Zoals? Een gemuteerde aardappel?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik had het pas écht geniaal gevonden als je ook daadwerkelijk een ananas zagNu zag ik een struik die uit een zakje stak, kon vanalles zijn hoor
Zou ook een leuke verhaallijn zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zoals? Een gemuteerde aardappel?.
SOms duren die verhaallijnen net iets te langquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:47 schreef Prosac het volgende:
The Pineapple incident. Nog nooit opgehelderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Spoiler over de moeder :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MaxC op 04-10-2009 21:54:03 ]If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
Dat vorige had ik dus ook niet willen wetenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:44 schreef Tegan het volgende:
Kan jouw commentaar ook in een spoiler.
Is die persoon al als character in de show geweest dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:31 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
Dat vorige had ik dus ook niet willen weten
Misschien heeft 'ie met een paar afleveringen niks ingesproken? Ik kan met er een paar herinneren dat ze meteen begonnen zonder een "intro" van Bob.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef IQM het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, op IMDb staat dat Bob Saget maar in 87 afleveringen 'zit', terwijl er 90 afleveringen zijn gemaakt. How come?
Ja, oké, maar zelfs verder in de aflevering geen woord van Bob?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie met een paar afleveringen niks ingesproken? Ik kan met er een paar herinneren dat ze meteen begonnen zonder een "intro" van Bob.
De belangrijkste regel die er is! Jammer dat niet iedereen er zich aan houdtquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
Me vriendin heeft met het boek the bro code gegeven voor me verjaardag![]()
Article 1:
Bro's before ho's
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef larry_flynt het volgende:
Weet iemand al waar de aflevering van morgen overgaat? (verkapte tvp)
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:28 schreef IQM het volgende:
Info over de komende drie afleveringen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |