Fietsen zou volgens mij serieus nog sneller zijn.quote:
Ik reis via dordrecht om 2 redenen:quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:27 schreef Tuinman het volgende:
dordrecht naar tilburg via gouda.
wat een omweg.
ps je kunt ook via leiden
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:20 schreef Acinonyx het volgende:
wel 238 euro in de maand betalen aan een brakke treinkaart maar niet even een (nieuw) dagboek kunnen kopen, wat een faal
Dan heb jij geen recht tot klagen waarom jouw reis zo vertyft is. Ga huilen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:28 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik reis via dordrecht om 2 redenen:
* Het is goedkoper, tot Dordrecht had ik immers al een maandkaart
* Vanaf Dordrecht reis ik met iemand samen verder
Eh, met korting wel ja. En waar haal ik die korting vandaan? Ik heb een maandtrajectkaart en geen maandnetabonnement, dus geen korting voor mij.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:56 schreef Thund3r het volgende:
Hoax: een dagretour Dordrecht - Tilburg (2e klas,met korting) kost E 9.50.
quote:Op zondag 27 september 2009 09:35 schreef Adelante het volgende:
TS zit nu al 2 uur in de trein en dan issie straks in de Efteling en dan:
[ afbeelding ]
huh? maken ze dan treingeluiden in de bus ofzo ouwe?quote:Op zondag 27 september 2009 07:59 schreef McWurth het volgende:
och wij moesten gisteren met de "snelbus" dat is ook gezellig zo een bus vol met idioten die denken dat de bus ook een trein is enzo.
neuh dat niet maar allemaal beginnen van ssshhhhh als de baby een geluidje maakt omdat die wil vretenquote:Op zondag 27 september 2009 10:41 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
huh? maken ze dan treingeluiden in de bus ofzo ouwe?
Alsof treinen en comfort iets met elkaar te maken hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:26 schreef Koenholio het volgende:
Doet me altijd denken aan treinkaartjes in Thailand. 7 á 8 uur met de trein voor 6 euro
(natuurlijk wel een minder comfortabele rit)
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:20 schreef Suikerwafel het volgende:
Rot op met jouw sub- en anti-klachten.
zal wel moeten he als je geen auto hebquote:Op zondag 27 september 2009 17:22 schreef karr-1 het volgende:
Babys en kinderen horen dan ook niet thuis in het OV.
Ze krijgen geen cent subsidie. Veel succes met bezuinigen.quote:Op zondag 27 september 2009 21:13 schreef Nobu het volgende:
Hoeveel subsidie krijgt de NS eigenlijk? Kunnen we daar niet op bezuinigen?
Mijn fout, ProRail.quote:Op zondag 27 september 2009 21:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze krijgen geen cent subsidie. Veel succes met bezuinigen.
Nou dan heb je hier de oplossing kankerkind uit 1991quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:22 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Fietsen zou volgens mij serieus nog sneller zijn.
Nee, vraag maar meer voor het gebruik van het net. Als er dan geen animo meer is, afschaffen en asfalteren.quote:Op zondag 27 september 2009 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Minder geld zodat ze nog slechter hun werk gaan doen?
.quote:Op zondag 27 september 2009 20:09 schreef McWurth het volgende:
[..]
zal wel moeten he als je geen auto heb
ja ja ik ben een pauper omdat ik geen auto heb duh lekker boeie
natuurlijk prinsesjequote:Op zondag 27 september 2009 22:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
.
Als ze al in het OV komen moeten ze zitten, zwijgen en braaf zijn.
quote:
Misschien met jaarkaart wel. Met maandkaart iig niet.quote:Op zondag 27 september 2009 09:09 schreef karr-1 het volgende:
Heb je met een trajectkaart geen korting buiten je traject dan? Ik heb een jaartrajectkaart naar Den Haag maar als ik daar buiten kom krijg ik wel 40% korting.
Ja, die had ik dus ook, op de terugweg.quote:Op zondag 27 september 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik had vandaag ook vertraging, de trein van Utrecht naar Rotterdam moest via Den Haag.
issiequote:Op zondag 27 september 2009 09:35 schreef Adelante het volgende:
TS zit nu al 2 uur in de trein en dan issie straks in de Efteling en dan:
[ afbeelding ]
Ehm, ik heb nog niet eens een rijbewijs. Net 18 enzo. En sowieso ook helemaal geen plaats voor/behoefte aan een auto.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:12 schreef Yozzz het volgende:
Voor ¤238 per maand moet je toch wel een auto kunnen onderhouden, naar wij dachten.
Geen behoefte aan een autoquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:15 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ehm, ik heb nog niet eens een rijbewijs. Net 18 enzo. En sowieso ook helemaal geen plaats voor/behoefte aan een auto.
Dat ik soms een kuthekel heb aan treinen wil niet zeggen dat ik dús behoefte heb aan een auto.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |