Voor of achter?quote:Op zondag 27 september 2009 22:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voor jou altijdNee, met mij gaat het prima, ben alweer back in Assen
Nou ja ik heb het hier ook wel naar mijn zin hoorquote:Op zondag 27 september 2009 22:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en je kan niet wachten tot je weer in A'dam bent?
In de horeca schijn je al he-le-máál niet te genieten te zijn!quote:Op zondag 27 september 2009 22:21 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Assen? Kun jij ook niks aan doen.
Ik ben slapen, anders ben ik morgen een stuk chagrijn.
Ik wist het, ik zat te twijfelenquote:Op zondag 27 september 2009 22:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is hét he?Het is hét mien jong!
Par-don? Zwolle?quote:Op zondag 27 september 2009 22:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja ik heb het hier ook wel naar mijn zin hoor![]()
Vanmorgen@Zaandam
Smiddags@Zwolle
Savonds@Assen
Morgen vrije dag:
13-15u terrassen in Groningen met vriendin
15-17u shoppen met een vriend
17-19u thuis eten
19-21u tennissen
Tas inpakken voor Amsterdam... Ja het leven is leuk én druk
Is dat een sexueel getinte opmerking?quote:
Ik kan niks anders bedenken aan 's middags in Zwolle dan naar de kerk gaan!quote:Op zondag 27 september 2009 22:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja ik heb het hier ook wel naar mijn zin hoor![]()
Vanmorgen@Zaandam
Smiddags@Zwolle
Savonds@Assen
Morgen vrije dag:
13-15u terrassen in Groningen met vriendin
15-17u shoppen met een vriend
17-19u thuis eten
19-21u tennissen
Tas inpakken voor Amsterdam... Ja het leven is leuk én druk
Ja? Daar woont mijn beste vriendin, dus we hebben weer het nodige bijgepraat he...quote:
We zijn ook samen naar de kerk gegaan hoorquote:Op zondag 27 september 2009 22:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kan niks anders bedenken aan 's middags in Zwolle dan naar de kerk gaan!
Nèèh, de voor- of de achteras.quote:Op zondag 27 september 2009 22:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Is dat een sexueel getinte opmerking?
Nou, het enige interessante aan Zwolle is dat ík er woon.quote:Op zondag 27 september 2009 22:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja? Daar woont mijn beste vriendin, dus we hebben weer het nodige bijgepraat he...
Hoezo?
quote:Op zondag 27 september 2009 22:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
We zijn ook samen naar de kerk gegaan hoor
Boh gek!quote:Op zondag 27 september 2009 22:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het enige interessante aan Zwolle is dat ík er woon.![]()
Als je me beter kende, wist je dat ik het sarcastisch bedoeldequote:Op zondag 27 september 2009 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]Jij ook al?? Je kunt bij niemand hier kerkgrapjes maken, want iedereen bij wie je dat doet, gaat ook daadwerkelijk zeer regelmatig naar de kerk.
Sorry.
quote:Op zondag 27 september 2009 22:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het enige interessante aan Zwolle is dat ík er woon.![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 22:29 schreef Waxxer het volgende:
Goed, ik kap er maar eens mee. Ik zit maar te hangen en ga zitten posten als iemand anders uit deze reeks die ik veiligheidshalve even niet bij naam ga noemen.![]()
ik nietquote:Op zondag 27 september 2009 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]Jij ook al?? Je kunt bij niemand hier kerkgrapjes maken, want iedereen bij wie je dat doet, gaat ook daadwerkelijk zeer regelmatig naar de kerk.
Sorry.
Ja maar ik ken je niet beter!quote:Op zondag 27 september 2009 22:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je me beter kende, wist je dat ik het sarcastisch bedoelde
quote:Op zondag 27 september 2009 22:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien ken ik jou wel
![]()
Ben je weleens naar het COC geweest?
wat doen mensen daar eignelijk bij het coc?quote:Op zondag 27 september 2009 22:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien ken ik jou wel
![]()
Ben je weleens naar het COC geweest?
Een paar maand terug was ik er regelmatig, paar jaar terug niet hoorquote:Op zondag 27 september 2009 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat is al wel een paar jaren geleden. Maar als je er regelmatig komt dan zul je wel wat mensen kennen die ik ook ken, maar ik was er tot een paar jaar geleden zelfs n-o-g-a-l actief als vrijwilliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |