Drinken, dansen, staan?quote:Op zondag 27 september 2009 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat doen mensen daar eignelijk bij het coc?
Flink hard van achter.quote:Op zondag 27 september 2009 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat doen mensen daar eignelijk bij het coc?
quote:
Nou nee, absoluut niet!quote:Op zondag 27 september 2009 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh waxxer, je internetleven haalt je in!
Flink gescoord?quote:Op zondag 27 september 2009 22:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een paar maand terug was ik er regelmatig, paar jaar terug niet hoor![]()
Nee, ik heb Zwolle achter me gelaten
Zal ik ze anders gewoon eens aan elkaar voorstellen?quote:Op zondag 27 september 2009 21:38 schreef Peter het volgende:
Tekenaar van Flo bij Paul de Leeuw. Zit G_E al voor de buis geplakt?.
Het is er een beetje incrowd in Zwolle. Heus, het is er best gezellig en alles, maar ik stond er eens aan de bar (...) en ik zeg tegen degene die naast me stond: goh, alle barkrukken zijn bezet en jij hebt het met iedereen die aan de bar zit gedaan.quote:Op zondag 27 september 2009 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het COC altijd klinken alsof er dan 3 mensen van boven de 40 staan. En voor de rest niks.
Maar goed dat je zelf stond danquote:Op zondag 27 september 2009 22:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is er een beetje incrowd in Zwolle. Heus, het is er best gezellig en alles, maar ik stond er eens aan de bar (...) en ik zeg tegen degene die naast me stond: goh, alle barkrukken zijn bezet en jij hebt het met iedereen die aan de bar zit gedaan.Die opmerking werd niet in dank afgenomen.
![]()
Als ik het probeer ga ik negen van de tien keer een grens over.quote:Op zondag 27 september 2009 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch vind ik Waxxer en platvloersigheid niet bij elkaar matchen.
ach er stonden toch maar 3 krukken?quote:Op zondag 27 september 2009 22:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is er een beetje incrowd in Zwolle. Heus, het is er best gezellig en alles, maar ik stond er eens aan de bar (...) en ik zeg tegen degene die naast me stond: goh, alle barkrukken zijn bezet en jij hebt het met iedereen die aan de bar zit gedaan.Die opmerking werd niet in dank afgenomen.
![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar goed dat je zelf stond dan.
Dat is bij die van Eindhoven ook.quote:Op zondag 27 september 2009 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het COC altijd klinken alsof er dan 3 mensen van boven de 40 staan. En voor de rest niks.
Dat beeld heb ik er ook bij.quote:Op zondag 27 september 2009 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou nee, dankje feestelijk.quote:Op zondag 27 september 2009 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ach er stonden toch maar 3 krukken?
Ow wacht... ik las dat JIJ het met iedereen aan de bar had gedaan...
Vind je ook wel eens iets wat ik niet vindquote:
Perfect matchquote:Op zondag 27 september 2009 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je ook wel eens iets wat ik niet vind?
Ik kan mijn account wel opheffen...quote:Op zondag 27 september 2009 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind je ook wel eens iets wat ik niet vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |