
Laat hem nog open voor iemand die het eventueel weet. Als ik niet net de naam had gelezen had ik het waarschijnlijk niet geweten en dat vind ik eigenlijk hetzelfde als opzoekenquote:Op zondag 27 september 2009 22:11 schreef qonmann het volgende:
[..]
doe maar ..kunnen we weer verder..
zijn naam doet vermoeden dat hij goed met een hamer kan omgaanquote:
die schaatst ..nog iets erachterquote:Op zondag 27 september 2009 22:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Timmer
en keeptquote:Op zondag 27 september 2009 22:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
die schaatst ..nog iets erachter
Timmer...
..en ze houden van elkaarquote:
Tussenstand Deel 1746:quote:Op zondag 27 september 2009 22:27 schreef tomtomaat het volgende:
Seoul
Nee, in het begin van zijn leven was hij nog straatarm, dat is dus ver voor de tijden dat hij goudmijnen en dergelijke had. Zijn eerste muntje was zijn inspiratie om zijn fortuin te verdienen.quote:Op zondag 27 september 2009 22:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Met de verkoop van een goudmijn
Nee, iets lager op de maatschappelijke ladder nog.quote:Op zondag 27 september 2009 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Krantenwijk?
Wel het 'schoonmaken' van iets, maar auto's waren er nog niet veel toen Dagobert Duck jong was.quote:Op zondag 27 september 2009 22:54 schreef qonmann het volgende:
autoschoonmaken ?
Inderdaad. Voor meer zie The Life and Times of Scrooge McDuck, of de Jonge Jaren van Oom Dagobert, een prachtige stripreeks met een flinke dosis geschiedenis en humor.quote:Op zondag 27 september 2009 23:05 schreef Mark het volgende:
Schoenenpoetsen?
quote:Op zondag 27 september 2009 23:18 schreef Rucebo het volgende:
Joaquin Phoenix
Inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |