Dit is ook wel waar, natuurlijk. Had erbij gemoeten.quote:Op zondag 27 september 2009 20:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat hangt toch echt af van wat je allemaal installeert.
Ik merkte dat allerlei hippe functies via Winterboard mijn iPhone vertraagden. Of beter gezegd, ik merkte het niet, maar merkte het pas toen ik zag hoe 'smooth' 'ie weer liep na een schone installatie.quote:Op zondag 27 september 2009 20:35 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Dit is ook wel waar, natuurlijk. Had erbij gemoeten.
Ik vind je eerlijk gezegd wel een beetje een neurootquote:Op zondag 27 september 2009 20:47 schreef Geqxon het volgende:
En dat is die zekerheid waar ik het over had. Zonder jailbreak doet de iPhone het voor 99-100% perfect, wat je er ook mee doet.
Dat dus!quote:Op zondag 27 september 2009 20:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind je eerlijk gezegd wel een beetje een neurootJailbreak heeft vele voordelen en voor mij was NoRotation al genoeg reden om 'm te jailbreaken. Het ding werkt net zo goed als voorheen, je iPhone wordt alleen traag als je allerlei onnodige functies gaat installeren.
? Je moet gewoon op ‘Voeg bladwijzer toe’ drukken in plaats van ‘Zet in beginscherm’. Komt dan prima in mijn bookmarks en niet in mijn SB.quote:Op zondag 27 september 2009 21:15 schreef AssyriskaFF het volgende:
Waarom kan ik geen bookmarks bij mijn favorieten zetten via mijn iPhone? Moet ik dat per se via een browser op mijn pc doen? Elke keer als ik een bookmark maak dan plaats hij het op mijn SB....ik wil dat NIET.
Op mijn PC gebruik ik hele andere websites dan op mijn iPhone.
Ik lees ook hier weer even mee, ben er ook wel benieuwd naar eigenlijkquote:Op zondag 27 september 2009 17:13 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik stel hier nog even de vraag die ik aan het einde van topic #49 gesteld had.
Ik zit er over te denken om zo'n AV-connection-kabel te kopen zodat ik iphone kan kijken op TV. Maar houdt dit in dat ik filmpjes van Youtube en Uitzending Gemist dus op tv kan kijken? Of werkt het alleen met eigen gemaakte foto's en video's? En is de kwaliteit van 'uitzending-gemist-filmpjes' dan op de TV hetzelfde als wanneer ik ze op de iphone (via 3G) bekijk?
Thanks voor de reacties alvast!
Ja dat doe ik ook, maar dan komt hij alsnog op mijn SB.quote:Op maandag 28 september 2009 00:47 schreef Jantehs het volgende:
[..]
? Je moet gewoon op ‘Voeg bladwijzer toe’ drukken in plaats van ‘Zet in beginscherm’. Komt dan prima in mijn bookmarks en niet in mijn SB.
Effect:quote:Op maandag 28 september 2009 11:04 schreef Treinkopper het volgende:
Nou, bij wijze van test maar eens alle Push-functies (mail, agenda) uitgeschakeld. Eens kijken of dat de batterijduur wat kan rekken.
iRealSMS.quote:Op maandag 28 september 2009 12:55 schreef Moozzie het volgende:
Mmm ik mis bij het smsen hoeveel tekens ik al heb opgeschreven en hoeveel smsjes het dus zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |