quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:10 schreef Penisbaard het volgende:
Heerlijke kinderen zeg, mijn dag is weer goed
Onder het jurkje van Barbie he, zit gewoon helemaal niksquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:12 schreef Hukkie het volgende:
Barbie kom je buitenspelen, schandalig dit inderdaad.
[ afbeelding ]
Even 1 ding over dat filmpje he. Die Amerikaanse vlag met die bedrijfslogo's, he.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:14 schreef Lamon. het volgende:
NEE!
Dat is idd niet normaal, maar je kijkt naar Amerika, een werelddeel dat bijna failliet is en terecht, en het straks van aalmoezen uit China moet hebben, dus ik zou om je irritatie te verlichten niets meer serieus nemen komend van Amerika af.
Als wereldtrekkend land heeft het verloren, dus alle uit rijkdom geboren gestoorde verschijnselen kunnnen we nu zonder enig gevolg lekker negeren.
Zoals Morrissey ooit schreef:
Daar gaat het idd om.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:11 schreef L0t.. het volgende:
Die meisjes moeten nu de mislukte dromen van hun moeder waar gaan maken.
Ik dacht serieus even dat ik weer naar een pic van een barbie zat te kijkenquote:
NFI, ik heb het filmpje niet gemaakt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Even 1 ding over dat filmpje he. Die Amerikaanse vlag met die bedrijfslogo's, he.
Wat doet onzer Royal Dutch Shell daar precies tussen?
Amerika botst bij mij hoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:14 schreef Lamon. het volgende:
NEE!
Dat is idd niet normaal, maar je kijkt naar Amerika, een werelddeel dat bijna failliet is en terecht, en het straks van aalmoezen uit China moet hebben, dus ik zou om je irritatie te verlichten niets meer serieus nemen komend van Amerika af.
Als wereldtrekkend land heeft het verloren, dus alle uit rijkdom geboren gestoorde verschijnselen kunnnen we nu zonder enig gevolg lekker negeren.
Zoals Morrissey ooit schreef:
Ik denk zelf dat eenofandere sukkel die dat plaatje heeft gemaakt gewoon niet wist dat een van de meest gignatische bedrijven allertijden gewoon een nederlands-engelse onderneming is waar die kutamerikanen gewoon helemaal geen fuck aan meegeholpen hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NFI, ik heb het filmpje niet gemaakt.
Misschien om aan te tonen dat we heel snel als land moeten kappen met achter zo'n debiellennatie aanlopen, omdat we anders hetzelfde eindigen?
Dat. Is. Echt. Triest.quote:
Ik zou liever zien dat dit soort verkiezingen niet meer werden toegestaan!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:31 schreef Snowcold het volgende:
Dit is toch verschrikkelijk! Die meisjes zijn diep ongelukkig, staan bijna te janken op dat filmpje. Dit kan toch niet, oh mijn god... Ik word hier echt misselijk van...![]()
Laat die ouders een plastic model aanschaffen in plaats van hun kind als opmaakpop te gebruiken!
en ook : 1996quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:42 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat dit soort verkiezingen niet meer werden toegestaan!
Dat is toch vanzelfsprekend? Met plastic bedoel ik dus poppen..quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:42 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat dit soort verkiezingen niet meer werden toegestaan!
sorryquote:Op zondag 27 september 2009 00:19 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dat is toch vanzelfsprekend? Met plastic bedoel ik dus poppen..
Ik snap. Van mij mogen ze zich uitleven op plastic, als ze daardoor van hun kinderen afblijven vind ik alles best. Niet dat ik die mensen kinderen gun.quote:Op zondag 27 september 2009 00:25 schreef prupke het volgende:
[..]
sorry
ik doel ook op het zelfde ..alleen vind ik niet eens dat hun een plastic pop mogen hebben...omdat ze daar ook de haren van afknippen en make-up er op smeren
ik ben het met je eens
(alleen ik zeg het anders en ik begrijp je anders ...maar dat is goed )
Ja inderdaad, beetje The Stepford Wives, maar dan met kleine meisjes.quote:Op zondag 27 september 2009 00:27 schreef SpecialK het volgende:
Het is niet alleen als concept supereng maar ook nog eens beangstigend om naar die foto's te kijken.
Het lijken wel scenes uit een soort zieke horrorfilm.
Dan is het okquote:Op zondag 27 september 2009 00:28 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik snap. Van mij mogen ze zich uitleven op plastic, als ze daardoor van hun kinderen afblijven vind ik alles best. Niet dat ik die mensen kinderen gun.
Sterker nog... hun moeders (= meestal van die vetgemeste Amerikaanse koeien) gaan elkaar regelmatig te lijf uit jaloezie.quote:Op zondag 27 september 2009 00:22 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Check die jaloerse kop van dat linker meisje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |