Getrouwd, vijf kinderen, vader van het jaar, lijkt me wel tofquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:28 schreef gohan16 het volgende:
Dit seizoen gaan we dus ook Barney's doppelganger zien. Ik ben benieuwd.
Eens.quote:Ted is best dating, trying (sometimes successfully but almost better when not) to seduce women because that’s what made his character, the whole show really, initially attractive: sensitivity. Every word Ted says to a girl you know he’s memorizing for a potential wedding toast or “how we met” story. There’s a purity to that that isn’t often seen on a sitcom or in a real person. We all fell in love with Ted because he’s brave enough to keep putting himself out there. Now we have Barney’s awesomeness, Lily’s evil manipulation, Marshall’s childlike wonderment, show more of Ted being moody, needy, romantic. It’s what we like to see.
BRON
quote:
Nice subtle touch: in the “what if” sequence, Jen has a pineapple in her shopping bag.
wie weet komen we ooit te weten hoe dat in elkaar zat.... maar juist dat soort kleine subtiele dingen maakt de show briljantquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:41 schreef SureZal het volgende:
ook maar ff een quote uit de Bro Code:
Article 69:
Duh
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:29 schreef dapluiz het volgende:
Dopplegangers!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom op zeg, briljantquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wie weet komen we ooit te weten hoe dat in elkaar zat.... maar juist dat soort kleine subtiele dingen maakt de show briljant
Zoals? Een gemuteerde aardappel?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik had het pas écht geniaal gevonden als je ook daadwerkelijk een ananas zagNu zag ik een struik die uit een zakje stak, kon vanalles zijn hoor
Zou ook een leuke verhaallijn zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zoals? Een gemuteerde aardappel?.
SOms duren die verhaallijnen net iets te langquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:47 schreef Prosac het volgende:
The Pineapple incident. Nog nooit opgehelderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Spoiler over de moeder :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MaxC op 04-10-2009 21:54:03 ]If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
Dat vorige had ik dus ook niet willen wetenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:44 schreef Tegan het volgende:
Kan jouw commentaar ook in een spoiler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |