Hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 27 september 2009 19:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
vooral dat verkleinwoord maakt het nog ranziger.![]()
Eindeljik dat huis kopen!!quote:Op zondag 27 september 2009 19:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dit gaat nergens heen
Nou ja, morgen naar "Ja zeker...."
Nou ja, ik moet nog gaan bieden, maar ik heb m'n zinnen er wel op gezetquote:Op zondag 27 september 2009 19:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De apotheker??
Oh wácht...
Ga je'm morgen echt sluiten en heb je een pand gevonden??
Dus niet alleen je ogenquote:Op zondag 27 september 2009 19:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar uitstraling heeft natuurlijk toch met je hele gezicht te maken vind ik.
Daar twijfelde je nog over na die foto van Waxx?quote:
nou ja zegquote:
Je noemt jezelf een guido?quote:Op zondag 27 september 2009 19:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou ja zeg![]()
![]()
dat hebben die Guido's met hun tuitlipjes
"Hoooiii maaaaammmm...."quote:Op zondag 27 september 2009 19:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
air??
petjeshomo??![]()
ja, maar uitstraling heeft natuurlijk toch met je hele gezicht te maken vind ik.
Mijn gaydar werkt nietquote:Op zondag 27 september 2009 19:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
dat is omdat je het al weet en je gaydar gaat zeker af...
Nee dat niet. Maar voor mij is het een grijs gebied zoals ik zei. Ik ga met veel groepen om, trans en trav ook.quote:Op zondag 27 september 2009 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar twijfelde je nog over na die foto van Waxx?
ben je besodermieterd.quote:
ik moet eiegenlij die foto's nog eens zienquote:Op zondag 27 september 2009 19:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
vooral dat verkleinwoord maakt het nog ranziger.![]()
dat kan kloppen, aangezien ik ook een nephomo ben.quote:
Dat slaat echt nergens op. Alsof de lul de man maaktquote:Op zondag 27 september 2009 19:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar voor mij is het een grijs gebied zoals ik zei. Ik ga met veel groepen om, trans en trav ook.
Wat ik van het interview met Buck nog weet is dat ie als vrouw is geboren en dat ie zich heeft laten verbouwen tot een vent, maar nog niet zijn lul. Dus voor mij is dat nog een vrouw. Maar zoals ik zei, is dit een grijsgebied voor mij. Net zoals She-Males..
Die ene van 1,5 week geleden of een ander pand?quote:Op zondag 27 september 2009 19:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet nog gaan bieden, maar ik heb m'n zinnen er wel op gezet
* Peter de film doorspoelt.. hmmm...quote:Op zondag 27 september 2009 20:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je besodermieterd.zie je mij tuiten?
nee, je hebt een verkeerd beeld van mij. Ik ben gewoon een simpele jongen die af en toe geluk heeft.quote:Op zondag 27 september 2009 19:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Hoooiii maaaaammmm...."
Je weet altijd alles wel en je bent zo'n vent van de wereld en je komt overal en je woont in hartje NYC en geld en champagne everywhere en dan ben je op dát gebied nog zó naief??Kom op, Mike_Hunt! En ik bedoel het niet negatief, echt niet, maar.... kom óp!
Come ón!
quote:Op zondag 27 september 2009 20:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je besodermieterd.zie je mij tuiten?
Tot iemand compleet verbouwd is zie ik ze als een 'het'.quote:Op zondag 27 september 2009 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Alsof de lul de man maakt
nee weet ik! u know what i mean.quote:Op zondag 27 september 2009 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Alsof de lul de man maakt
Mja, de hele wereld om je heen weet het vaak al voor je het verteltquote:Op zondag 27 september 2009 19:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Hoooiii maaaaammmm...."
Je weet altijd alles wel en je bent zo'n vent van de wereld en je komt overal en je woont in hartje NYC en geld en champagne everywhere en dan ben je op dát gebied nog zó naief??Kom op, Mike_Hunt! En ik bedoel het niet negatief, echt niet, maar.... kom óp!
Come ón!
quote:Op zondag 27 september 2009 20:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Was je al uit de kast toen je je vorige auto kocht, of was dat juist de aanleiding?![]()
Ja, dat dacht ik al, maar zo presenteer je het niet.quote:Op zondag 27 september 2009 20:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, je hebt een verkeerd beeld van mij. Ik ben gewoon een simpele jongen die af en toe geluk heeft.
ech niet.quote:
Een appartement in het centrum van R'damquote:Op zondag 27 september 2009 20:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die ene van 1,5 week geleden of een ander pand?Spannend!
Nee hoor. Over het algemeen is het tot nu toe zo dat als ik je leuk vind, je hetero bent. Helaas Mikequote:Op zondag 27 september 2009 20:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat kan kloppen, aangezien ik ook een nephomo ben.
Neehee, dat is niet l;ullig bedoeld!quote:Op zondag 27 september 2009 20:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Wat een lullige opmerking
Nee, toen was ik inderdaad al uit de kast
maar dat heb er toch niks mee te maken
quote:Op zondag 27 september 2009 20:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoor. Over het algemeen is het tot nu toe zo dat als ik je leuk vind, je hetero bent. Helaas Mike
whahaha je moet het niet zo serieus opvattenquote:Op zondag 27 september 2009 20:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neehee, dat is niet l;ullig bedoeld!Het is alleen maar grappig en ik ben jaloers.
Ik wil ook een Twingo en dan één met zo'n roldakje.
Gaat het nu dan écht gebeuren?quote:Op zondag 27 september 2009 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een appartement in het centrum van R'dam
geeft niet hoor, ik zou je nog steeds doenquote:Op zondag 27 september 2009 20:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ech niet.
* even zelf kijken*
ECHT NIET![]()
Nee, ik ben al in jaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrreeeen niet met een meisje naar bed geweest. heb daar nu o0ok geen behoefte aan. Ben wel als eerste met een meisje naar bed geweest, maar omdat het heel makkelijk was. Jongens al helemaal niet..quote:Op zondag 27 september 2009 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, de hele wereld om je heen weet het vaak al voor je het vertelt
Mike, maar je papt ook aan met meiden om het verhaal soort van geloofwaardig te houden?
Ja, die is wel net een klassetje groter en moderner natuurlijk. Waarom is een roldakje vre-se-lijk?quote:Op zondag 27 september 2009 20:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
whahaha je moet het niet zo serieus opvatten
ik wil ook wel weer een Twingomaar ben blijer met men Corsa
Zo'n roldakje vind ik echt vre-se-lijk
ik leef wel dat leven, kinda, sorta , maar ben geen snob en doe niet hautain, u know.quote:Op zondag 27 september 2009 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, maar zo presenteer je het niet.
quote:Op zondag 27 september 2009 20:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoor. Over het algemeen is het tot nu toe zo dat als ik je leuk vind, je hetero bent. Helaas Mike
Ook lekker respectvolquote:Op zondag 27 september 2009 20:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Tot iemand compleet verbouwd is zie ik ze als een 'het'.
quote:Op zondag 27 september 2009 20:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, die is wel net een klassetje groter en moderner natuurlijk. Waarom is een roldakje vre-se-lijk?Heerlijk in de zomer, maarja, als ze gaan lekken, dan ben je de pineut natuurlijk. Of bij een inbraak. En de achterbank is verschuifbaar en je kunt de stoeltjes neerklappen zodat je twee bedden hebt en die antenne op de spiegel en dat Renault-motorgeluid...
Wat heeft u heb je (poeh, moet wel wennen) eigenlijk in vredesnaam te verliezen??quote:Op zondag 27 september 2009 20:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik ben al in jaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrreeeen niet met een meisje naar bed geweest. heb daar nu o0ok geen behoefte aan. Ben wel als eerste met een meisje naar bed geweest, maar omdat het heel makkelijk was. Jongens al helemaal niet..
quote:
Ja, ga me aan het twijfelen brengenquote:Op zondag 27 september 2009 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gaat het nu dan écht gebeuren?
Je weet zéker dat je dat wilt??
Een vluchtende dertiger.quote:Op zondag 27 september 2009 20:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik leef wel dat leven, kinda, sorta , maar ben geen snob en doe niet hautain, u know.
heeft u? wennen?quote:Op zondag 27 september 2009 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat heeft u heb je (poeh, moet wel wennen) eigenlijk in vredesnaam te verliezen??
Hoe houd je het vol...?quote:Op zondag 27 september 2009 20:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik ben al in jaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrreeeen niet met een meisje naar bed geweest. heb daar nu o0ok geen behoefte aan. Ben wel als eerste met een meisje naar bed geweest, maar omdat het heel makkelijk was. Jongens al helemaal niet..
In New York wordt je nog met je hoofd naar beneden van een wolkenkrabber gegooid als je homo bentquote:Op zondag 27 september 2009 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat heeft u heb je (poeh, moet wel wennen) eigenlijk in vredesnaam te verliezen??
Denk aan gas/licht/water, denk aan zelf koken, zelf wassen, zelf schoonmaken, zelf áfwassen, zelf onderhouden...quote:Op zondag 27 september 2009 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, ga me aan het twijfelen brengen
Maar ik weet het heel zeker ja! Er moet alleen iets van de prijs af, dan doe ik het.
vluchten? ja voor mijzelf.quote:Op zondag 27 september 2009 20:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een vluchtende dertiger.In de essentie.
Nee, maar toen dacht ik dat je 16 was!quote:Op zondag 27 september 2009 20:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heeft u? wennen?Dat deed je voorheen ook niet..
jij zou iedereen doenquote:Op zondag 27 september 2009 20:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik zou je nog steeds doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |