Hank Moody is een depri lul die voor een trein moet springen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Californication. Hank Moody is pas een held. Barney is er niets bij. NIETS ZEG IK JE.
Dat is zielig voor de conducteur en de reizigersquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hank Moody is een depri lul die voor een trein moet springen.
The Big Bang Theory en Two And A Half Men.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:36 schreef Ritmo het volgende:
Heb alleen FG en HYMYM die ik nu volg, mensen nog tips?
Mjeh, de eerste twee seizoenen dan. Vooralsnog is seizoen 3 meer van hetzelfde geintje. Leuk, als je het geheugen van een goudvis hebt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Californication. Hank Moody is pas een held. Barney is er niets bij. NIETS ZEG IK JE.
two and a half menquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:36 schreef Ritmo het volgende:
Heb alleen FG en HYMYM die ik nu volg, mensen nog tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:28 schreef IQM het volgende:
Info over de komende drie afleveringen:Ik ga het niet lezen. Ik laat me maar al te graag verrassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |