quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah ik vind het niet gek. Het ding heeft veel nadelen en weinig voordelen. Tenminste... uit het oogpunt van de consument.
quote:Further evidence is suggesting that Sony could be set to offer digital rentals of games for the PSP.
As spotted by The Retail Gamer, there's now an option to sort games you've downloaded to your handheld by expiration date.
Gamespot reports there are also "Starts" and "Hours Left" options now. Could this mean you'll be able to download games and access them for a limited time, as you can already do with video content?
It seems likely, especially when you consider this isn't the first time such rumours have emerged. Back in May, Sony released a consumer survey which polled participants on the viability of a subscription service.
When asked about the rumours a Sony UK spokesperson said, "We don't comment on rumour or speculation."
Ik vind het sowieso erg duur, ¤250,-.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:41 schreef sp3c het volgende:
ik wil gewoon mijn oude umd´s erop kunnen doen, dan koop ik hem zometeen nog ook voor 250 euro
anders wacht ik gewoon op een leuke limited edition of een significante prijsverlaging (voor minder dan 200 euro ga ik eraan denken)
Dat is de concept car toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:35 schreef gamefreek het volgende:
Sodeju zeg, rijd je met GT in een Veyron en denk je dat dat hard gaat....tot je in de GT by Citroën stapt. Wat een gave wagen is dat zeg, niet normaal hoe hard dat ding gaat.
Heb nu al zin om de garage over te zetten naar GT5
Jep, electromotor met bijna 800 PK die continu beschikbaar zijnquote:
Ja, maar de games verkopen dan weer slechter. Industry killer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:37 schreef r0binhood het volgende:
[..]
als d'r een 100% CFW voor uitkomt en hij wordt wat goedkoper, mischien dat ze dan wat beter verkopen
Is er een stuk van je memorycard afgebroken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
KUUUUUUUUUUU ik heb een mega probleem![]()
Ik haalde net mijn memorystick uit mijn psp ,nou bleef die hangen.![]()
En nu zit er nog een mini stukkie in ., en ik krijg hem er ook nie meer terug in![]()
![]()
Wat nu, zachtjes proberen het stukje los te tikken heeft geen effect![]()
Zal wel openschroeven worden![]()
PSP 3000 by the by , en ik ga geen nieuwe kopen, want limited edition
toevallig wat tips voor het 1ste level?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:57 schreef R4m0n_46 het volgende:
Field Runners, echt verslavend moet ik zeggen![]()
ja man, zeg maar van het onderste stukje plasticquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Is er een stuk van je memorycard afgebroken?
quote:Managing a download-only console may prove harder than Sony first imagined. If you are a European customer who purchased a PSP Go, you were given a voucher for your choice of three games. The problem is that many gamers use their PlayStation 3 to download PSP content, and Sony locked the downloads down to whatever system customers use to grab the content. That means that if you used your PlayStation 3 to download the games, you're out of luck. This isn't the only issue to hinder the PSP Go's momentum.
Gamers are complaining about this issue on the official PlayStation boards, and Sony released a statement about the problem. The solution? There isn't one. A community team member had this to say, "If you download your games to your PS3 first and then attempt to copy the game across to your PSPgo via USB cable you will receive [an] error. We're still investigating this error, so for the moment if you have not yet redeemed your voucher, please redeem and download your games via your PSPgo only. We're still coming up with a solution for those who have redeemed the voucher and are now receiving the error message, and we'll update you as soon as we have a solution for you."
Dat is wel een behoorlijke faalquote:
Dit heb ik ook wel een keer gehad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef foetre het volgende:
Ik heb een probleempje met de psp.
Hij word niet herkent door m'n pc via usb.Usb kabel is goed(2 verschillende geprobeerd) usb(andere apparaten uitgeprobeerd) zelf is goed.Psp blijft aangeven "een ogenblik geduld.."
Ik heb windows vista en eerder deed hij het wel want heb 3 demos erop gezet.
Standaardinstellingen op de psp herstellen helpt ook niet.
Hoe kan ik dit oplossen?
cardreader gebruiken dan, is wel wat onhandiger.... of psp ftpd erop zetten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef foetre het volgende:
Ik heb een probleempje met de psp.
Hij word niet herkent door m'n pc via usb.Usb kabel is goed(2 verschillende geprobeerd) usb(andere apparaten uitgeprobeerd) zelf is goed.Psp blijft aangeven "een ogenblik geduld.."
Ik heb windows vista en eerder deed hij het wel want heb 3 demos erop gezet.
Standaardinstellingen op de psp herstellen helpt ook niet.
Hoe kan ik dit oplossen?
fifa 09 maar dan met transfers.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:03 schreef Beach het volgende:
Hoe is fifa10 op de psp?
hoezo dat, FIFA 09 op de PSP had ook gewoon transfers....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef r0binhood het volgende:
[..]
fifa 09 maar dan met transfers.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:36 schreef RaymanNL het volgende:
Is er nog een beetje een hype voor Little Big Planet PSPDe game komt over een maandje al uit en het lijkt mij toch wel een ideale handheld game al hoop ik dat je in de PSP variant niet in de diepte kun lopen (dus niet een stapje voor uit, of achteruit) maar gewoon lopen in 1 lijn, zoals Mario Bros
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |