Nee Mieke gaat eerst zijn coming out doen voor zijn ouders morgen, daarna mag ie zich van het balkon gooienquote:Op zondag 27 september 2009 20:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
da snijd je je polsen maar door is redelijk pijnloos
of zijn ouders gooien hem van het balkon afquote:Op zondag 27 september 2009 21:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee Mieke gaat eerst zijn coming out doen voor zijn ouders morgen, daarna mag ie zich van het balkon gooien
quote:Op zondag 27 september 2009 21:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee Mieke gaat eerst zijn coming out doen voor zijn ouders morgen, daarna mag ie zich van het balkon gooien
dan welquote:
Maar als je het in bad doet, wees wel sociaal en lig bovenop een dunne deken, dan kunnen ze je makkelijker uit bad tillen.quote:Op zondag 27 september 2009 20:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
da snijd je je polsen maar door is redelijk pijnloos
nee joh zijn vader gaat stil voor zich uit staren, zijn moeder huilt en roept Oh padre que passar of zoiets en na 2 uur zijn ze weer helemaal gelukkigquote:Op zondag 27 september 2009 21:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of zijn ouders gooien hem van het balkon af
maar jouw ouders weten het toch ook niet? o ben ik in de war met iemand anders?quote:Op zondag 27 september 2009 21:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee joh zijn vader gaat stil voor zich uit staren, zijn moeder huilt en roept Oh padre que passar of zoiets en na 2 uur zijn ze weer helemaal gelukkig
quote:Op zondag 27 september 2009 21:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee joh zijn vader gaat stil voor zich uit staren, zijn moeder huilt en roept Oh padre que passar of zoiets en na 2 uur zijn ze weer helemaal gelukkig
Kun je dan niet je lattenbodems lager in het frame hangen?quote:Op zondag 27 september 2009 21:13 schreef wonderer het volgende:
Door het nieuwe matras is het bed te hoog om handig op de rand te kunnen zitten
mijn ouders weten het nietquote:Op zondag 27 september 2009 21:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar jouw ouders weten het toch ook niet? o ben ik in de war met iemand anders?
mike is een beetje vergeet achtigquote:Op zondag 27 september 2009 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mijn ouders weten het nietare you serious
R is hun lieveling meer dan ik
ik heb mijn roeping gemistquote:Op zondag 27 september 2009 21:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
telenovela
lach me rot om jou vandaag
Het is een kajuitbed, met lades eronder. En ik had het niet over slapenquote:Op zondag 27 september 2009 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kun je dan niet je lattenbodems lager in het frame hangen?
Wel fijn op geslapen?
Ah oke, nee dan wordt het lastig.quote:Op zondag 27 september 2009 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is een kajuitbed, met lades eronder. En ik had het niet over slapen
teveel frikandellenquote:
wat zullen we als eerste mee befinnenquote:Op zondag 27 september 2009 21:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan wel als screenwriter komen werken bij de [homo] soap
Hij slaapt heerlijkquote:Op zondag 27 september 2009 21:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ah oke, nee dan wordt het lastig.
Euh kip, ik weet dat je het over zitten had. Maar vaak moet men heel erg wennen aan een nieuw matras, vandaar dat ik het vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |