Op zich vind ik het een leuk idee hoor, en ik vond het geweldig dat Barney stiekem verliefd op haar was en het glashard ontkendequote:Op dinsdag 29 september 2009 11:59 schreef IQM het volgende:
Ik heb Barney & Robin als koppel nooit tof gevonden.
Barney moet single Barney blijven en er op uit gaan met Ted. En Ted moet zo nu en dan een date/relatie hebben.
Señor Marshallquote:
Heb je alleen maar de linker helft van het scherm gezien ofzo?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:09 schreef Fir3fly het volgende:
Matige aflevering, maar dat zijn we wel gewend na de seizoensopener. Wel leuk als stand-alone episode. Jammer dat Robin er niet was.
Gewoon even wat duidelijker zijn. Ik neem aan dat Robin volgens jou niet veel te melden had en totaal geen inbreng had in deze episode? Daar heb je wel een beetje gelijk in.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:57 schreef Fir3fly het volgende:
Zucht. Mensen hier hebben geen gevoel voor ironie.
Inderdaad. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:07 schreef LeonH het volgende:
[..]
Gewoon even wat duidelijker zijn. Ik neem aan dat Robin volgens jou niet veel te melden had en totaal geen inbreng had in deze episode? Daar heb je wel een beetje gelijk in.
Beter zoeken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:20 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kan ik de 2e episode niet vinden?![]()
Of is er nog maar 1 nieuwe aflevering geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |