ik kan helaas niet helemaal vrijuit spreken, want al mijn collega's zijn reserve-belgen.quote:
Die Zeeuws-Vlamingen moeten niet zo zeuren, ze mogen blij zijn dat ze erbij mogen horen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:01 schreef dekkered het volgende:
Leuk hor dat alle mensen op die manier er op reageren
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Zeeuws-Vlamingen moeten niet zo zeuren, ze mogen blij zijn dat ze erbij mogen horen.
Daar zijn ze ook heel blij mee ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Zeeuws-Vlamingen moeten niet zo zeuren, ze mogen blij zijn dat ze erbij mogen horen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook heel blij mee ja.![]()
Volgens mij wil de meerderheid bij Vlaanderen horen.
Dat is geen illusie, het is de harde waarheid.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef Jeej het volgende:
Mensen uit walcheren die de illusie hebben dat het daar zoveel beter is als in zeeuws vlaanderen
met jou kan ik sprekenquote:Op maandag 5 oktober 2009 06:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is geen illusie, het is de harde waarheid.En ja, ik spreek uit ervaring.
quote:
quote:
Daar zijn we ook echt rouwig om.quote:
Idd, stelletje gereformeerden op walcheren.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef Jeej het volgende:
Mensen uit walcheren die de illusie hebben dat het daar zoveel beter is als in zeeuws vlaanderen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:01 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gewoon ontpolderen en de boeren compenseren met Belgisch land.
Gewoon de Westerschelde helemaal dempen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:01 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gewoon ontpolderen en de boeren compenseren met Belgisch land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |