Er is genoeg keus nu aan goede games dus daar zal het niet aan liggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was ooit verliefd op mijn psp, nam hem overal mee naar toe maar heb hem nu al een jaar niet meer aangeraakt. Vandaag maar weer uit de kast gehaald en ben wat spellen aan het downloaden en als het me niet bevalt gaat hij echt voorgoed de kast in
Ja maar wat IGN leuk vind hoeft niet iets wat ik leuk vind te zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap sowieso dat gezeik niet over gebrek aan games. Als ik op IGN standaard retail op cijfer selecteer, heb je een langere rij games met een 8.0 of hoger dan op een wii.
Nee maar dat geldt voor elke console. Het is niet zo dat er een gebrek aan goede games is voor de pspquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar wat IGN leuk vind hoeft niet iets wat ik leuk vind te zijn.
Als je hem echt de kast in doet, wil ik hem misschien wel voor een mooi prijsje over kopen. Ik kan met mijn PSP alleen nog maar via stroom spelen, dus echt PSportable is ie niet meerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was ooit verliefd op mijn psp, nam hem overal mee naar toe maar heb hem nu al een jaar niet meer aangeraakt. Vandaag maar weer uit de kast gehaald en ben wat spellen aan het downloaden en als het me niet bevalt gaat hij echt voorgoed de kast in
Ja als je in het menu zit dan moet je op select drukken en dan moet je m33 verandere in iets andersquote:Op zondag 4 oktober 2009 01:15 schreef Beach het volgende:
Mag ik hier wel vragen hoe ik 5.00 m33 naar de of 6.00 krijg?
Ik heb al tijden geen gedownloade games meer tenslotte erop.
Dus die custom firmware kan er dan toch wel af.
Officiële firmware staat gewoon op de site van Sony hè.quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:15 schreef Beach het volgende:
Mag ik hier wel vragen hoe ik 5.00 m33 naar de of 6.00 krijg?
Ik heb al tijden geen gedownloade games meer tenslotte erop.
Dus die custom firmware kan er dan toch wel af.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:22 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Heb hem ook gekocht maar het is een versie met 5 nummers zag het later pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |