Jij hebt zeker fruitvliegjesquote:Op zondag 27 september 2009 00:41 schreef Hetiszover het volgende:
Kom bij mij in bed, ik heb geen bromvliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
quote:Op zondag 27 september 2009 00:43 schreef Bakkerbier het volgende:
Kom bij mij in bed, ik heb een hele grote bromvlieg.Noes, maakt die nogmeer herrie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn banaan is aan het schimmelen.quote:
ohh wat schattig, je hebt hem niet doorquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 00:43 schreef Bakkerbier het volgende:
Kom bij mij in bed, ik heb een hele grote bromvlieg.best wel geslaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Nee, hij was ook zo subtiel.quote:Op zondag 27 september 2009 00:45 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
ohh wat schattig, je hebt hem niet door
hihiquote:
o<(^_^)>oquote:
gaan we nu afstandelijk doen ineensquote:
Tuurlijk, na gisternacht.quote:Op zondag 27 september 2009 00:52 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
gaan we nu afstandelijk doen ineens
quote:Op zondag 27 september 2009 00:53 schreef Hetiszover het volgende:
KUNNEN WE EVEN ONTOPIC GAAN? ER IS HIER IEMAND MET EEN SERIEUS PROBLEEM
Oh wat aandoenlijk ditquote:Op zondag 27 september 2009 00:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, na gisternacht.
Je stelde weer eens niets voor.![]()
Hihi. ze zijn eventjes stil.quote:Op zondag 27 september 2009 00:53 schreef Hetiszover het volgende:
KUNNEN WE EVEN ONTOPIC GAAN? ER IS HIER IEMAND MET EEN SERIEUS PROBLEEM
Gaat dat zo makkelijk bij jou?quote:Op zondag 27 september 2009 01:01 schreef Myraela het volgende:
Does niet foto's plaatsen zonder toestemming.
Je laat me huilen enzo.
Ik ben zwak.quote:Op zondag 27 september 2009 01:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat dat zo makkelijk bij jou?
Nee, daarvoor zit je in het verkeerde topic.quote:Op zondag 27 september 2009 01:07 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je toevallig een lege fles fanta laten staan?
Doe je nachtlampje dan uit, watjequote:Op zondag 27 september 2009 00:39 schreef Myraela het volgende:
Probeer je rustig te slapen, zit er ergens zo'n beest herrie te maken.
Dus ik mijn bed uit, zoeken naar die herrie-makers.
Nergens iets te zien.
Kruip ik mijn bed weer in.. beginnen ze weer!
Hoe erg stinkt jouw natuurlijke geur van een schaal van 1 tot 10? Misschien kan dat het verklaren. Of heb je in je broek gepoept.quote:Op zondag 27 september 2009 01:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daarvoor zit je in het verkeerde topic.
Oh, dus ik moet vaker dan 1 keer in de 3 weken douche?quote:Op zondag 27 september 2009 01:10 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Hoe erg stinkt jouw natuurlijke geur van een schaal van 1 tot 10? Misschien kan dat het verklaren. Of heb je in je broek gepoept.
Ik kwam niet meer bij.quote:Op zondag 27 september 2009 01:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet vaker dan 1 keer in de 3 weken douche?
zet zijn brom dan ook uit jeetjequote:Op zondag 27 september 2009 00:39 schreef Myraela het volgende:
Probeer je rustig te slapen, zit er ergens zo'n beest herrie te maken.
Dus ik mijn bed uit, zoeken naar die herrie-makers.
Nergens iets te zien.
Kruip ik mijn bed weer in.. beginnen ze weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |