Ga je met Laura mee?quote:Op zondag 27 september 2009 17:51 schreef Bastian het volgende:
Totdat alle "missing links" gevonden zijn ben ik niet overstag.
Dat laatste. Geen Libellosaurus dus.quote:Op zondag 27 september 2009 18:57 schreef speknek het volgende:
Zijn het nou vier vleugels, of bedoelen ze de veren op de achterpoten?
En blijf je geloven dat er geen dinos zijn geweest maar de wereld in 7 dagen is geschapen?quote:Op zondag 27 september 2009 17:51 schreef Bastian het volgende:
Hij is de overgrootvader van dat schatjequote:Op zondag 27 september 2009 21:32 schreef Winner_Taco het volgende:
Vraag me af waar hij op jaagdeMisschien wel de over over over overgrootvader van dit schatje
Je hebt gelijk man, de bijbel presenteert een veel aannemelijker verhaalquote:Op zondag 27 september 2009 17:51 schreef Bastian het volgende:
Dat beest in de OP had het formaat van een duifquote:Op zondag 27 september 2009 22:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hij is de overgrootvader van dat schatje
Het verhaal over God BV die de wereld in 7 dagen heeft gefixed is veel geloofwaardiger inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2009 17:51 schreef Bastian het volgende:
Om helemaal precies te zijn; laatste gangbare theorie is dat de komeetinslag de dood inluidde van alle grote dino's; de grote planteneters konden onvoldoende eten vinden en gingen het loodje leggen, daardoor de vleescheters ook.quote:Op zondag 27 september 2009 22:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat beest in de OP had het formaat van een duif
Geloof dat die vogel van dat filmpje afstamde van een of andere para dino.
Aangezien elke "missing link" weer twee nieuwe "missing links" oplevert kun je lang wachten.quote:Op zondag 27 september 2009 17:51 schreef Bastian het volgende:
De aanwezigheid van slagpennen betekent dat het grotere veren waren (zoals in vleugels)...quote:Op zondag 27 september 2009 18:57 schreef speknek het volgende:
Zijn het nou vier vleugels, of bedoelen ze de veren op de achterpoten?
Er zijn nooit dino's geweest, satan heeft die botten in de grond gestopt om on te verleidenquote:Op zondag 27 september 2009 21:36 schreef pisnicht het volgende:
[..]
En blijf je geloven dat er geen dinos zijn geweest maar de wereld in 7 dagen is geschapen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |