Nee jonge dan kan ik nog een post maken gek.quote:Op maandag 28 september 2009 20:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Quoten lukt je ook nog niet he??
Ik weet niet waar je dit soort onzin vandaan denkt te halen, maar mijn vriendin heeft maat 34 en toch echt wel de curves die er horen te zijn. Een vrouw hoort een zandlopervorm te hebben, en vrouwen met maat 44 hebben het tegenovergestelde.quote:Op maandag 28 september 2009 19:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon meer curves, dan een soort van strijkplank,zoals maat 36/38,maar er zijn uitzonderingen
idd, vrouwen met maatje 34-38 hebben juist hele mooie curves.quote:Op maandag 28 september 2009 21:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit soort onzin vandaan denkt te halen, maar mijn vriendin heeft maat 34 en toch echt wel de curves die er horen te zijn. Een vrouw hoort een zandlopervorm te hebben, en vrouwen met maat 44 hebben het tegenovergestelde.
Tja, de dikke mensen lovers hier kunnen natuurlijk moeilijk hun vriendin met maatje 42 gaan afvallen. (hihi leuke woordspeling hihi)quote:Op maandag 28 september 2009 21:58 schreef mallepiet het volgende:
[..]
idd, vrouwen met maatje 34-38 hebben juist hele mooie curves.
als ze dikke worden gaat het weg.
maar goed daar zullen velen het mee oneens zijnn
ach ik heb ook wel eens dikke meisjes gehad maar ik vond het echt ranzig.quote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef FB14 het volgende:
[..]
Tja, de dikke mensen lovers hier kunnen natuurlijk moeilijk hun vriendin met maatje 42 gaan afvallen. (hihi leuke woordspeling hihi)
Jij bent ècht kansloos. Wat stel jij je in godsnaam voor bij maatje 42?quote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef FB14 het volgende:
[..]
Tja, de dikke mensen lovers hier kunnen natuurlijk moeilijk hun vriendin met maatje 42 gaan afvallen. (hihi leuke woordspeling hihi)
quote:Op maandag 28 september 2009 22:31 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Lul niet jij trapte er ook in.__
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |