Ai.quote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
Aleksandar Rankovic heeft maandag na lange tijd zijn rentree gemaakt in het duel tussen Jong ADO Den Haag en Jong Willem II. Een succes werd het niet, want na twaalf minuten moest Rankovic al weer naar de kant met een nieuwe blessure.
De captain van ADO Den Haag viel begin augustus in het duel tegen NAC Breda met een ernstige knieblessure uit. De rentree van de aanvoerder leek een mooie morele opsteker voor ADO Den Haag in het gevecht tegen degradatie.
Wat Rankovic nu mankeert is vooralsnog niet duidelijk.
Lekker dan!
Dus nietquote:
Ik heb een seizoenskaart dus ben er sowiesoquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:54 schreef j-j-johan het volgende:
ik ga vanavond naar forepark kaartje halen, voor heracles wie gaat ook? ben rond kwartover7 centraal heb blauw witte nike airmax aan
En een witte roos in je knoopsgat?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:54 schreef j-j-johan het volgende:
ik ga vanavond naar forepark kaartje halen, voor heracles wie gaat ook? ben rond kwartover7 centraal heb blauw witte nike airmax aan
Ghehe inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:54 schreef j-j-johan het volgende:
Pleur jij nou maar op Krommegek.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:45 schreef De_kromme het volgende:
Pleurt nou maar op met die Ricky.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |