Op wie?quote:Op zondag 27 september 2009 18:33 schreef Jimbo het volgende:
Ik ben verliefd ghihigi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Oooooh, dus de films staat niet je top 10. Carequote:
Iddquote:Op zondag 27 september 2009 18:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maargoed dat ik dat maar niet heb gedaan he?!
Pfff, je moet in je leven minimaal 1 keer naar dat piratenfestijn zijn geweest vind ik... Serieus, het is gewoon een hele andere laag in de samenleving, het gros van het volk dat daar op af komt...quote:
Laag inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2009 18:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Pfff, je moet in je leven minimaal 1 keer naar dat piratenfestijn zijn geweest vind ik... Serieus, het is gewoon een hele andere laag in de samenleving, het gros van het volk dat daar op af komt...
Jij begrijpt volgens mij mijn zin niet.quote:
Volgens mij kom ik daar om het levenquote:Op zondag 27 september 2009 18:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Pfff, je moet in je leven minimaal 1 keer naar dat piratenfestijn zijn geweest vind ik... Serieus, het is gewoon een hele andere laag in de samenleving, het gros van het volk dat daar op af komt...
Hoezo datquote:Op zondag 27 september 2009 18:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik daar om het leven
Instant oor- en oogkankerquote:
quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 18:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Met wat bier op is het ook dat gezelligquote:Op zondag 27 september 2009 18:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het zou wel erg gezellig kunnen zijn en met leuk volk enzulks, maar die muziek...
Als het niet 2 euro voor een bekertje water-bier isquote:Op zondag 27 september 2009 19:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Met wat bier op is het ook dat gezellig
Hoe weet jij die prijsquote:Op zondag 27 september 2009 19:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als het niet 2 euro voor een bekertje water-bier is
Boeiend.quote:Op zondag 27 september 2009 19:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als het niet 2 euro voor een bekertje water-bier is
Nee, mijn broodjes kroket ook niet.quote:Op zondag 27 september 2009 19:02 schreef Syana het volgende:
[..]
Was je patatje nog niet koud na zo lang? :']
Nóg een ijsje?quote:Op zondag 27 september 2009 19:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, mijn broodjes kroket ook niet.
Het ijs gelukkig wel.
Dan ken je mij nog niet.quote:
Editten is ook moeilijkquote:Op zondag 27 september 2009 19:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Lieke* ?
Klopt, ik weet nog niks over jouw eetgewoontesquote:
Maar jij zou mijn vetjes al overnemenquote:Op zondag 27 september 2009 19:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dit was waterijs. En ik kan het prima hebben
Dan nog blijft er ruimte over.quote:Op zondag 27 september 2009 19:13 schreef Syana het volgende:
[..]
Klopt, ik weet nog niks over jouw eetgewoontes
[..]
Maar jij zou mijn vetjes al overnemen
Ik ben goed dikquote:Op zondag 27 september 2009 19:13 schreef Syana het volgende:
[..]
Klopt, ik weet nog niks over jouw eetgewoontes
[..]
Maar jij zou mijn vetjes al overnemen
quote:
Ik wil lekker een previewquote:Op zondag 27 september 2009 19:19 schreef Syana het volgende:
[..]
Je zou 't met je eigen ogen komen bekijken.
Bitch.
hou eens op joh!quote:Op zondag 27 september 2009 19:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben goed dik.
En ik ben heel even weg, zo terug![]()
![]()
quote:
had ik al eens gezegd dat ik jou een van de liefste users vind?quote:
En Xalo danquote:Op zondag 27 september 2009 19:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
had ik al eens gezegd dat ik jou een van de liefste users vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |