Geen verschil met wat? Met het begin van seizoen 4 of met het einde van seizoen 4? Feit is dat ze aan het eind hun zwangere lichamen bedekten en het nu weer laten zien - mét hun grote boobies.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:06 schreef Mirel het volgende:
Ik had gister ep1 weer gedownload om eens te zien of Robin en Lily echt nou dikker/molliger zijn. Er is echt helemaal geen verschil te zien. Wie hier om loopt te zeiken is echt twisted in ze kop
Echt he. Dat interesseert toch niemandquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
Dat gezeur over hoe ze er nu uit zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door MacorgaZ op 29-09-2009 08:44:20 ]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:25 schreef MacorgaZ het volgende:
torrents
Ik ben hem nu aan het kijken
Edit:Michael? WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*kuch* eztv.it *kuch*quote:Op dinsdag 29 september 2009 06:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
en geen online users/leechersnja dan maar wachten tot vanmiddag
Op zich vind ik het een leuk idee hoor, en ik vond het geweldig dat Barney stiekem verliefd op haar was en het glashard ontkendequote:Op dinsdag 29 september 2009 11:59 schreef IQM het volgende:
Ik heb Barney & Robin als koppel nooit tof gevonden.
Barney moet single Barney blijven en er op uit gaan met Ted. En Ted moet zo nu en dan een date/relatie hebben.
Señor Marshallquote:
Heb je alleen maar de linker helft van het scherm gezien ofzo?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:09 schreef Fir3fly het volgende:
Matige aflevering, maar dat zijn we wel gewend na de seizoensopener. Wel leuk als stand-alone episode. Jammer dat Robin er niet was.
Gewoon even wat duidelijker zijn. Ik neem aan dat Robin volgens jou niet veel te melden had en totaal geen inbreng had in deze episode? Daar heb je wel een beetje gelijk in.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:57 schreef Fir3fly het volgende:
Zucht. Mensen hier hebben geen gevoel voor ironie.
Inderdaad. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:07 schreef LeonH het volgende:
[..]
Gewoon even wat duidelijker zijn. Ik neem aan dat Robin volgens jou niet veel te melden had en totaal geen inbreng had in deze episode? Daar heb je wel een beetje gelijk in.
Beter zoeken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:20 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kan ik de 2e episode niet vinden?![]()
Of is er nog maar 1 nieuwe aflevering geweest?
Californication. Hank Moody is pas een held. Barney is er niets bij. NIETS ZEG IK JE.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:36 schreef Ritmo het volgende:
Heb alleen FG en HYMYM die ik nu volg, mensen nog tips?
Dat dusquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef Ritmo het volgende:
Leuke start van het seizoen. Die mustash-doppelganger van Marshall.![]()
Sloeg 10 keer nergens op.
Hank Moody is een depri lul die voor een trein moet springen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Californication. Hank Moody is pas een held. Barney is er niets bij. NIETS ZEG IK JE.
Dat is zielig voor de conducteur en de reizigersquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hank Moody is een depri lul die voor een trein moet springen.
The Big Bang Theory en Two And A Half Men.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:36 schreef Ritmo het volgende:
Mjeh, de eerste twee seizoenen dan. Vooralsnog is seizoen 3 meer van hetzelfde geintje. Leuk, als je het geheugen van een goudvis hebt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Californication. Hank Moody is pas een held. Barney is er niets bij. NIETS ZEG IK JE.
two and a half menquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:36 schreef Ritmo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:28 schreef IQM het volgende:
Info over de komende drie afleveringen:Ik ga het niet lezen. Ik laat me maar al te graag verrassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind HIMYM ook niet echt uitblinken in originaliteit eigenlijk...quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mjeh, de eerste twee seizoenen dan. Vooralsnog is seizoen 3 meer van hetzelfde geintje. Leuk, als je het geheugen van een goudvis hebt.
Kan.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga het niet lezen. Ik laat me maar al te graag verrassen
Me neither.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:34 schreef Merkie het volgende:
Heb niet echt grapjes ontdekt in deze aflevering? Zal wel aan mij liggen.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:31 schreef IQM het volgende:
Vond het overigens een mindere aflevering, geloof ik. Misschien dat ik 'm wat vaker moet zien, maar er zaten minder leuke stukjes/grapjes in dan in een gemiddelde aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |