quote:Op zondag 27 september 2009 16:02 schreef Onnoman het volgende:
Dat is eenzelfde vraag als; woonde er in 1943 gehandycapte homofiele negerjoden in berlijn?
Ik zou, als overtuigd atheïst, nooit op een partij stemmen die de Bijbel gebruikt als uitgangspunt voor haar verkiezingsprogrammaquote:Op zondag 27 september 2009 16:03 schreef Adelante het volgende:
Er stemmen toch ook niet Christenen op het CDA of minder welgestelden op de VVD
Dat is eenzelfde vraag als; woonde er in 1943 gehandycapte homofiele negerjoden in berlijn?
Waarom zou er uberhaubt iemand op Wilders stemmen?quote:Op zondag 27 september 2009 16:01 schreef di0r1 het volgende:
Waarom niet? Als zij volledig Nederlands zijn en zij ergeren zich aan die 'mannetjes', waarom zouden zij er niet op stemmen?
Neonazi's zullen Wilders sowieso te soft vinden en op de NVU stemmen. Als ze al stemmen.quote:Op zondag 27 september 2009 16:01 schreef Monidique het volgende:
Als 20% van de kiezers op PVV zegt te stemmen, bestaat dat soort mensen per definitie al niet uit kaalkopjes. Er is zat ander simpel volk dat geen typisch kaalkopje is.
Vast wel, Marokkanen zijn immers niet te vertrouwen.quote:Op zondag 27 september 2009 15:59 schreef F04 het volgende:
Zijn er eigenlijk ook Marokkanen die op Wilders stemmen? Ik denk dat hier vooral het beeld heerst dat rechtse kaalkopjes op de PVV stemmen maar zijn er eigenlijk ook allochtonen of Turken, Marokkanen die op Wilders stemmen?
quote:Op zondag 27 september 2009 16:41 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Neonazi's zullen Wilders sowieso te soft vinden en op de NVU stemmen. Als ze al stemmen.
Idd, maar ik denk niet dat het veel zal gebeuren. Ben trouwens benieuwd of de PVV de zetels uit de peilingen zal gaan halen als er verkiezingen zijn.quote:Op zondag 27 september 2009 16:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat zou wel het toppunt van integratie zijn
Waarom niet? Een Marokkaan hoeft niet per se een moslim te zijn als je dat soms bedoelt....quote:Op zondag 27 september 2009 17:44 schreef Onnoman het volgende:
ziet je het al voor je? wilders die op een marokkaan stemt?
Vervelend genuanceerd, Moni.quote:Op zondag 27 september 2009 16:01 schreef Monidique het volgende:
Als 20% van de kiezers op PVV zegt te stemmen, bestaat dat soort mensen per definitie al niet uit kaalkopjes. Er is zat ander simpel volk dat geen typisch kaalkopje is.
Da's het moderne schisma der nazi's.quote:Op zondag 27 september 2009 16:41 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Neonazi's zullen Wilders sowieso te soft vinden en op de NVU stemmen. Als ze al stemmen.
Inderdaad, denk dat er bijna niemand op hem gaat stemmenquote:Op zondag 27 september 2009 16:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarom zou er uberhaubt iemand op Wilders stemmen?
Say what?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:44 schreef SeventhWave het volgende:
Wilders heeft voornamelijk een probleem met de Islam, niet per definitie met Marokkanen, dus ik neem aan dat er vast wel een hand vol atheistische of christelijke moslims zijn die VVD of Wilders stemmen.
quote:Op zondag 27 september 2009 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
Gezien het feit dat schizofrenie nogal wat voorkomt in de Marokkaanse gemeenschap, is er een grote kans dat er Marokkanen op hem zullen stemmen.
Prachtige quote.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:44 schreef SeventhWave het volgende:
Wilders heeft voornamelijk een probleem met de Islam, niet per definitie met Marokkanen, dus ik neem aan dat er vast wel een hand vol atheistische of christelijke moslims zijn die VVD of Wilders stemmen.
Nigga what?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:44 schreef SeventhWave het volgende:
.. wel een hand vol atheistische of christelijke moslims..
Maar dat lijkt me ook wat geertje probeert te zeggen wanneer hij de correlatie tussen Islamitisch terrorisme en Marokkanse tasjesroof weer eens subtiel beroert.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
SeventhWave beschouwt moslims blijkbaar toch als 'ras'?
Een in de massmedia weinig genoemd feit (paste niet in hun beeldvorming) was dat Pim Fortuyn ook erg populair was onder Aziaten en ik geloof ook Surinaamse Hindoestanen. Mede omdat deze groepen veel van de multicul ellende over zich heen krijgen maar, in het algemeen, niet tot de veroorzakers horen..quote:Op zondag 27 september 2009 15:59 schreef F04 het volgende:
Zijn er eigenlijk ook Marokkanen die op Wilders stemmen? Ik denk dat hier vooral het beeld heerst dat rechtse kaalkopjes op de PVV stemmen maar zijn er eigenlijk ook allochtonen of Turken, Marokkanen die op Wilders stemmen?
Ik ook. Ik zou niet weten waarom alleen blanke autochtone nederlanders racistische islamhaters of domme tokkies zouden kunnen zijn. Dat zeggen is op zich al racistisch vind ik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:47 schreef Napalm het volgende:
[..]
Een in de massmedia weinig genoemd feit (paste niet in hun beeldvorming) was dat Pim Fortuyn ook erg populair was onder Aziaten en ik geloof ook Surinaamse Hindoestanen. Mede omdat deze groepen veel van de multicul ellende over zich heen krijgen maar, in het algemeen, niet tot de veroorzakers horen..
Nu is Wilder natuurlijk geen Fortuyn maar ik kan me iets vergelijkbaars wel voorstellen..
Tja, ik denk dat cultuur en ras ook vaak samenvallen in de denkbeelden van veel mensen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:14 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me ook wat geertje probeert te zeggen wanneer hij de correlatie tussen Islamitisch terrorisme en Marokkanse tasjesroof weer eens subtiel beroert.
Ja, en ook in het echte leven toch?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat cultuur en ras ook vaak samenvallen in de denkbeelden van veel mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |