Tis volgens mij ook een gerecht wat je echt wel of juist echt niet lust; meneer I. en ik vinden het beide heerlijkquote:Op zondag 27 september 2009 12:30 schreef MissBliss het volgende:
Ieuw hachee
Er zijn maar weinig dingen die ik viezer vind [ afbeelding ]
Wij zitten hier ook klaar voor F1. Goedenmiddag trouwens.quote:Op zondag 27 september 2009 13:02 schreef ferrari_rood het volgende:
zo ik zit klaar voor de F1. Daarna nog stofzuigen.
Wat zal Greysie leuk vinden?quote:
Ik vroeg het me ook al afquote:Op zondag 27 september 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zal Greysie leuk vinden?Ik snap hem niet
Maar ik ben ook niet echt scherp en helder![]()
Tevens tvp
You wouldn't darequote:Op zondag 27 september 2009 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk het, ik kon niks aan de TT of OP ontdekken.
Maar die glitterletters zijn ook zo weer weg heur
Nah ik ben braaf, ben mn nieuwe kattenmeubel aan het opbouwen ennieweequote:Op zondag 27 september 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
You wouldn't dare
Ik ken je maar een beetje, maar goed genoeg om te weten dat je dat nu niet zou doen![]()
(Oh wat vals, ik maak misbruik van de situatie)
Ik had ook gesmst maar misschien is dat nummer inmiddels niet meer van jou! Is al van vorig jaar namelijkquote:Op zondag 27 september 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
Tof, DML! En bedankt voor je lieve PM
Heb je de tekening ingelijst?
Greys!quote:Op zondag 27 september 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zal Greysie leuk vinden?Ik snap hem niet
Maar ik ben ook niet echt scherp en helder![]()
Tevens tvp
En dat neemt niemand je kwalijk ja!quote:Op zondag 27 september 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Hihihi @ freggel!
DML, ik heb je sms inderdaad ook gehad, maar ik heb amper smsjes beantwoord.
Kon het niet opbrengen
Dat geeft toch nietquote:Op zondag 27 september 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Hihihi @ freggel!
DML, ik heb je sms inderdaad ook gehad, maar ik heb amper smsjes beantwoord.
Kon het niet opbrengen
Morrie!quote:Op zondag 27 september 2009 18:05 schreef Morretje het volgende:dag liefjes!
![]()
Ing, ik heb net ff bijgelezen, was meneer I. helemaal hier vrijdag?Das volgens mij best ver vanaf jullie. Komt de nieuwe auto hier vandaan dan? Grapsig..
![]()
Ik heb een druk weekend gehad, met kamp, en nu moe op de bank. Ravage zit in Zweden voor een lang weekend, doe komt morgen pas thuis. Nu kan ik lekker met poes knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |