Op zich vind ik het een leuk idee hoor, en ik vond het geweldig dat Barney stiekem verliefd op haar was en het glashard ontkendequote:Op dinsdag 29 september 2009 11:59 schreef IQM het volgende:
Ik heb Barney & Robin als koppel nooit tof gevonden.
Barney moet single Barney blijven en er op uit gaan met Ted. En Ted moet zo nu en dan een date/relatie hebben.
Señor Marshallquote:
Heb je alleen maar de linker helft van het scherm gezien ofzo?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:09 schreef Fir3fly het volgende:
Matige aflevering, maar dat zijn we wel gewend na de seizoensopener. Wel leuk als stand-alone episode. Jammer dat Robin er niet was.
Gewoon even wat duidelijker zijn. Ik neem aan dat Robin volgens jou niet veel te melden had en totaal geen inbreng had in deze episode? Daar heb je wel een beetje gelijk in.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:57 schreef Fir3fly het volgende:
Zucht. Mensen hier hebben geen gevoel voor ironie.
Inderdaad. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:07 schreef LeonH het volgende:
[..]
Gewoon even wat duidelijker zijn. Ik neem aan dat Robin volgens jou niet veel te melden had en totaal geen inbreng had in deze episode? Daar heb je wel een beetje gelijk in.
Beter zoeken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:20 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kan ik de 2e episode niet vinden?![]()
Of is er nog maar 1 nieuwe aflevering geweest?
Californication. Hank Moody is pas een held. Barney is er niets bij. NIETS ZEG IK JE.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:36 schreef Ritmo het volgende:
Heb alleen FG en HYMYM die ik nu volg, mensen nog tips?
Dat dusquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef Ritmo het volgende:
Leuke start van het seizoen. Die mustash-doppelganger van Marshall.![]()
Sloeg 10 keer nergens op.
Hank Moody is een depri lul die voor een trein moet springen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Californication. Hank Moody is pas een held. Barney is er niets bij. NIETS ZEG IK JE.
Dat is zielig voor de conducteur en de reizigersquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hank Moody is een depri lul die voor een trein moet springen.
The Big Bang Theory en Two And A Half Men.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:36 schreef Ritmo het volgende:
Mjeh, de eerste twee seizoenen dan. Vooralsnog is seizoen 3 meer van hetzelfde geintje. Leuk, als je het geheugen van een goudvis hebt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Californication. Hank Moody is pas een held. Barney is er niets bij. NIETS ZEG IK JE.
two and a half menquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:36 schreef Ritmo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:28 schreef IQM het volgende:
Info over de komende drie afleveringen:Ik ga het niet lezen. Ik laat me maar al te graag verrassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind HIMYM ook niet echt uitblinken in originaliteit eigenlijk...quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mjeh, de eerste twee seizoenen dan. Vooralsnog is seizoen 3 meer van hetzelfde geintje. Leuk, als je het geheugen van een goudvis hebt.
Kan.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga het niet lezen. Ik laat me maar al te graag verrassen
Me neither.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:34 schreef Merkie het volgende:
Heb niet echt grapjes ontdekt in deze aflevering? Zal wel aan mij liggen.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:31 schreef IQM het volgende:
Vond het overigens een mindere aflevering, geloof ik. Misschien dat ik 'm wat vaker moet zien, maar er zaten minder leuke stukjes/grapjes in dan in een gemiddelde aflevering.
stripper lilly was dan wel weer geniaalquote:Op woensdag 30 september 2009 00:53 schreef Merkie het volgende:
Ohja, er zat wel een grapje in, Moustache Marshall. Voor de rest is het een beetje een flauwe standaard-comedy geworden. De geniale verhaallijnen uit S01 en S02 zie je nauwelijks terug.
Barney die op de snelweg werd aangehouden door een agente, zag er ook vrij nep en green screenerig uit.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:07 schreef J0sT het volgende:
Viel het anderen ook op dat toen het meisje tussen de future en present Ted & Jen doorliep dat dat er superlelijk en -nep uitzag?
Iig ten tijde van zn goateequote:Op woensdag 30 september 2009 14:18 schreef FrankRicard het volgende:
Ted ontmoet Robin in 2005, dan kent hij Barney al. Staat vast wel een jaartal bij, maar ik kan het nu niet nakijken omdat ik niet thuis ben.
Idd, dat had ik nog niet eens bedacht. Maar, waar wordt gezegd dat ze elkaar pas kennen sinds 2005?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:18 schreef FrankRicard het volgende:
Ted ontmoet Robin in 2005, dan kent hij Barney al. Staat vast wel een jaartal bij, maar ik kan het nu niet nakijken omdat ik niet thuis ben.
Was wel jammer ja. De 1ste aflevering vond ik wel weer ouderwets strak. Komt helemaal goedquote:Op woensdag 30 september 2009 21:10 schreef TC03 het volgende:
Die verhaallijn van Ted was echt ongelofelijk cheesy en zoetsappig deze aflevering, en bovendien ook totaal niet grappig.
We mogen één aflevering niet minder vinden?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:12 schreef EchoAlpha het volgende:
Al die zeikers hier...Kijk dan gewoon niet ffs
Sowieso snap ik niet hoe je dan een mening kan vormen (door niet te kijken). Een beetje paradoxaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:42 schreef IQM het volgende:
[..]
We mogen één aflevering niet minder vinden?
Zoals altijd toch? Ted is de zwakke schakel van deze sitcom, schrijf hem eruit zou ik zeggenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:10 schreef TC03 het volgende:
Die verhaallijn van Ted was echt ongelofelijk cheesy en zoetsappig deze aflevering, en bovendien ook totaal niet grappig.
Ted is de verbindende factor, zoals ik dat altijd noemquote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zoals altijd toch? Ted is de zwakke schakel van deze sitcom, schrijf hem eruit zou ik zeggen
Dit was hetzelfde bij Seinfeld eigenlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ted is de verbindende factor, zoals ik dat altijd noemNet als JD in Scrubs. JD was totaal niet grappig enzo, maar een aflevering zonder hem en het was niet leuk
Getrouwd, vijf kinderen, vader van het jaar, lijkt me wel tofquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:28 schreef gohan16 het volgende:
Dit seizoen gaan we dus ook Barney's doppelganger zien. Ik ben benieuwd.
Eens.quote:Ted is best dating, trying (sometimes successfully but almost better when not) to seduce women because that’s what made his character, the whole show really, initially attractive: sensitivity. Every word Ted says to a girl you know he’s memorizing for a potential wedding toast or “how we met” story. There’s a purity to that that isn’t often seen on a sitcom or in a real person. We all fell in love with Ted because he’s brave enough to keep putting himself out there. Now we have Barney’s awesomeness, Lily’s evil manipulation, Marshall’s childlike wonderment, show more of Ted being moody, needy, romantic. It’s what we like to see.
BRON
quote:
Nice subtle touch: in the “what if” sequence, Jen has a pineapple in her shopping bag.
wie weet komen we ooit te weten hoe dat in elkaar zat.... maar juist dat soort kleine subtiele dingen maakt de show briljantquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:41 schreef SureZal het volgende:
ook maar ff een quote uit de Bro Code:
Article 69:
Duh
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:29 schreef dapluiz het volgende:
Dopplegangers!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom op zeg, briljantquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wie weet komen we ooit te weten hoe dat in elkaar zat.... maar juist dat soort kleine subtiele dingen maakt de show briljant
Zoals? Een gemuteerde aardappel?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik had het pas écht geniaal gevonden als je ook daadwerkelijk een ananas zagNu zag ik een struik die uit een zakje stak, kon vanalles zijn hoor
Zou ook een leuke verhaallijn zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zoals? Een gemuteerde aardappel?.
SOms duren die verhaallijnen net iets te langquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:47 schreef Prosac het volgende:
The Pineapple incident. Nog nooit opgehelderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Spoiler over de moeder :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MaxC op 04-10-2009 21:54:03 ]If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
Dat vorige had ik dus ook niet willen wetenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:44 schreef Tegan het volgende:
Kan jouw commentaar ook in een spoiler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |