Jij bent zeker de klapjosti van de KLB SC, tandjes zeg..quote:Op zondag 27 september 2009 04:22 schreef jagga het volgende:
dat dus!
REmlof fix even, ik ga pitten
Weltruste
idd ik zou verboden moeten worden, nu klep dicht. Je lijkt gvd mijn meiske wel met je gemauwquote:Op zondag 27 september 2009 04:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij bent zeker de klapjosti van de KLB SC, tandjes zeg..
Je kunt zelfs nieteens een tt/op maken..![]()
JE ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN
had ik al gedaan omdat de fuhrer hier begon te mekkerenquote:
Wat liefquote:Op zondag 27 september 2009 11:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen
Heb van mn vriendin een weekendje weg gekregen in een viersterrenhotel in Brussel
je bent er dus achter gekomen dat ze is vreemdgegaanquote:Op zondag 27 september 2009 11:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen
Heb van mn vriendin een weekendje weg gekregen in een viersterrenhotel in Brussel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
klinkt goed!quote:Op zondag 27 september 2009 11:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen
Nice! met wie ga je?quote:Op zondag 27 september 2009 11:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen
vertelquote:Op zondag 27 september 2009 12:33 schreef Mozy het volgende:
Wat voelt het goed om kutkoters de les te lezen.
Die kutkoters fietste op de verkeerde kant van de weg. Dus dat vertelde ik tegen ze.quote:
Dat zeg ik ook altijd. En dan kijken ze raar.. zo van "huhhHH??? verkeerde kanttT?T?T?quote:Op zondag 27 september 2009 12:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die kutkoters fietste op de verkeerde kant van de weg. Dus dat vertelde ik tegen ze.
'HOU JE BEK, WIL JE VECHTEN OFZO?'
Dus ik stap zo van mijn fiets af. en toen fietste ze keihard weg.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2009 12:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd. En dan kijken ze raar.. zo van "huhhHH??? verkeerde kanttT?T?T?"
Redelijk. Ligt er aan in welk formaat je opslaat. en welke versie van word het document opent.quote:Op zondag 27 september 2009 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kan openoffice goed samenwerken met Word?
quote:
Aha, iedereen (ook school) werkt met Word 2007.quote:Op zondag 27 september 2009 13:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Redelijk. Ligt er aan in welk formaat je opslaat. en welke versie van word het document opent.
Dan moet je opslaan als .doc(word 2000, XP en nogiets staat er achter).quote:Op zondag 27 september 2009 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aha, iedereen (ook school) werkt met Word 2007.
Gaat dat lukken?
Ty!quote:Op zondag 27 september 2009 13:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je opslaan als .doc(word 2000, XP en nogiets staat er achter).
Ik ben er niet 100% zeker van dat het hetzelfde eruit zal zien.
Office 2007 zuigt stiereballen iig. 2003 blijft handigst vind ik, en genoeg te vinden op internet.quote:Op zondag 27 september 2009 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ty!
Mijn Word is namelijk over een paar dagen niet legitiem oid.![]()
En als ik er niet achter kom hoe ik dat WGA -ding kan verwijderen, dan moest ik eens overstappen op Openoffice.
8:44?quote:
Ik vind het ook niets: teveel optiesquote:Op zondag 27 september 2009 13:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Office 2007 zuigt stiereballen iig. 2003 blijft handigst vind ik, en genoeg te vinden op internet.
Hehe, ik heb ooit een verslag moeten maken met een gast die thuis alleen maar linux draait. Dus die kwam aangezet met zo'n als .doc opgeslagen OpenOffice bestand, nu bleek dus de hele layout naar de kanker te zijn toen ik hem in Word opendequote:Op zondag 27 september 2009 13:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je opslaan als .doc(word 2000, XP en nogiets staat er achter).
Ik ben er niet 100% zeker van dat het hetzelfde eruit zal zien.
quote:Op zondag 27 september 2009 13:13 schreef Juicyhil het volgende:
He BT,
Kun je even mijn naam uit te topic titel van de SC halen. Ik vind het naar dat mijn zomaar wordt gebruikt.
quote:Op zondag 27 september 2009 13:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Juicyhil, serieus, wat loop jij toch te zeiken. Wat maakt 't in godsnaam uit dat je username gebruikt word?! Kijk als 't nu je echte naam was, begrijp ik 't wel, maar deze naam heb je zelf gekozen, ga dan dus niet janken als hij gebruikt word in TT's.
quote:
quote:
Heerlijk jaquote:Op zondag 27 september 2009 13:41 schreef Japsnars het volgende:
Wat blijft PUB toch grappig
PUB SC #4383 - for gods sake eindelijk niet Juicyhill als TS
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij moet zich niet zo dik maken.quote:Op zondag 27 september 2009 13:41 schreef Japsnars het volgende:
Wat blijft PUB toch grappig
PUB SC #4383 - for gods sake eindelijk niet Juicyhill als TS
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik moest erom lachenquote:
Je boft maar weerquote:
Nou, je kan zeggen wat je wilt, maar JH is wel een vette user.quote:
Och jij gekkie, met je crew.quote:
En wie heb jij gepijpt voor jouw crewstatus?quote:
Ja, dus? Daar hoor je mij toch ook niet de hele tijd over als iemand een grapje over mij maakt.quote:
Ik bashte jouquote:Op zondag 27 september 2009 14:04 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Ja, dus? Daar hoor je mij toch ook niet de hele tijd over als iemand een grapje over mij maakt.
CREWBASHING PERMBAN!!1!!11einz1!!1!!!1quote:
Nee hoor, ik ben erquote:
Ik mis zelfs "Juicyhil is homo" van D_Aquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 14:54 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een weertje zeg.
Bwheheh, jij zit op een pro-windowsschool.quote:Op zondag 27 september 2009 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het ook niets: teveel opties![]()
Maar school werkt ermee... dusch..![]()
Als ik vanaf mijn Mac documenten moet doorsturen doe ik dat altijd 2 keer. 1 keer in Word, zodat men makkelijk aanpassingen kan maken en 1 keer als PDF, omdat .doc de opmaak gigantisch verneukt.quote:Op zondag 27 september 2009 13:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ooit een verslag moeten maken met een gast die thuis alleen maar linux draait. Dus die kwam aangezet met zo'n als .doc opgeslagen OpenOffice bestand, nu bleek dus de hele layout naar de kanker te zijn toen ik hem in Word opende
Misschien dat die compatibiliteit ondertussen beter is geworden maar vroeger was het in ieder geval schijt
Ze spelt haar eigen naam ook foutquote:Op zondag 27 september 2009 15:23 schreef Ezio het volgende:
Uit mijn MSN lijst
[ afbeelding ]
1 engels woord in die hele naam, en dan nog fout spellen
Ik gebruik op mijn Macbook gewoon Office, werkt perfect. Er is slechts 1 kleine bug; je moet plaatjes invoegen door middel van bestand -> invoegen -> afbeelding want als je simpelweg een plaatje in je document plakt, dan is dat plaatje niet meer zichtbaar op een windows PC.quote:Op zondag 27 september 2009 15:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwheheh, jij zit op een pro-windowsschool.
[..]
Als ik vanaf mijn Mac documenten moet doorsturen doe ik dat altijd 2 keer. 1 keer in Word, zodat men makkelijk aanpassingen kan maken en 1 keer als PDF, omdat .doc de opmaak gigantisch verneukt.
Op zondag?quote:Op zondag 27 september 2009 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Alleen zit ik binnen![]()
Verdoemd om te werken...
Lekker skyradio luisterenquote:Op zondag 27 september 2009 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Alleen zit ik binnen![]()
Verdoemd om te werken...
Dat dit kan in Nederland!quote:
Maar dat weiger ik.quote:Op zondag 27 september 2009 15:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik gebruik op mijn Macbook gewoon Office, werkt perfect. Er is slechts 1 kleine bug; je moet plaatjes invoegen door middel van bestand -> invoegen -> afbeelding want als je simpelweg een plaatje in je document plakt, dan is dat plaatje niet meer zichtbaar op een windows PC.
Voor mooie dingen moet je eigenlijk sowieso niet een pakket als iWorks of Office gebruiken. Dan moet je echt iets als InDesign gaan gebruiken.quote:Op zondag 27 september 2009 15:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat weiger ik.
iWorks werkt zoveel fijner dan het "Office for Mac"pakket. Daarnaast ziet het in pdf precies uit zoals ik het wil dus ik zorg dan ook meetal voor het eindproduct, aangezien iedereen het toch met me eens is dat je met pages een stuk mooiere dingen kan maken.
Ik moest gisteren werken op het Quality Of Life gala. Je weet wel, met de top van de Quote 500.quote:
Karin Bloempotkapselquote:Op zondag 27 september 2009 15:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest gisteren werken op het Quality Of Life gala. Je weet wel, met de top van de Quote 500.
Ik stond op de jurk van Karin Bloemen die daar moest optreden.
En Chantal Jansen heeft een verdomd mieters bos hout voor de deur!
Klopt, ik heb een heel pakket van Adope. Maar officepakketen zijn een stuk toegankelijker.quote:Op zondag 27 september 2009 15:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voor mooie dingen moet je eigenlijk sowieso niet een pakket als iWorks of Office gebruiken. Dan moet je echt iets als InDesign gaan gebruiken.
Zeg jij nou maar niks, jij laat de rest van je projectleden jouw dingen doen omdat jij er niet mee om kan gaan.quote:
Ze had op een gegeven moment haar haar als een poedel. Wtf.quote:Op zondag 27 september 2009 15:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Karin Bloempotkapsel
En de quote 500 is ook echt heel erg ''
Nee.quote:Op zondag 27 september 2009 15:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest gisteren werken op het Quality Of Life gala. Je weet wel,
De wat?quote:met de top van de Quote 500.
Wie?quote:Ik stond op de jurk van Karin Bloemen die daar moest optreden.
Ja.quote:En Chantal Jansen heeft een verdomd mieters bos hout voor de deur!
En raad eens waar al die kinderen op school zittenquote:Op zondag 27 september 2009 15:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze had op een gegeven moment haar haar als een poedel. Wtf.
Er zaten daar kinderen van een jaar of 16. En dan noemen ze mij al verwend/kakker.
Inderdaad jaquote:Op zondag 27 september 2009 15:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een heel pakket van Adope. Maar officepakketen zijn een stuk toegankelijker.
[..]
Zeg jij nou maar niks, jij laat de rest van je projectleden jouw dingen doen omdat jij er niet mee om kan gaan.
quote:Op zondag 27 september 2009 15:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee.
[..]
De wat?
[..]
Wie?
[..]
Ja.
Bt.quote:
You're the only one for me.quote:
Welk pakket?quote:Op zondag 27 september 2009 15:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een heel pakket van Adope. Maar officepakketen zijn een stuk toegankelijker.
[..]
Zeg jij nou maar niks, jij laat de rest van je projectleden jouw dingen doen omdat jij er niet mee om kan gaan.
Ik zie taalfouten.quote:Op zondag 27 september 2009 15:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb een tuintje in mijn hart, maar allen voor jouhouuww.
wat een faaltopicquote:Op zondag 27 september 2009 15:56 schreef Fascination het volgende:
LAngste Fok vinger.
Jullie moeten even meedoen met dit topic.
Zie googlequote:
Zie googlequote:[..]
De wat?
Zie googlequote:[..]
Wie?
Klopt.quote:[..]
Ja.
Niks mis met het gooi.quote:Op zondag 27 september 2009 15:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En raad eens waar al die kinderen op school zitten![]()
Ik heb er ook zo eentje in mijn owg zitten. Daar hadden we afgelopen donderdag toch een stevig gesprek mee met de tutor.quote:
Wat een fout.quote:
Zaterdag moest ik werken en uit eten.quote:
Daar hebben meer hbo'ers last van.quote:Op zondag 27 september 2009 16:08 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb er ook zo eentje in mijn owg zitten. Daar hadden we afgelopen donderdag toch een stevig gesprek mee met de tutor.
Ze wil geneeskunde doen maar ze faalt al op hbo.
Dat hele nummer is een fout / error.quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 16:18 schreef remlof het volgende:
Fascination, doodsverwensing, 48 uur.
Ik lach niet, vind het alleen knullig van d'r dat ze het weer voormekaar heeft een ban te pakken te krijgen.quote:
Wees blij dat je in elk geval geen mbo'ers op het wo krijgt!quote:Op zondag 27 september 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar hebben meer hbo'ers last van."Oh, ik ga even m'n P halen en dan naar de uni." En dan falen ze keihard.
Wtf.quote:
het is ook kutquote:Op zondag 27 september 2009 16:28 schreef Silentalarm het volgende:
Ik vind het hier kut. Ik denk ik kom eens hoi zeggen. Zeg ik zo hoi. Zegt niet eens iemand hoi.
Nou, de groeten dan maar he.quote:Op zondag 27 september 2009 16:28 schreef Silentalarm het volgende:
Ik vind het hier kut. Ik denk ik kom eens hoi zeggen. Zeg ik zo hoi. Zegt niet eens iemand hoi.
Ochtend en middag. En hard, omg.quote:Op zondag 27 september 2009 16:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Verkapt zie mij geneukt hebben vannacht.
Wat zei je ouwe man dan?quote:Op zondag 27 september 2009 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ochtend en middag. En hard, omg.
Ik probeer wat liedjes voor de dag te halen die er gister gespeeld werden. Maar weet alleen Angels en Twist Again.quote:Op zondag 27 september 2009 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hee die is van gisteravond. Ik vond het saai gister
hij heeft je ff lekker uitgewoond?quote:Op zondag 27 september 2009 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ochtend en middag. En hard, omg.
Was jij lam?quote:Op zondag 27 september 2009 16:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik probeer wat liedjes voor de dag te halen die er gister gespeeld werden. Maar weet alleen Angels en Twist Again.
In de tijger was het wel cool.
Niks, hij maakt er dalijk gewoon grapjes over.quote:
Nou, ik vond het somehow wel lekkerder, maar dat was denk ik omdat we mijn matras op de grond gelegd hadden want mijn bed kraakt te hard..quote:Op zondag 27 september 2009 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is dat nou betere sex als voordat het je ex was?
Nee hoor. Het was wel met liefde.quote:Op zondag 27 september 2009 16:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hij heeft je ff lekker uitgewoond?
Dat hoort er bij.quote:Op zondag 27 september 2009 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, ik vond het somehow wel lekkerder, maar dat was denk ik omdat we mijn matras op de grond gelegd hadden want mijn bed kraakt te hard..![]()
Mijn bed lijkt op de ijzerverwerkingsfabriek.quote:Op zondag 27 september 2009 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat hoort er bij.
Beetje je matras op de grond leggen.
Klinkt goed.quote:Op zondag 27 september 2009 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn bed lijkt op de ijzerverwerkingsfabriek.
Wie?quote:Op zondag 27 september 2009 16:49 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat het hem vandaag lukken?
Het zal wel niet maar toch..
Johny Hoogerlandquote:
Laat eens een audioclip van je bed horen.quote:
Ah, je bent er eindelijk achter gekomenquote:Op zondag 27 september 2009 16:53 schreef bloodysunday het volgende:
PUB is kut
PUB is klote
Heel PUB bestaat alleen uit poten
quote:Op zondag 27 september 2009 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, je bent er eindelijk achter gekomen
Wielrennen is toch al jaren niks meer aan?quote:Op zondag 27 september 2009 16:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Johny Hoogerland
Debutant in het profpeloton en hij is keihard aan het ownen![]()
Nou en, ik ben nog verliefd.quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laat eens een audioclip van je bed horen.
En nu niet flauw een clipje van een staalfabriek plaatsen, mokkel.
Waarom heb je het dan uitgemaakt?quote:Op zondag 27 september 2009 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en, ik ben nog verliefd.
[..]
Des te ergerquote:
Hij hield niet meer van haar..quote:Op zondag 27 september 2009 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan uitgemaakt?![]()
![]()
Omdat hij misschien een ander meisje had. Wtf man.quote:Op zondag 27 september 2009 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan uitgemaakt?![]()
![]()
Overigens is Fas nu boos op je want jij haatte jongens en was lesbo geworden. [ afbeelding ]
Je bent verliefd op je ex? Hij heeft het uitgemaakt ofzo?quote:Op zondag 27 september 2009 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en, ik ben nog verliefd.
[..]
Hihi, nu heeft hij jou EN een extra mokkel.quote:Op zondag 27 september 2009 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat hij misschien een ander meisje had. Wtf man.
Hij; ander meisje. Nou dat vond ik niet zo tof, maar ik heb gister met onze vrienden staan praten en die zeiden allemaal dat hij een n00b is en dat hij zich toch wel gaat realiseren dat hij zich in zijn handen mocht wrijven met mij. Want hij faalde voor ons echt bij 99,99% bij de meisjes, omdat hij raar is.quote:Op zondag 27 september 2009 16:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je bent verliefd op je ex? Hij heeft het uitgemaakt ofzo?
Nah, because that's failing already.quote:Op zondag 27 september 2009 17:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hihi, nu heeft hij jou EN een extra mokkel.
Wtf wtf man? You said so.[ afbeelding ]
Omdat hij raar is vindt jij hem dus geil. En neuken jullie keihard?quote:Op zondag 27 september 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij; ander meisje. Nou dat vond ik niet zo tof, maar ik heb gister met onze vrienden staan praten en die zeiden allemaal dat hij een n00b is en dat hij zich toch wel gaat realiseren dat hij zich in zijn handen mocht wrijven met mij. Want hij faalde voor ons echt bij 99,99% bij de meisjes, omdat hij raar is.![]()
Doe nou niet alsof je koning der koningen bent, egotripper.quote:Op zondag 27 september 2009 17:01 schreef Japsnars het volgende:
O mijn god wat zijn sommige mensen dom
Je kan zo zien wie er een laag intelligentie quotiënt heeft
Het is vind zonder t. En nee, ik vind hem gewoon lief en leuk en zo qua persoonlijkheid en uiterlijk, maar hij kan zich heel achterlijk gedragen en dat schrikt af. Maar bij mij dus niet.quote:Op zondag 27 september 2009 17:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Omdat hij raar is vindt jij hem dus geil. En neuken jullie keihard?
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 september 2009 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is vind zonder t. En nee, ik vind hem gewoon lief en leuk en zo qua persoonlijkheid en uiterlijk, maar hij kan zich heel achterlijk gedragen en dat schrikt af. Maar bij mij dus niet.
Hij mag zich nou zeker in zijn handen wrijven.quote:Op zondag 27 september 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij; ander meisje. Nou dat vond ik niet zo tof, maar ik heb gister met onze vrienden staan praten en die zeiden allemaal dat hij een n00b is en dat hij zich toch wel gaat realiseren dat hij zich in zijn handen mocht wrijven met mij. Want hij faalde voor ons echt bij 99,99% bij de meisjes, omdat hij raar is.![]()
Ik heb net een hete douche genomen.quote:Op zondag 27 september 2009 17:03 schreef Zotheid het volgende:
Zometeen een date maar er komt geen warm water uit de douche!![]()
Verkapte-kom-bij-mij-douchen!quote:
Maar jij hebt geen date.quote:Op zondag 27 september 2009 17:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb net een hete douche genomen.
Hij doet het met een ander en ditched jou. Vervolgens zeggen je vrienden dat die vent nogal pathetisch is en in plaats van dat jij je dan beseft dat je misschien wel een stuk beter af bent zonder hem, vergeef je hem en ga je weer met hem naar bed.quote:Op zondag 27 september 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 september 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij doet het met een ander en ditched jou. Vervolgens zeggen je vrienden dat die vent nogal pathetisch is en in plaats van dat jij je dan beseft dat je misschien wel een stuk beter af bent zonder hem, vergeef je hem en ga je weer met hem naar bed.
Je verlaagt jezelf gewoon naar een heel triest niveau..
quote:
Een bril misschien iets, bloodysunday?quote:Op zondag 27 september 2009 17:03 schreef Zotheid het volgende:
Zometeen een date maar er komt geen warm water uit de douche!![]()
Nee, hij zei me ooit dat hij last heeft van zo'n gedragsstoornis.. ik weet de naam niet meer.quote:Op zondag 27 september 2009 17:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Is hij dan soms autistisch?
Waar hoor jij mij egotrippen? Waar hoor jij mij zeggen dat ik zo slim ben? Nergens, ik zeg daarentegen echter wel dat er genoeg mensen zijn die de meest domme en onbegrijpelijke keuzes maken.quote:Op zondag 27 september 2009 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je koning der koningen bent, egotripper.
Nou, hij doet het niet met dat meisje hoor, dat heb ik toch nergens gezegdquote:Op zondag 27 september 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij doet het met een ander en ditched jou. Vervolgens zeggen je vrienden dat die vent nogal pathetisch is en in plaats van dat jij je dan beseft dat je misschien wel een stuk beter af bent zonder hem, vergeef je hem en ga je weer met hem naar bed.
Je verlaagt jezelf gewoon naar een heel triest niveau..
"You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes"quote:
Ja, dat blijkt maar weer.quote:Op zondag 27 september 2009 17:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar hoor jij mij egotrippen? Waar hoor jij mij zeggen dat ik zo slim ben? Nergens, ik zeg daarentegen echter wel dat er genoeg mensen zijn die de meest domme en onbegrijpelijke keuzes maken.
En ja, ik beweer inderdaad dat ik niet bij deze groep hoor, maar dat maakt mij niet meteen de koning er koningen.
Er zijn nog genoeg mensen die een stuk verstandiger dan ik zijn.
Zonder het een is het ander nutteloos. Yin-Yang, jwz!quote:
Ik verwachtte hem nou niet meer.quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 17:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Een bril misschien iets, bloodysunday?
Borderline.quote:Op zondag 27 september 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, hij zei me ooit dat hij last heeft van zo'n gedragsstoornis.. ik weet de naam niet meer.
Euh?quote:Op zondag 27 september 2009 17:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
"You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes"
Juistquote:Op zondag 27 september 2009 16:58 schreef Broekpaling het volgende:
FFFFFUUUUUUUUUU-
Uiteraard zit ik weer te priegelen want ik ben zo'n hoekdebiel die altijd wat te peulen moet hebben met z'n klauwen, trek ik zo de afwerk/sierstrip van m'n bureau los. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je zegt dat hij een ander meisje had:quote:Op zondag 27 september 2009 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, hij doet het niet met dat meisje hoor, dat heb ik toch nergens gezegdHij vindt haar alleen leuk en daar kon ik niet mee leven. Leer lezen klapjosti.
Dan neem ik aan dat hij tenminste wel met haar gezoend heeft...quote:Op zondag 27 september 2009 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat hij misschien een ander meisje had. Wtf man.
Aaaaaaand GO!quote:Op zondag 27 september 2009 17:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je zegt dat hij een ander meisje had:
[..]
Dan neem ik aan dat hij tenminste wel met haar gezoend heeft...
Ik zeg niet specifiek dat ze geneukt hebben.
Ga zelf dus eens leren lezen.
Daarnaast vindt hij een ander meisje leuk, biecht dat tegen jouw op en jij zegt vervolgens dat je daar niet mee kan leven. Ondertussen ben jij degene die hier, op dit forum, hebt lopen roepen dat jij een ander leuk vond wat dus gewoon precies op hetzelfde neerkomt.
The irony..
Heb je nou je zin?quote:
Het is de afgelopen dagen wel verdacht rustig. De stilte voor de storm?quote:Op zondag 27 september 2009 17:15 schreef Broekpaling het volgende:
God, het is al bijna november. Als het maar niet weer gebeurd.
NEUH, verdamd.quote:Op zondag 27 september 2009 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nou je zin?
Nu is het kapot.
Uhm, heel oktober moet nog komen, maar goed.quote:Op zondag 27 september 2009 17:15 schreef Broekpaling het volgende:
God, het is al bijna november. Als het maar niet weer gebeurd.
Ja, die hij leuk vindt. En nee, hij heeft er ook niet mee gezoend. En nee, ik heb het hem gevraagd want hij wilde het in eerste instantie niet zeggen omdat hij me geen pijn wilde doen. En ja, ik vond iemand anders leuk, IN DE VAKANTIE en toen ik terug was en nu-ex weer zag was ik weer verliefd op hem. Doe alsjeblieft niet alsof je alles er van weet, je weet nog niet eens 1/16 van het verhaal, christus zeg.quote:Op zondag 27 september 2009 17:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je zegt dat hij een ander meisje had:
[..]
Dan neem ik aan dat hij tenminste wel met haar gezoend heeft...
Ik zeg niet specifiek dat ze geneukt hebben.
Ga zelf dus eens leren lezen.
Daarnaast vindt hij een ander meisje leuk, biecht dat tegen jouw op en jij zegt vervolgens dat je daar niet mee kan leven. Ondertussen ben jij degene die hier, op dit forum, hebt lopen roepen dat jij een ander leuk vond wat dus gewoon precies op hetzelfde neerkomt.
The irony..
Jij hebt afgelopen november niet meegemaakt hmm?quote:Op zondag 27 september 2009 17:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is de afgelopen dagen wel verdacht rustig. De stilte voor de storm?
quote:Op zondag 27 september 2009 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
Plus puntje, het blijft redelijk zitten als ik het even aanduw.
Ja, bijna november dus, mokkel!quote:Op zondag 27 september 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, heel oktober moet nog komen, maar goed.
Zeg ik dat ik alles er van af weet? No-ohquote:Op zondag 27 september 2009 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, die hij leuk vindt. En nee, hij heeft er ook niet mee gezoend. En nee, ik heb het hem gevraagd want hij wilde het in eerste instantie niet zeggen omdat hij me geen pijn wilde doen. En ja, ik vond iemand anders leuk, IN DE VAKANTIE en toen ik terug was en nu-ex weer zag was ik weer verliefd op hem. Doe alsjeblieft niet alsof je alles er van weet, je weet nog niet eens 1/16 van het verhaal, christus zeg.
Ik zeg toch doe niet alsof.quote:Op zondag 27 september 2009 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik alles er van af weet? No-oh![]()
Ik zeg echter wel dat ik het nogal naïef vind dat jij gaat lopen bitchen omdat hij een ander leuk vind. Oke, natuurlijk is het logisch dat je het kut vindt en hem dan niet meer wil zien maar aan de andere kant heb jij ook gewoon een hele tijd iemand anders leuk gevonden.![]()
Maar dat zal hij wel niet weten![]()
En dan had je dus moeten zeggen: 'hij vindt een ander meisje leuk' en dus niet 'hij heeft een ander meisje'
Als je het niet snapt en het verhaal niet kent, hou dan lekker je bek dicht.quote:Op zondag 27 september 2009 17:25 schreef Mozy het volgende:
Jij ging naar een andere, omdat banaan.
Gaat hij naar een ander wijs je hem de deur?_!
Das er eentje met ballen!quote:Op zondag 27 september 2009 17:25 schreef Mozy het volgende:
Gewoon even een nieuwe tube kopen, join half Nederland en ga op zondag naar een meubelboulevardquote:Op zondag 27 september 2009 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NEUH, verdamd.
Nu moet ik lijm zoeken en de klusser uithangen. Maar daar heb ik nu geen zin in dus ik gok dat het lang "kapot" blijft.
Plus puntje, het blijft redelijk zitten als ik het even aanduw.
Ik snap er ook geen reet meer van.quote:Op zondag 27 september 2009 17:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je het niet snapt en het verhaal niet kent, hou dan lekker je bek dicht.
Mozyquote:Op zondag 27 september 2009 17:25 schreef Mozy het volgende:
Ja, maarquote:Op zondag 27 september 2009 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, bijna november dus, mokkel!
Geef dan ook geen commentaar. En ik ga hier niet een verhaal van een jaar plaatsen om het je te laten snappen.quote:
Goed gedachtquote:
Is maar goed ook, want hoe meer tekst er van jou voorbij komt. Hoe minder ik er van snap.quote:Op zondag 27 september 2009 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geef dan ook geen commentaar. En ik ga hier niet een verhaal van een jaar plaatsen om het je te laten snappen.
Verstehe!quote:Op zondag 27 september 2009 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg toch doe niet alsof.Is 5 dagen een hele tijd, want dan hebben wij een hele andere kijk op "een hele tijd". En dat weet hij wel. Dat heb ik eerlijk gezegd, en dat was ook een periode dat het slecht ging tussen ons dus hij snapte dat ik het bij iemand anders zocht. Capiche?
Nee, dat had ik niet moeten zeggen. Jij moet gewoon geen dingen zelf invullen.
Je hoeft het toch niet te lezen?quote:Op zondag 27 september 2009 17:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is maar goed ook, want hoe meer tekst er van jou voorbij komt. Hoe minder ik er van snap.
Waarom blijf je mij dan quoten met antwoorden?quote:Op zondag 27 september 2009 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet te lezen?
Ja, wat wil je daarmee zeggen? Dat je het wel zo in had mogen vullen en er dan commentaar op geven alsof je er alles van weet?quote:Op zondag 27 september 2009 17:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Verstehe!
Maar 'een meisje hebben' wordt toch vrijwel altijd gebruikt voor 'een relatie hebben' en niet voor 'een meisje leuk vinden"
Yep, je hebt me door.quote:Op zondag 27 september 2009 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, wat wil je daarmee zeggen? Dat je het wel zo in had mogen vullen en er dan commentaar op geven alsof je er alles van weet?
Hij bedoelt te zeggen dat het overkwam alsof hij een ander had. En hij heeft toch al gezegd dat hij helemaal niet beweerd dat hij er alles van weet.quote:Op zondag 27 september 2009 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, wat wil je daarmee zeggen? Dat je het wel zo in had mogen vullen en er dan commentaar op geven alsof je er alles van weet?
Half 6, wat een tokkie tijdquote:
Wat is Fable?quote:
Tokkie tijdquote:
It's that time of the dayquote:
Nee, dat zal niet nodig zijn. De mayonaise is nog niet opquote:Op zondag 27 september 2009 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, dus het zal weer handkarren worden?
HEUH?!?quote:Op zondag 27 september 2009 17:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat zal niet nodig zijn. De mayonaise is nog niet op
quote:Op zondag 27 september 2009 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een mongoloïde spel.
Ik kots op je als je het gaat spelen.
Link?quote:Op zondag 27 september 2009 17:53 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij heeft Jordeeeh een kloon gemaakt.
- Tokkie tijd...quote:
Ja, dat was een diepzinnige hequote:
Neequote:
Tokkie's eten altijd tegen zessen, doh!quote:
Dan krijg je UBER honger in de avond.quote:Op zondag 27 september 2009 17:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tokkie's eten altijd tegen zessen, doh!
Of boeren.quote:Op zondag 27 september 2009 17:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tokkie's eten altijd tegen zessen, doh!
Eenschquote:Op zondag 27 september 2009 17:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan krijg je UBER honger in de avond.
Ah ik zie hemquote:Op zondag 27 september 2009 17:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die flippo met die Jordeeeh UI.
Ikke nietquote:
5 uur?quote:Op zondag 27 september 2009 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of boeren.
Die eten om 5 uur al ...
Een broodmaaltijd dus, want s middags hebben ze al warm gegeten...x infinity
Kom je dan bij mij eten?quote:
Doe is niet zo klef doen.quote:Op zondag 27 september 2009 17:59 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Kom je dan bij mij eten?Ik heb een tosti voor je.
Wel met curry he?quote:Op zondag 27 september 2009 17:59 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Kom je dan bij mij eten?Ik heb een tosti voor je.
De Middellandse zee landen daarentegen weten wel hoe het moet. Zowel 's middags als 's avonds warm etenquote:Op zondag 27 september 2009 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of boeren.
Die eten om 5 uur al ...
Een broodmaaltijd dus, want s middags hebben ze al warm gegeten...x infinity
Jij zegt zo van dat ik moet gaan handkarren omdat ik natuurlijk anders geen saus heb voor bij mijn avondeten maar dat hoeft heul niet want ik heb nog een bus mayonaise staanquote:
Neem ik zelf wel meequote:
Ouwe mensen eetpatroon.quote:Op zondag 27 september 2009 18:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De Middellandse zee landen daarentegen weten wel hoe het moet. Zowel 's middags als 's avonds warm eten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Curry is geilquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 17:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
5 uur?Dan heb ik net m'n ontbijt binnen.
Wat een bak!quote:Op zondag 27 september 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij zegt zo van dat ik moet gaan handkarren omdat ik natuurlijk anders geen saus heb voor bij mijn avondeten maar dat hoeft heul niet want ik heb nog een bus mayonaise staan![]()
![]()
Brood eet ik alleen als het vers is ja.quote:Op zondag 27 september 2009 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Broodmaaltijd is zo ranzig...
Brood wat niet vers is![]()
![]()
Die weten tenminste wat lekker is...quote:Op zondag 27 september 2009 18:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De Middellandse zee landen daarentegen weten wel hoe het moet. Zowel 's middags als 's avonds warm eten![]()
Miley is ook geil, he?quote:
Okequote:Op zondag 27 september 2009 18:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Neem ik zelf wel mee
Komt er zo aan
Tomaten.quote:Op zondag 27 september 2009 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die weten tenminste wat lekker is...
![]()
Op de inktvissen en tomaten na.
Ja hoorquote:
Uiteraardquote:Op zondag 27 september 2009 18:03 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
OkeDan wil ik ook wat curry erbij! Ik schaaf alvast wat kaas.
Eh je weet het te vinden?
Mixed Grillquote:Op zondag 27 september 2009 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die weten tenminste wat lekker is...
![]()
Op de inktvissen en tomaten na.
Kaiserbroodjesquote:Op zondag 27 september 2009 18:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Brood eet ik alleen als het vers is ja.
Supermarktbrood.
Zijn vies als ze vers zijnquote:
Ja en lekker handkarren op Hillary Duff terwijl je naar Mika luistert!!111quote:
Dat is toch voor 2 personen, mag ik hopen ?quote:
Ooohhquote:
Nee rotte tomaten doen het goed....quote:Op zondag 27 september 2009 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn vies als ze vers zijn
quote:Op zondag 27 september 2009 18:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en lekker handkarren op Hillary Duff terwijl je naar Mika luistert!!111![]()
![]()
Neuh.quote:Op zondag 27 september 2009 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch voor 2 personen, mag ik hopen ?
The fuck...quote:Op zondag 27 september 2009 18:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en lekker handkarren op Hillary Duff terwijl je naar Mika luistert!!111![]()
![]()
3,5 weken nog, dan Quartier Latinquote:Op zondag 27 september 2009 18:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
AMOI ZENNE, WOARST VLEISCHH?!?!1
Ook niet, jij sujet !quote:Op zondag 27 september 2009 18:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee rotte tomaten doen het goed....
Rauwe tomatenquote:Op zondag 27 september 2009 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook niet, jij sujet !![]()
Ik lust wel tomaten, mits ze verwerkt zijn als iets ander dan hoe ze er normaal uit zien.
Dus: soep, pastasaus etc etc.
Sujet?quote:Op zondag 27 september 2009 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook niet, jij sujet !![]()
Ik lust wel tomaten, mits ze verwerkt zijn als iets ander dan hoe ze er normaal uit zien.
Dus: soep, pastasaus etc etc.
Juicystyle, jwzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |