quote:Op zondag 27 september 2009 20:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, maar toen dacht ik dat je 16 was!![]()
Hier ben ik wel gewoon uit de kast. Alleen in Nederland niet voor iedereen en in Spanje al helemaal niet.quote:Op zondag 27 september 2009 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe houd je het vol...?
Je doet helemaal niets met homo's/jongens? Stappen ofzo? Of dat wel?
quote:Op zondag 27 september 2009 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In New York wordt je nog met je hoofd naar beneden van een wolkenkrabber gegooid als je homo bent.
Wist je dat niet?
Ik nodig je tzt wel uit voor een kopje koffiequote:Op zondag 27 september 2009 20:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Denk aan gas/licht/water, denk aan zelf koken, zelf wassen, zelf schoonmaken, zelf áfwassen, zelf onderhouden...
Nee, maar echt leuk!Ben benieuwd!!
labelen?quote:Op zondag 27 september 2009 20:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hier ben ik wel gewoon uit de kast. Alleen in Nederland niet voor iedereen en in Spanje al helemaal niet.
Maar waarom mensen labelen?
nee dat was in Amsterdam toch? Dat predikte de Imam toch?quote:Op zondag 27 september 2009 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In New York wordt je nog met je hoofd naar beneden van een wolkenkrabber gegooid als je homo bent.
Wist je dat niet?
Ik ben op m'n huidige werk ook maar voor 10% uit de kastquote:Op zondag 27 september 2009 20:16 schreef mike_hunt het volgende:
Trouwens, er zijn hier op forum genoeg die half half zijn.
so leave Britney Mike alone.![]()
Ach, er zijn zat mensen die vinden dat iemand altijd is zoals hij/zij geboren is. zolang iemand nog niet compleet het één of het ander is, zitten ze in een overgangsfase met zowel mannelijke als vrouwelijke uiterlijke kenmerken. Ergo het. Niks met respect te maken, meer met dat je zo iemand niet kunt classificeren in man of vrouw omdat ze er tussenin hangen. Maak het klusje dan eerst af.quote:Op zondag 27 september 2009 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook lekker respectvolEn wat nou als er door medische redenen niet geopereerd kan worden? Dat iemand zich compleet vrouw of man voelt, zich zo gedraagt, er door de hormonen zo uitziet, maar er tussen de benen iets zit dat je bij biologische mannen en vrouwen meestal niet tegenkomt?
Daar staan geen wolkenkrabbers... kut stadquote:Op zondag 27 september 2009 20:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee dat was in Amsterdam toch? Dat predikte de Imam toch?
quote:Op zondag 27 september 2009 20:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, maar toen dacht ik dat je 16 was!![]()
quote:
Er zit nogal verschil tussen 'labelen' en 'ik verberg alles als ik mijn ouders op bezoek heb en ik lieg als ze er naar vragen'.quote:Op zondag 27 september 2009 20:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hier ben ik wel gewoon uit de kast. Alleen in Nederland niet voor iedereen en in Spanje al helemaal niet.
Maar waarom mensen labelen?
em neeeeequote:
Applaus!quote:Op zondag 27 september 2009 20:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Er zit nogal verschil tussen 'labelen' en 'ik verberg alles als ik mijn ouders op bezoek heb en ik lieg als ze er naar vragen'.
NEEEEEEEEEquote:Op zondag 27 september 2009 20:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar staan geen wolkenkrabbers... kut stad
Er komen de komende 5 jaar ongeveer weer 3 of 4 nieuwe high-risers bij in Rotterdamquote:Op zondag 27 september 2009 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE
o wacht ff, Jij bent Rotterdammer natuurlijk.Alhoewel mij dat helemaal ontgaan dat Amsterdam vs Rotterdam. Ik vind Rotterdam een leuke stad, maar als je echt de wijken ingaat dan vind ik het alweer vreselijk..
maar die high-risers vind ik echt mooi, dat nieuwbouw and shit.
Nee ze vragen er nooit naar, dus inprincipe lieg ik niet. Alhoewel de familie al vraagt over trouwen en kinderen etc...quote:Op zondag 27 september 2009 20:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Er zit nogal verschil tussen 'labelen' en 'ik verberg alles als ik mijn ouders op bezoek heb en ik lieg als ze er naar vragen'.
"Ik ga niet trouwen met een vrouw"quote:Op zondag 27 september 2009 20:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee ze vragen er nooit naar, dus inprincipe lieg ik niet. Alhoewel de familie al vraagt over trouwen en kinderen etc...
Het blad begint te vallen... want het wordt kouderquote:Op zondag 27 september 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
Mensen, genoeg over mij. Wij zijn nu 7 pagina's verder. En ik zit hier met een mes en mijn pols. Nee hoor, hahahahahahahahah
kiddin'![]()
![]()
Maar we hadden het toch over hoe de bomen erbij staan?![]()
Dat "klusje" kan niet altijd afgemaakt worden. Beetje jammer dat je iemands identiteit laat afhangen van wat er tussen diens benen zit.quote:Op zondag 27 september 2009 20:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Ach, er zijn zat mensen die vinden dat iemand altijd is zoals hij/zij geboren is. zolang iemand nog niet compleet het één of het ander is, zitten ze in een overgangsfase met zowel mannelijke als vrouwelijke uiterlijke kenmerken. Ergo het. Niks met respect te maken, meer met dat je zo iemand niet kunt classificeren in man of vrouw omdat ze er tussenin hangen. Maak het klusje dan eerst af.
Wel over de lengte snijden he; van de pols naar de elleboog. Anders heb het geen nutquote:Op zondag 27 september 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
Mensen, genoeg over mij. Wij zijn nu 7 pagina's verder. En ik zit hier met een mes en mijn pols. Nee hoor, hahahahahahahahah
kiddin'![]()
![]()
ja daar heb je ook wel gelijk in. i'll eat my words.quote:Op zondag 27 september 2009 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat "klusje" kan niet altijd afgemaakt worden. Beetje jammer dat je iemands identiteit laat afhangen van wat er tussen diens benen zit.
juist! along the road, not across the street.quote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel over de lengte snijden he; van de pols naar de elleboog. Anders heb het geen nut
nee Mieke je gaat gewoon morgen je ouders vertellen hoe het zit, ok ?quote:Op zondag 27 september 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
kiddin'![]()
![]()
nee alleen schatjes zoals jijquote:
Waar, maar dan moet je nog steeds die ene ader weten te vinden... Kun je beter een mes in je hals zetten, of in je lies.quote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel over de lengte snijden he; van de pols naar de elleboog. Anders heb het geen nut
Tuurlijk!quote:Op zondag 27 september 2009 20:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee Mieke je gaat gewoon morgen je ouders vertellen hoe het zit, ok ?
quote:Op zondag 27 september 2009 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar, maar dan moet je nog steeds die ene ader weten te vinden... Kun je beter een mes in je hals zetten, of in je lies.
wat een gedoe allemaal, je kunt toch beter een lading pillen nemenquote:Op zondag 27 september 2009 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar, maar dan moet je nog steeds die ene ader weten te vinden... Kun je beter een mes in je hals zetten, of in je lies.
of jezelf van de rotsen werpen aan de algarvequote:Op zondag 27 september 2009 20:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat een gedoe allemaal, je kunt toch beter een lading pillen nemen
Ik heb dat niet in huis hoorquote:Op zondag 27 september 2009 20:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Doet in meeste gevallen veel meer pijn voor langere periode.quote:Op zondag 27 september 2009 20:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ouch...het lijkt me dat het toch pijnloos moet. Om je nou te pletter te gooien tegen de rotsen.quote:Op zondag 27 september 2009 20:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
of jezelf van de rotsen werpen aan de algarve
Voor een verschrikkelijk pijnlijke dood, ja.quote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef Peter het volgende:
[..]
30+ paracetamol is al genoeg anders
In de algarve wil ik niet dood gevonden wordenquote:Op zondag 27 september 2009 20:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
of jezelf van de rotsen werpen aan de algarve
*telt*quote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef Peter het volgende:
[..]
30+ paracetamol is al genoeg anders
misschien een fles plee ontstopper proberen?quote:Op zondag 27 september 2009 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
*telt*
heb ik ook niet
Maar nap je punt hoor
quote:Op zondag 27 september 2009 20:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In de algarve wil ik niet dood gevonden wordenook niet levend meestal
lekker pijnlijkquote:Op zondag 27 september 2009 20:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien een fles plee ontstopper proberen?
Handig voor 't spoelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |